Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:
Chap kirjoitti: Tää on just niin internettiä. Nuoret kauniit tytöt asettavat kohtuuttomia vaatimuksia miehille ja rankkaavat kasvottomimmat pois vaikka heillä olisi kuinka hyvä ulosanti tahansa. Henkisiä ominaisuuksia ei nykyään enää arvosteta.
:tiistai:

Omalta osaltani kasvottomuuteen vetoamalla ei suinkaan tarkoiteta sitä, että miehen pitäisi olla joku Cosmopolitan Male Model vaan sitä, että miehellä (ja kellä tahansa ihmisellä) VAAN HELVETTI PITÄÄ OLLA MUNAA JA SELKÄRANKAA seistä sanojensa ja mielipiteidensä takana - kasvoinensa. Varsinkin netissä.
Eikö riitä, että ne näkee vaahtokylvyssä? Pitääkö niitä kikkelikuvia nyt laittaa nettiinkin koko kansan nähtäväksi? Enttu kokeili tuota eikä toiminut.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Tasa-arvoa tissiposkille r.y?
Tai Antakee insinööreillekin ry.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Aava kirjoitti:vaan sitä, että miehellä (ja kellä tahansa ihmisellä) VAAN HELVETTI PITÄÄ OLLA MUNAA JA SELKÄRANKAA seistä sanojensa ja mielipiteidensä takana - kasvoinensa. Varsinkin netissä.
No daah!

Helppo sun on sanoa kun kukaan ei ole heti ottamassa sun kuvia galleriasta runkkumateriaalikseen. Me muut joudumme olemaan hieman varovaisempia asian suhteen.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Manala on hyvä ja pysyy poissa mun apajiltani. Minä olin täällä kuulkaas ensin.
Aava kirjoitti:En ole väittänytkään, että mielestäni pariutuminen riippuisi vain kauneudesta ja älykkyydestä. Olin vain ajatellut, että Blissin tapauksessa jo pelkästään niillä pääsisi "perille", koska kumpaakin ominaisuutta sen verran paljon vaikuttaa olevan. Noin. Se siitä sitten.
...
Sanoin jo, että olet kasvoton nimimerkki. Se vie pohjan about kaikelta. Kiitin palautteesta ja voin kyllä toistaa sen uudelleen vielä tässä julkisesti: kiitos kovasti palautteestasi. Muuta en sitten voi enkä haluakaan tehdä näin olemattomalla tuntemisella. Enkä itse asiassa ottanut tuota kylpyehdotusta edes todesta. Toivoin, että pitäisit mua sen verran älykkäänä. Enhän minä helvetti edes tiedä, oletko mies vai nainen!! :kele:

On se nyt saatana kumma juttu, jos kuvittelet, että pelkällä kasvottomalla ehdottamisella pitäisi jo suoraan irrota kylpemään, tai edes miettimään asiaa!! Kun se rima on JOSSAIN MÄÄRIN ylempänä!! :evil: Kyllä se nyt vaan helvetti vaatii paljon enemmän kuin pelkkiä nettiin laadittuja sanajonoja, perkele.
Onko selvä?
Puuttuvasta kasvokuvastaniko tämä nyt riippuu ennenkuin pääsen "perille"?!?

Jos kuvailisin hieman ulkonäköäni, olen jotain Orlando Bloomin ja ja niiden pikku hobbittien välimaastosta, mutta hyvällä tavalla. Minua on monesti verrattu myös Antti Kalliomäkeen, hänellä on kuulemma samanlainen suu kuin minulla. Silmäni tuovat ehkä lähinnä mieleen Clint Eastwoodin elokuvassa "Kourallinen dollareita". Korvani menetin tulipalossa, mutta mitä sellaisilla lerputtimilla oikeasti edes tekee.

Jos tuo ei edelleenkään riitä, voin myös kylpeä paperipussi päässäni, ja voit kuvitella minut keneksi haluat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

huima kirjoitti: Kaikki nämä vuodet on kehitetty henkisiä ominaisuuksia ja kykyä keskustella punaviinin lämmössä vaikka aamuun saakka, ja nyt sitten torpataan heti tuolla tavalla. On se niin väärin!
:rofl:
Kiitos nauruista.
huima kirjoitti: Eikö Aava ajattele lainkaan meidän kasvottomien tunteita?
Ei. Mitä tahansa tunteita kasvottomat kertoo omaavansakin, se kasvottomuus tekee ne tyhjäksi.
Frederik Krueger
Kitisijä

huima kirjoitti:
Tix kirjoitti:...
Hyvin se tix vetää heti kun silmä välttää.

Ovelia noi juristit uimaan liivien sisään.
BMI taitaa olla jo selvitetty, läpäisi tarkan seulan.

Kasvottomuutta enemmän minua häiritsee se ettei täällä kukaan omaa tarpeeksi munaa/vittua kirjoittaakseen omalla nimellään. Mikä siinäkin on? Kaikilta kirjoituksilta menee pohja tuollaisella salailulla.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 21.04.2008 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Aava kirjoitti:
huima kirjoitti: Kaikki nämä vuodet on kehitetty henkisiä ominaisuuksia ja kykyä keskustella punaviinin lämmössä vaikka aamuun saakka, ja nyt sitten torpataan heti tuolla tavalla. On se niin väärin!
:rofl:
Kiitos nauruista.
huima kirjoitti: Eikö Aava ajattele lainkaan meidän kasvottomien tunteita?
Ei. Mitä tahansa tunteita kasvottomat kertoo omaavansakin, se kasvottomuus tekee ne tyhjäksi.
Mutta miittiin varmaan voit tulla vaikka et olisikaan nähnyt kaikkien kasvoja? Meillä oli puhetta huiman kanssa, että järjestetään miitti. Sinun kanssasi. Ohjelmassa on kylpemistä ja aplodeja.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:Mutta miittiin varmaan voit tulla vaikka et olisikaan nähnyt kaikkien kasvoja? Meillä oli puhetta huiman kanssa, että järjestetään miitti. Sinun kanssasi. Ohjelmassa on kylpemistä ja aplodeja.
Täällä aletaan niinkuin kukkoilemaan oikein sarjapanostuksella?

Pakko nokittaa. Mun miitissä luennoitaisiin yksityiskohtaisesti männän toiminnasta sylinterissä, sekä voitelujärjestelmistä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:Korvani menetin tulipalossa, mutta mitä sellaisilla lerputtimilla oikeasti edes tekee.
:lol:
huima
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:Pakko nokittaa. Mun miitissä luennoitaisiin yksityiskohtaisesti männän toiminnasta sylinterissä, sekä voitelujärjestelmistä.
Sä voit piirtää kaaviota, äänittää luentosi ja laittaa ne youtubeen, katsotaan sitten Aavan kanssa niitä läppäriltä kylvyssä - ellei keksitä parempaa tekemistä.

Lilo tulee kannattelemaan läppäriä kylpyammeen ulkopuolella ja taputtamaan tahtia. Lupasi laittaa päälle bikinit, eli jo sen takia Aavan kannattaisi tulla! Minä ainakin tulisin. Kaksikin kertaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Heti kun minä osoitan kiinnostusta Avokkia kohtaan, niin heti ovat kaikki joukolla Tixiä myöten tunkemassa väliin. Vitut, minä luovutan, pelkään liikaa kilpailua. Pitäkää hyvänänne. Minä menen syömään.
Frederik Krueger
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Korvani menetin tulipalossa, mutta mitä sellaisilla lerputtimilla oikeasti edes tekee.
:lol:
Kas, löysit sittenkin arkistojesi kätköistä hymyilevän kasvokuvani. Tuo on tosin muutaman vuoden vanha.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Frederik Krueger kirjoitti:Vitut, minä luovutan, pelkään liikaa kilpailua. Pitäkää hyvänänne. Minä menen syömään.
Älä nyt vielä luovuta! Mä pääsen vasta illalla mukaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aava

Herra Manala kirjoitti:^^ Ihana tää mirri kun se kerää kierroksia.
Kierrosmittari on itse asiassa pyörähtänyt jo muutaman kerran ympäri... kele.
Herra Manala kirjoitti: Mulla ois kasvot, joskin vähän rumat. Tuutko kylpemään?

Pointti ei nyt ole se, että pelkillä kasvoilla lohkeaisi automaattisesti irtoaisi jotain. Ne vaan tekee sanomisista uskottavampia siten, että niihin viitsii suhtautua muutenkin kuin pelkkinä sanajonoina. Ne kasvottomat letkautukset ovat nimenomaan vain sanoja.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tix kirjoitti:Tai Antakee insinööreillekin ry.
Juristit kun ei saa hyvällä niin ne otta rahalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tää on parasta kitinää pitkään aikaan.

Tosin aika onnettomilta räpiköinneiltä poikien yritykset vaikuttaa. Se on kuulkaan niin, että mun miitissä Aavalle olisi tarjolla tyynysotaa yöpukusillaan ja ammeessa haaleassa vedessä lillumisen sijasta saippuointia suihkussa. Juomaksi on zidukkaa ja sitten Aava saa silittää mun mirriä, tai vaikka molempia.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:Juristit kun ei saa
:shock: Onko tuo edes teoriassa mahdollista? :shock:
huima
Kitisijä

Lolita kirjoitti:Tosin aika onnettomilta räpiköinneiltä poikien yritykset vaikuttaa. Se on kuulkaan niin, että mun miitissä Aavalle olisi tarjolla tyynysotaa yöpukusillaan ja ammeessa haaleassa vedessä lillumisen sijasta saippuointia suihkussa. Juomaksi on zidukkaa ja sitten Aava saa silittää mun mirriä, tai vaikka molempia.
Mä voin tulla taputtaa tahtia jos jätätte yöpuvut pois ja mirritkin on trimmattuina. Olisi ikävää jos olisi karvoja kaikkialla.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:Tää on parasta kitinää pitkään aikaan.
:komp:
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

huima kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pakko nokittaa. Mun miitissä luennoitaisiin yksityiskohtaisesti männän toiminnasta sylinterissä, sekä voitelujärjestelmistä.
Sä voit piirtää kaaviota, äänittää luentosi ja laittaa ne youtubeen, katsotaan sitten Aavan kanssa niitä läppäriltä kylvyssä - ellei keksitä parempaa tekemistä.
Tästä syntyy vain sellainen ongelma, että luento varmasti synnyttäisi pieneen kiihkeään mieleen lukuisia kysymyksiä mäntien, kampien ja lubrikanttien yhteistoiminnasta, joihin et taaskaan osaisi antaa fiksua vastausta, vaan yrittäisit demonstroida edestakaista liikettä aihepiiriin sopimattomilla katkaravuilla.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tosin aika onnettomilta räpiköinneiltä poikien yritykset vaikuttaa. Se on kuulkaan niin, että mun miitissä Aavalle olisi tarjolla tyynysotaa yöpukusillaan ja ammeessa haaleassa vedessä lillumisen sijasta saippuointia suihkussa. Juomaksi on zidukkaa ja sitten Aava saa silittää mun mirriä, tai vaikka molempia.
Mä voin tulla taputtaa tahtia jos jätätte yöpuvut pois ja mirritkin on trimmattuina. Olisi ikävää jos olisi karvoja kaikkialla.
Ei niitä tartte irti nyppiä, pervo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:Mä voin tulla taputtaa tahtia jos jätätte yöpuvut pois ja mirritkin on trimmattuina. Olisi ikävää jos olisi karvoja kaikkialla.
Nykyään puhutaan puutarhasta. Kaikki on turhaa paitsi puutarhanhoito.
Aava

