Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:shock:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Eihän se mitään googlannu, omista arkistoista, sano.

Ihmettelen vaan että miks Tix on ollut ko. miitissä kuvaamassa??
Tixihän on pitkään ollut insinöörit-MC:n hang around -jäsen. Se ei kuitenkaan ole (vielä) päässyt täysjäseneksi, koska ei ole toistaiseksi selvittänyt rohkeustestiä, joka on vyölaukun kantaminen julkisella paikalla.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti::shock:
:h:
Zeb tykkää musta vaikka ei ole nähnyt kasvokuviani.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Zeb tykkää musta vaikka ei ole nähnyt kasvokuviani.
Olen nähnyt sun empatiapisteet! :h:
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Se ei kuitenkaan ole (vielä) päässyt täysjäseneksi, koska ei ole toistaiseksi selvittänyt rohkeustestiä, joka on vyölaukun kantaminen julkisella paikalla.
Eiks se tässä tapauksessa oo kuitenkin kännykkävyölaukku? Perussetillä pääsee Superiorin kanssa samaan salajengiin.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja ak »

Toisessa ketjussa masa kirjoitti:
Aava kirjoitti:Ei voi muuta sanoa kuin että tää on aivan sensaatiomaisen ihmeellinen keskustelufoorumi, eritoten tämä palsta. Kertakaikkiaan :D
Onneksi olkoon. Olette juuri saavuttaneet Kitinä Zenin ensimmäisen tason. Seuraavassa tasossa nro 2 ahdistut, tasossa 3 masennut ja tasossa 4 poistat tunnuksesi. Päästäksesi tasolle 5, sinun tulee suorittaa tuo rutiini noin 10 kertaa, jolloin olet Kitinän Zen urpå master.
Korkein kitinän taso on Kitinä Admin, joka kuitenkin on vasta Kitinän toiseksi korkein taso. Kaikkein ylin taso on Quarter. Silloin olet todella, todella taivaissa ja kuutamolla.
Pakko kysyä välissä, että millä levellillä nyt mennään?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Se ei kuitenkaan ole (vielä) päässyt täysjäseneksi, koska ei ole toistaiseksi selvittänyt rohkeustestiä, joka on vyölaukun kantaminen julkisella paikalla.
Eiks se tässä tapauksessa oo kuitenkin kännykkävyölaukku? Perussetillä pääsee Superiorin kanssa samaan salajengiin.
Mä en niin tarkasti tiedä noita juttuja, kun en ole edes hang around -jäsen. Nuo jutskat kerrotaan vain niille, joiden kuuluu tietää.

Sen verran oon kuullu huhua, että sun käytöstä arvostellaan monelta kantilta. Jos esim. katse lipsahtaa keskustellessa omista kengänkärjistä johonkin, niin ei oo mitään asiaa noihin piireihin.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Oon aidosti rakastunut, ja muut vaan pilkkaa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viimesivut ovat aika hämmentäviä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei tainnut tärpätä tälläkään kertaa: huima ja Chap joutuvat taas kiskomaan punkkua kylvyssä kahdestaan teräksenkovilla rubiininpunaisilla kylpyankoilla pelaillen.

"Poppi loppui. Olisikohan mediakeskus kaatunut..."
"Mun vuoro korjata!"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

BettyB. kirjoitti:Hyvä pojat. *ojentaa tikkarit*
Minä olen ollut hiljaa koko ajan. Vähintäänkin jonkun pitäisi ottaa minun tikkari. :leuhka:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Zeb kirjoitti::shock:
Löysitkö Tixin kasvokuvan jostakin? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Ei tainnut tärpätä tälläkään kertaa: huima ja Chap joutuvat taas kiskomaan punkkua kylvyssä kahdestaan teräksenkovilla rubiininpunaisilla kylpyankoilla pelaillen.

