Tai no vähintään lähteä mukaan varmistamaan ettei hänelle tapahdu mitään. Sitä paljon peräänkuulutettua ritarillisuutta jota nykyään niin harvoin näkee muualla kuin larppaajien tilaisuuksissa.NuoriDaavid kirjoitti:Sun pitäisi varmaan varoittaa, kun deittisi seuraavan kerran lähtee vessaan.
Syy suhteettomuuteesi?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Suositan, että ostatte kasan taskukokoisia gps-jäljittimiä, jotka sujautatte yöskenessä vessaa kohti suuntaavien naisten laukkuihin. Näin katoavien naisten mysteeri selviää. Ehkä.NegaDuck kirjoitti:Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Pidän tuota varsin mahdollisena. Ehkä jossainpäin maailmaa on epätavallisen paljon yksisukkaisia naissinkkuja.NegaDuck kirjoitti:Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Höh. No ei tietenkään.Lilo kirjoitti: Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?
Aiemmin:
Tuo viimeinen lause jäi ihmetyttämään. Oli syy sitten mikä tahansa (varsinkin jos se todella on tuo lapsi), siis se, että jotkut miehet ovat ilmeisesti voineet ohittaa noin kauniin ja fiksun naisen, kovasti vaan saa hämmästelemään näitä miehiä.Bliss kirjoitti: Olen suhteeton ajankäyttöongelman takia. Ehkä. Osittain myös sijainnin takia.
Tosin olen ollut lukevinani rivien välistä jotain muuta ("no kun sulla on toi lapsi...").
Ja pahoittelen Bliss, että ihmettelen tuota sun tilannetta näin "ääneen". Oli vaan kohtalainen yllätys.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Aava kirjoitti:Tuo viimeinen lause jäi ihmetyttämään. Oli syy sitten mikä tahansa (varsinkin jos se todella on tuo lapsi), siis se, että jotkut miehet ovat ilmeisesti voineet ohittaa noin kauniin ja fiksun naisen, kovasti vaan saa hämmästelemään näitä miehiä.

Tai en aivan. Pariutuminen tuskin riippuu vain siitä kuinka "kauniilta ja älykkäältä" vaikutat jonkun tuntemattoman nettikirjoittelijan silmissä. Jos kerran äidit eivät voi tajuta miksei heidän oma kunnon poikansa kelpaa naisille (itse varmaan olisivat ihan sukkana menossa poikansa kanssa naimisiin jos siitä ei tulisi linnaa), miten tuntematon nettikirjoittelija voisi tajuta toisen tilannetta?
Et ole muuten vieläkään vastannut kunnolla kylpykutsuuni. Vesi alkaa olla jo aika haaleaa ja saippuavaahto haljua.
Vain jos kertoo itsestään palstalla, lähettelee yksityisviestejä tai vonkaa chatissa. Silloin vai paljastua vaikka heteroksi.Bliss kirjoitti:Ei haittaa. Kai sitä on tälle palstalle ryhtyneenä aika julkinen eläinAava kirjoitti: Ja pahoittelen Bliss, että ihmettelen tuota sun tilannetta näin "ääneen". Oli vaan kohtalainen yllätys.
Mä en henkilökohtaisesti usko, että voisi löytää millään siedettävänoloisella todennäköisyydellä. Näin normielämästä on tullut huomattua, että kemiat kohtaa keskimäärin suuruusluokassa yhden viidestäkymmenestä kanssa tms. Niissä telkkariohjelmissa on yleensä se 1-5 äijää, joista luodaan jollain draamailuilla muka jotain tavoittelemisen arvoisia. Monilla naisilla on sellainen omituinen skitsopiste aivoissa, että jos ne huomaa että viereinen matami pitää herra X:ää tavoittelemisen arvoisena, niin niidenkin tarvii. Lopulta ollaan itseruokkivassa noidankehässä jossa 20 pissistä hyppii kuin broilerit puuhamaassa vuodattamassa suurimpia tunteitaan kaverin vuoksi, joka on maailman haluttavin ... kun nyt vaan enää muistaisi että minkähän ihmeen vuoksi.Aava kirjoitti:Niinon-niinon, mutta joskus vaan tulee ajatelleeksi, että voisiko niin "karmean" riskin ottaa, jos sillä panoksella voisi löytää jonkun todella helmityypin? Eihän se tv-kuvaaminen ikuisuuksia kestä.*Herra Manala kirjoitti:Kohtuullisen sama vaikka sinne ilmoittautuisi itse Vladimir Putin. Tunne-elämäasioidensa tyrkkääminen televisioon on vastenmielistä.Aava kirjoitti:No älä nytte. Mistä sitä tietää, kuinka helmityyppejä sinne ilmottautuisi, jos Bliss ois ehdolla.
Bottom line on se, että kuitenkin niissä unelmien maajussimiljonääripoikamiehissä ei ole paljoa miehistä varaa valita. Joten on helvetin todennäköistä, ettei sellaisen ihmisen kanssa pidemmässä juoksussa ne kemiat kohtaa, vaikka kakku kuorrutettaisiinkin sokeroiduilla mielikuvilla.
Mua ihmetyttää ihan järjettömästi, miks Bliss on antanut niille kaikille pakkasta! Kai sitä kemiaa sielläkin leirissä vaaditaan?Siis mua nyt vaan ihmetyttää ihan järjettömästi, miten jotkut miehet on pystynyt ohittamaan tommosen naisen kuin Bliss. Niitä ei voi olla kovin montaa. Ei tajua.
Ja vaikka sulla ois sellainen zekzuaalissävytteinen kevätgiima siellä menossa ja semmonen pyykkilauta-adonis kovalla ja suonikkaalla varustettuna ja takaviistoon asetettuna mielessä, niin on meitäkin, joita kiinnostaa ainoastaan isompi autotalli. :-p
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ihan perus ugri.elco kirjoitti:Onko mies muslimi? Tässähän pitää alkaa harkitsemaan muslimiksi kääntymistä...BrianW kirjoitti:Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.BettyB. kirjoitti:Lävistys genitaalialueella.
Ei kelpaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
En ole väittänytkään, että mielestäni pariutuminen riippuisi vain kauneudesta ja älykkyydestä. Olin vain ajatellut, että Blissin tapauksessa jo pelkästään niillä pääsisi "perille", koska kumpaakin ominaisuutta sen verran paljon vaikuttaa olevan. Noin. Se siitä sitten.Frederik Krueger kirjoitti: Pariutuminen tuskin riippuu vain siitä kuinka "kauniilta ja älykkäältä" vaikutat jonkun tuntemattoman nettikirjoittelijan silmissä.
Frederik Krueger kirjoitti: Et ole muuten vieläkään vastannut kunnolla kylpykutsuuni. Vesi alkaa olla jo aika haaleaa ja saippuavaahto haljua.

Sanoin jo, että olet kasvoton nimimerkki. Se vie pohjan about kaikelta. Kiitin palautteesta ja voin kyllä toistaa sen uudelleen vielä tässä julkisesti: kiitos kovasti palautteestasi. Muuta en sitten voi enkä haluakaan tehdä näin olemattomalla tuntemisella. Enkä itse asiassa ottanut tuota kylpyehdotusta edes todesta. Toivoin, että pitäisit mua sen verran älykkäänä. Enhän minä helvetti edes tiedä, oletko mies vai nainen!!

On se nyt saatana kumma juttu, jos kuvittelet, että pelkällä kasvottomalla ehdottamisella pitäisi jo suoraan irrota kylpemään, tai edes miettimään asiaa!! Kun se rima on JOSSAIN MÄÄRIN ylempänä!!

Onko selvä?
Tahtoo nyt sanoa, että ei näitä "poikain" juttuja kannata ottaa kovin tosissaan. Pahinta mitä niille voisi sattua olisi se, että niiden erilaisiin ehdotuksiin vastaisi "kyllä." Niiltä menisi pasmat täysin sekaisin aivan uuden tilanteen edessä. Eikä olisi edes Jack Baueria, MacGyveriä tai Indiana Jonesia neuvomassa.Aava kirjoitti:Ai että sekin on vielä epävarmaa... ?Tix kirjoitti: No eikös sen kertominen edellyttäisi, että hän tietäisi itse?
Jep. Tällaisista traumatisoinnista ei kyllä selviä ikinä. Kaikki nämä vuodet on kehitetty henkisiä ominaisuuksia ja kykyä keskustella punaviinin lämmössä vaikka aamuun saakka, ja nyt sitten torpataan heti tuolla tavalla. On se niin väärin!Chap kirjoitti:Tää on just niin internettiä. Nuoret kauniit tytöt asettavat kohtuuttomia vaatimuksia miehille ja rankkaavat kasvottomimmat pois vaikka heillä olisi kuinka hyvä ulosanti tahansa. Henkisiä ominaisuuksia ei nykyään enää arvosteta.
Eikö Aava ajattele lainkaan meidän kasvottomien tunteita?
Olisikohan tässä jonkun yleishyödyllisen yhdistyksen paikka?
Chap kirjoitti: Tää on just niin internettiä. Nuoret kauniit tytöt asettavat kohtuuttomia vaatimuksia miehille ja rankkaavat kasvottomimmat pois vaikka heillä olisi kuinka hyvä ulosanti tahansa. Henkisiä ominaisuuksia ei nykyään enää arvosteta.

Omalta osaltani kasvottomuuteen vetoamalla ei suinkaan tarkoiteta sitä, että miehen pitäisi olla joku Cosmopolitan Male Model vaan sitä, että miehellä (ja kellä tahansa ihmisellä) VAAN HELVETTI PITÄÄ OLLA MUNAA JA SELKÄRANKAA seistä sanojensa ja mielipiteidensä takana - kasvoinensa. Varsinkin netissä.
Tasa-arvoa tissiposkille r.y?huima kirjoitti:
Jep. Tällaisista traumatisoinnista ei kyllä selviä ikinä. Kaikki nämä vuodet on kehitetty henkisiä ominaisuuksia ja kykyä keskustella punaviinin lämmössä vaikka aamuun saakka, ja nyt sitten torpataan heti tuolla tavalla. On se niin väärin!
Eikö Aava ajattele lainkaan meidän kasvottomien tunteita?
Olisikohan tässä jonkun yleishyödyllisen yhdistyksen paikka?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.