Frederik Krueger kirjoitti: Puuttuvasta kasvokuvastaniko tämä nyt riippuu ennenkuin pääsen "perille"?!?
Kasvoilla ehdotuksesi olisi uskottavampi. Jos et pysty kiinnostumaan musta kasvoinesi, ikäänkuin häpeäisit minua ja sitä, että sinä olet mennyt kiinnostumaan näin tyhjänpäiväiseen henkilöön.
Frederik Krueger kirjoitti: Jos kuvailisin hieman ulkonäköäni...
Jos todella olet kiinnostunut, mikset samantien vaikka laita sähköpostilla kuvaa? Mikä siinä kuvan laittamisessa nyt on niin hankalaa? Tai mikset ehdota ensin tapaamista? Haluaisitko itse todella näin vähällä tuntemisella suoraan kylpyyn jonkun kanssa?

Jos taas et ole oikeasti kiinnostunut, mihin tässä moni seikka viittaa, miksi ylipäätään vaivaudut härnäämään? Kierouttasi?
Frederik Krueger kirjoitti: Jos tuo ei edelleenkään riitä, voin myös kylpeä paperipussi päässäni, ja voit kuvitella minut keneksi haluat.
Mies, joka suostuisi kylpyyn naisen kanssa, joka suostuisi kylpyyn miehen kanssa silloin, kun tällä on paperipussi päässä, on kohtalaisen munaton eikä ilmeisesti juuri arvosta itseään. Nainen haluaa olla valikoitu eikä mitään randomilla lassottu kuka-lie. Ja nainen haluaa sellaisen miehen seuraa, joka arvostaa itseään ja mielipiteitään ja on valmis puolustamaan niitä. Tai siis ainakin minä ajattelen näin....
huima
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:Tästä syntyy vain sellainen ongelma, että luento varmasti synnyttäisi pieneen kiihkeään mieleen lukuisia kysymyksiä mäntien, kampien ja lubrikanttien yhteistoiminnasta, joihin et taaskaan osaisi antaa fiksua vastausta, vaan yrittäisit demonstroida edestakaista liikettä aihepiiriin sopimattomilla katkaravuilla.
Katkaravut saisivat jäädä salaattiin, ei niitä kylpyyn oteta. Tiedän että pystyisimme ihan hyvin Chapin kanssa tyydyttämään Aavan tarpeet. Sinänsä ihan kiva jos tekisin tuollaisen teoreettisen alustuksen, niin voimme sen jälkeen tuottaa Aavalle näitä positiivisia oppimisen elämyksiä käytännön kokeilemisen kautta.
Chap

Aava kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mulla ois kasvot, joskin vähän rumat. Tuutko kylpemään?

Pointti ei nyt ole se, että pelkillä kasvoilla lohkeaisi automaattisesti irtoaisi jotain. Ne vaan tekee sanomisista uskottavampia siten, että niihin viitsii suhtautua muutenkin kuin pelkkinä sanajonoina. Ne kasvottomat letkautukset ovat nimenomaan vain sanoja.
Miksi tämä kasvojuttu on sinulle niin tärkeä? Sinä kun olet nuori ja kaunis et välttämättä osaa katsoa tätä meidän vanhojen, irstaiden ja rumien silmin. Aikoinaan minullakin oli kuviani netissä, mutta ainoa mihin se johti oli, että muut pilkkasivat minua tyhmäksi tosikoksi, jonka mielipiteet ovat rasistisia ja naisia loukkaavia (vrt. Gattaca). Itsetuntoni romahti ja otin kuvat pois. Nyt olen jonossa Ridge Forrester –leikkaukseen, mutta sinne on kymmenen vuoden jono. Haluaisin kuitenkin tavata naisia sitäkin ennen netin välityksellä. ANTAKEE saatana!
Vastaa Viestiin