"Poppi loppui. Olisikohan mediakeskus kaatunut..."
"Mun vuoro korjata!"
Lähinnä odotan, että parin viinipullon jälkeen:
"Et sinäkään nyt niin pahannäköinen ole"
...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:Oon aidosti rakastunut, ja muut vaan pilkkaa.
Tämä on sitä aitoa tosirakkautta, sitä minkä voi kokea vain intternetissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Lähinnä odotan
...
Odotat?

You so gay!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

huima kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Lähinnä odotan
...
Odotat?

You so gay!
:oops:
Came here for school, graduated to the high life
wesspe
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.05.2008 11:07
Paikkakunta: Joensuu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja wesspe »

[Mua on miehet hirveesti kiusaanu ja haukkunu että kukaannainen ei vois paskaakaan olla kiinostunut. Syy tähän kiusaukseen on se, että olen lievästi liikuntarajoitteinen.
Oon elämäni aikana tavannu tosi monia aivan ihania naisia jotka on tykänny musta, mutta torjutuksi tulemisen pelkoisena olen liian usein ku oon todella ruvennu tykkäämään ni juossu karkuun tai ollu liian hidas.
Nykyään en pelkää, tai ainaki sanon jos pelottaa, mutta eipä miusta oo aikoihin kukaan ole ollut kiinostunutkaan, että mitäpä hyötyä siitäkään :D

Aina oon uskaltanu kyllä mennä ppuhuu kelle vaan ja flirttaillakin.Ja kyllä nykyään tiedän olevani monella tapaa ihanne mies, mutta.....
SikaMika

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

wesspe kirjoitti:Syy tähän kiusaukseen on se, että olen lievästi liikuntarajoitteinen....torjutuksi tulemisen pelkoisena olen liian usein juossu karkuun.
Busted!!
wesspe kirjoitti:ppuhuu kelle vaan
Ehkäpä vikana onkin tuo änkytyksesi.


No vitsi vitsi. Jos kerran ongelmia ei ole uskalluksen kanssa, niin jonain päivänä vielä takuulla natsaa. Ei ne naisetkaan täysin virheettömiä ole, jotkut heistä jopa ymmärtävät sen itsekin. Sellaista vain etsimään, tsemppiä!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon varmaan jo tähän vastannutkin moneen kertaan, mut en kyllä edelleenkään osaa vastata otsikon kysymykseen. Mähän oon huippusaalis!! Ja tällä hetkellä jopa kiinnostaiskin ;)
Bliss

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:Ei ne naisetkaan täysin virheettömiä ole
Olet muuten väärässä 8)

Mä OLIN joskus huippusaalis, nykyään kaikkea muuta. Ja sen huomaa kysynnän määrässä :(
SikaMika

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
Mä OLIN joskus huippusaalis, nykyään kaikkea muuta. Ja sen huomaa kysynnän määrässä :(
Sä olet edelleen huippusaalis. Ehkä vain hieman epäaktiivinen, luulen.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Ja tällä hetkellä jopa kiinnostaiskin ;)
... ja optimistisen nimmarisi perusteella seuraavakin tulee olemaan pettymys? :paavi:
Bliss

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Mä OLIN joskus huippusaalis, nykyään kaikkea muuta. Ja sen huomaa kysynnän määrässä :(
Sä olet edelleen huippusaalis. Ehkä vain hieman epäaktiivinen, luulen.
Mulla on kolmevuotias syy epäaktiivisuuteeni.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:... ja optimistisen nimmarisi perusteella seuraavakin tulee olemaan pettymys? :paavi:
Todennäköisesti.

Äiti jo opetti että kerran kun pettyy niin sattuu, usein kun sattuu niin tottuu. Story of my life.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

BettyB. kirjoitti:Oon varmaan jo tähän vastannutkin moneen kertaan, mut en kyllä edelleenkään osaa vastata otsikon kysymykseen. Mähän oon huippusaalis!!
Epäilemättä huippusaalis, mutta minkälaiset vaatimukset sinulla on ? Josko ne on sellaiset, ettei niitä kukaan täytä ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin