Gat kirjoitti:ÖÖÖhhh.. autokaupassakin suoritetaan KOEAJOJA, ja ollaksesi IHAN VARMA siitä KÄYTETYSTÄSI, suosittelen Suvinen että kokeilet jotain YLLÄTYKSELLISTÄ, siis MINUA. Toki olet NÄHNYT minut, joten se siitä, mutta väsykännissä viisi minuuttia vanhaa toistavat jorinani ei mielestäni vastaa sitä TAPAAMISTA jonka (varmaan platonisesti) olet täällä sanomasi mukaan HALUNNUT. Että silleen joko taidemuseoon tai mieluummin saunaan.
Vielä YLLÄTYKSELLISEMPÄÄ olisi jos Suvinen kokeilisi MINUA, kun et ole edes NÄHNYT saati sitten HAISTANUT! Sen lisäksi olen tietysti parempaa VERTAILUMATERIAALIA, koska olen rutkasti kokeneempi - takana on monilukuinen määrä KOEAJOJA. Eikä G-miehen tarvitse wanhana ja wäsyneenä VAIVATA itseään! Win-Win-Win -tilanne!
Edit: Huima lupas yyveellä tulla TAPUTTAMAAN tahtia.
ninnithequeen kirjoitti:Ja mäpä oon NÄHNYT ja HAISTANUT Suvisen, lälläslää.
Nuuhkit ALUSHOUSUTKIN varmaan!
Häiritseekö teitä ISOT ELI KAPITEELIKIRJAIMET? Kun en aina JAKSA käyttää BOLD-tai KURSIIVITAGIA, mutta silti haluan VAHVENTAA joitakin SANOJA, jotta viestin PAINOTUS tulisi YMMÄRRETYKSI.
Niin Ja Suvisen TUKKAA eli HIUKSIA olen HAISTANUT. Oikeat immunogeenit!!
Viimeksi muokannut Gat, 20.04.2008 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
ninnithequeen kirjoitti:
Ihan hyvälle sä tuoksuit siinä halatessa, en mää muuten nuuhkinu
Halatessa? Joo, ainoa SELITYS tilanteeseeni on, että HALUAMANI naiset ovat LESBOJA!
Mutta kumpikin totesi lopulta että pakara-implantit ovat tällä hetkellä viisaampi sijoitus kun häät (liikaa kestitettäviä peräkammarinpoikia elossa kummankin puolelta), joten asia päätettiin unohtaa.
Se on vähän hankala olla nääs tuon tissileikkauksen jälkeen, kun tuntuu että kaatuu joka askeleella eteenpäin. Pitää saada fylliä myös taakse, niin löytyy taas tuo tasapaino edes yhdessä asiassa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:
Se on vähän hankala olla nääs tuon tissileikkauksen jälkeen, kun tuntuu että kaatuu joka askeleella eteenpäin. Pitää saada fylliä myös taakse, niin löytyy taas tuo tasapaino edes yhdessä asiassa.
Eli mikä kuppikoko Tolosella on nyt?
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulla mättää pitäisikö sittenkin siirtää vonkaukseni vaikkapa Aavaan. Tai etsiä jopa Kitinän ulkopuolelta naista?
NegaDuck kirjoitti:^ Mä päivitän Vistaan aikaisintaan ensi vuonna, jos silloinkaan.
Condemned hakattu läpi, musaprojektia hiottu asiakaksen toiveesta, ja pari laskua maksettu. Nyt äkkiä nukkumaan sillä unenpuute kangistaa nopeasti.
Meillä siirtyy Vistaan ensi vuoden loppuum mennessä kaikki koneet, koska olemme Microsoftin läheinen kumppari yksi Suomen 4stä läheisimmästä. Pitäisikö itkeä vai mitä pitäsikö nauraa, juuri kun yksi alkaa toimimaan siirrytään seuraavaan!
Oikeastaan en miettinyt juuri Vistaa kun pistin liikenteeseen tämän..