Elppis kirjoitti:Minkätakia kaikki muut pääsee synnytystapa-arvioon?!
Nyt kysyit sellasta, johon mä en osaa vastata... mulle ei ois automaationa ollu mitää synnytystapa-arvioo, mutku oli hiukka häikkää tossa raskauden loppupuolella, ni sitte yhellä "ylimääräsellä polikäynnillä" tsekkasivat samalla myös ton lantion koon ja ylipäätään, kui se alatiesynnytys mahtanee onnistua. Vaiks jo ennen tota arvioo se lääkäri totes, että "Näytät sellaiselta, ettei pitäs olla mitään estettä alatiesynnytykseen..."
Neuvolassa käyty!
Poika esitteli koko repertuaarin luoonteestaan: jokelteli, jutteli, naureskeli, kiljui ja parkui. Elämänsä ekan rokotuksen aikana ei päästänyt inahdustakaan, mutta kun vaatteita olisi pitänyt pukea päälle, ni johan iski raivari.
Pituus: 61cm, paino: 6165cm ja pipo 41,8
Oma painoni on hieman alempana, kuin vuosi sitten raskauduttuani. RR 111/60. Väsymystä, heikotusta ja huimausta lukuunottamatta vointi suhteellisen OK.
Arpoivat kovasti tuota laskettua aikaa ja miettivät karkauspäiviä sun muita... joka tapauksessa tälle viikolle näyttäis tulevan kymppi viikko täyteen ja ens ma eka ultra, jolloin se laskeutumisaika varmistunee. Jos tuolla nyt ylipäätään ketään on... (huhuilla oon yrittäny, mut ei siel ketään liiku, ehkä pieru vain hukassa...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma