Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kati
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 12.04.2008 22:16

Viesti Kirjoittaja Kati »

Gat kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mutta myönnettäköön, että jollain tavalla Fawkes tarjosi tietynlaista tasapainoa (niin absurdilta kuin se kuulostaakin) sukupuolten välisessä tasa-arvossa Gattiksen vastapainona.
Minä muistan, miten Fawkesille ohjeistettiin asenteestaan että olisi (saanti- ja suhdemahdollisuuksissa) samassa asemassa kuin minä JOS EI OLISI NAINEN :D

Niinhän se on, naiset Saa aina kuin haluaa, millaiset naiset vaan... ei tarvi kuin astua ulos, valikoida vaikka kadulta mies ja varttitunnin sisällä jo saisi kikulia jos itse haluaa.. on se niin väärin.. maailma on paha...
No, käyhän siinä sitten flaksi sille miehellekin jonka nainen valikoi..
Helpompaa on juosta 110 metrin aidat 15 sentin koroissa kuin ymmärtää miehiä..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Eden kirjoitti:
Gat kirjoitti:Niinhän se on, naiset Saa aina kuin haluaa, millaiset naiset vaan... ei tarvi kuin astua ulos, valikoida vaikka kadulta mies ja varttitunnin sisällä jo saisi kikulia jos itse haluaa.. on se niin väärin.. maailma on paha...
Ei pidä paikkaansa. :lol:
Tuota.. tietysti NAINEN(tm) haluaa suhteeltaan muitakin arvoja kuin seksiä. Mutta jos leikitään että mies on eläin ja puutteessa oleva mies haluaisi naisilta.. noh pillua.. sanotaan kerran kymmeneen vuoteen..

Että vertaapa (voit tehdä kokeen sitä loppuun asti viemättä)... mene ulos kadulle ja kysy itseäsi miellyttävän näköisiltä miehiltä: "Mennääks panee meille?".. niin eiköhän viimeistään viidennellä tärppää. Aikaa menee alle puoli tuntia vilkkaalla kadulla ainakin. Ja miten käy jos minä yritän samaa naisille... minut tapettaisiin.. tai edes paljon pitkällisempien, kuukausien jopa romanttisten lähestymisien kautta?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eden »

No siinä menisi iäisyys että edes löytäisin niitä mun makuun olevia miehiä, mutta ei nyt nurista siitä. Ihan raakana faktana saisin korkeintaan naurua (jonka jälkeen hävettäisi niin paljon etten ainakaan kehtais kysyy :lol: ) et "mikä saatanan jumala sä rimpula kuvittelet olevas, mulle kelpaa vaan tosinaiset" tai si olisin taas mun tyypilliseen tuuriin vonkaamassa varattua tms. :lol:
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Fawkes. Huhhuh. Hämäriä muistikuvia äärimmäisistä kamppailuista wanhan cityn ajoilta. Muistan, että jonkun miittikuvion ollessa päällä hän ilmoitti yksikantaan, että hän ei halua kanssani samaan paikkaan, koska luultavasti ryhtyisin väkivaltaiseksi.

En muista, että kukaan muu olisi koskaan lähettänyt minulle yksityisviestiä puidakseen erimielisyyksiämme. Muistini ei kyllä onneksi ole kovin hyvä.

Top-5 hullu, joka on täällä tullut vastaan. Ja sille listalle karsinnoista läpipääsy vaatii kyllä nappisuoritusta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitäis kesällä päästä kattomaan telkkaria mökillä. Kysymys kuuluukin, MITEN? Minkähänlaista digiboksia sinne keskelle mettää tarvittee?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Pitäis kesällä päästä kattomaan telkkaria mökillä. Kysymys kuuluukin, MITEN? Minkähänlaista digiboksia sinne keskelle mettää tarvittee?
Sano kaupassa "antenniverkkoon". Jos mökkitelkussasi ei ole scart-liitintä (sellanen levee tosimoniReikäinen), vaan vain vanhanaikainen antenniReikä, sano sana: "RF-modulaattorilla". Kyllä löytyy.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^Miksi ette vaan nauttisi telkkarittomuudesta?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:^^Miksi ette vaan nauttisi telkkarittomuudesta?
Mä kans jäin miettimään että mitä hemmettiä telkkarilla tekee kesämökillä. Vähän sama kuin lähtis ulkomaanmatkalle ja pakkaisi laukun täyteen ruisleipää ja HK:n sinistä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^^Miksi ette vaan nauttisi telkkarittomuudesta?
Mä kans jäin miettimään että mitä hemmettiä telkkarilla tekee kesämökillä. Vähän sama kuin lähtis ulkomaanmatkalle ja pakkaisi laukun täyteen ruisleipää ja HK:n sinistä.
Kas kun kesällä tulee Formulaa. Ne on nähtävä. Ja yleisurheilua iltasin. Ihan noitten takia tarvitaan se telkkari.


Gattaca: mikä antenni? Antennia nähnytkään, hyvä että sähköt löytyy...Vesikin kannetaan käsin kaivosta ja ainoastaan ulkohuussi löytyy, joten se riittää meille, ihan tarpeeks alkukantaista touhua :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti: Gattaca: mikä antenni? Antennia nähnytkään, hyvä että sähköt löytyy...Vesikin kannetaan käsin kaivosta ja ainoastaan ulkohuussi löytyy, joten se riittää meille, ihan tarpeeks alkukantaista touhua :D
Antenninhan tarviit, oli se sitten vaikka muutaman metrin pätkä johtoa, heitellen sitä eri asentoihin kanavan mukaan, niinkuin minulla kartanoni ulkorakennuksessa. Tai vaikka nykyaikainen elektroonisesti vahvistettu pöytäantenni. Joihin en usko. Paras on vanhanajan harava-antenni, mutta tarvii kiivetä katolle suuntaamaan ja toinen hoilaa millon näkyy. Digidigiteevee on sikäli ärsyttävä, että kun analoogisessa joskus sai huonon kuvan, joka jotenkin vältti, digissä joko näkyy täydellisenä tai sitten ei näy ollenkaan. Tai no joo, sillä välillä pätkii.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Gattaca: mikä antenni? Antennia nähnytkään, hyvä että sähköt löytyy...Vesikin kannetaan käsin kaivosta ja ainoastaan ulkohuussi löytyy, joten se riittää meille, ihan tarpeeks alkukantaista touhua :D
Antenninhan tarviit, oli se sitten vaikka muutaman metrin pätkä johtoa, heitellen sitä eri asentoihin kanavan mukaan, niinkuin minulla kartanoni ulkorakennuksessa. Tai vaikka nykyaikainen elektroonisesti vahvistettu pöytäantenni. Joihin en usko. Paras on vanhanajan harava-antenni, mutta tarvii kiivetä katolle suuntaamaan ja toinen hoilaa millon näkyy. Digidigiteevee on sikäli ärsyttävä, että kun analoogisessa jokus sai huonon kuvan, joka jotenkin vältti, digissä joko näkyy täydellisenä tai sitten ei näy ollenkaan. Tai no joo, sillä välillä pätkii.
Jaiks. Pahasti pelkään että tässä saattaapi siis mennä hermot muutamaan otteeseen. Perkeleen digidigi. Pitää hakea matkatelkkari vielä mutsilta ja faijalta, tuossa meidän matkatelkkarissa ei ole scarttia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti: Pitää hakea matkatelkkari vielä mutsilta ja faijalta, tuossa meidän matkatelkkarissa ei ole scarttia.
Kun siis Scarttia et tarvii, kunhan vaan pyydät boksin, jossa on (Read my lips, sanoin jo) "RF-MODULAATTORI". Löytyy sekä kortittomana että korttipaikkaisena maksukanavia varten. Jos ei ekasta, niin tokasta kaupasta.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Pitää hakea matkatelkkari vielä mutsilta ja faijalta, tuossa meidän matkatelkkarissa ei ole scarttia.
Kun siis Scarttia et tarvii, kunhan vaan pyydät boksin, jossa on (Read my lips, sanoin jo) "RF-MODULAATTORI". Löytyy sekä kortittomana että korttipaikkaisena maksukanavia varten. Jos ei ekasta, niin tokasta kaupasta.
Ahaaaaa :o

Meillä tosiaan on toi Maikkarin pluskortti mikälie, voisko sen siis ottaa mökille mukaan ja kattoa ne formulat oikeen livenä? Luksusta!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
Meillä tosiaan on toi Maikkarin pluskortti mikälie, voisko sen siis ottaa mökille mukaan ja kattoa ne formulat oikeen livenä? Luksusta!
Mulla on siellä ulkorakennuksessani ANTENNIVERKON digiboksi, jossa on scartin lisäksi RF-MODULAATTORI vanhan matkatelkkuni scartittoman antenniliitännän takia, ja todellakin KORTTIPAIKKA. Merkkiä en muista kun on siellä, mutta heti sain kun viime kesänä Orimattilan pikkukaupassa kysyin eikä hintakaan (en muista) ollut paha.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikä sen Popedan lalulun nimi on, jossa, jos p*llua saadaan, luvataan lähteä vaikka Hervantaan?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Edith kirjoitti:Mikä sen Popedan lalulun nimi on, jossa, jos p*llua saadaan, luvataan lähteä vaikka Hervantaan?

Jos pillua saan!

http://www.lyricsdownload.com/popeda-jo ... yrics.html
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Greit, illalla kirjastoon järkkäämään vappumusiikkeja!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

BettyB. kirjoitti:Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
Listaa (ei välttämättä meille kaikille, mutta ainakin itsellesi):
- pohjakoulutus
- arvioi kykysi
- kiinnostuksen aiheet
- muut kouluttautumisen mahdolliset edut (esimerkiksi missä saat minimipanoksella maksimituoton)
- koulutuksen "harvinaisuus" tulevaisuuden turvaajana
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
http://www.tekniikkatalous.fi/kommentit ... e78166.ece
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En mä oikeen usko että aion koskaan alaa vaihtaa, oon parhaimmillani muiden kouluttajana :p: Siitä näkökulmasta pitäis ehkä miettiä kasvatustieteitä tai muuta jargonia.

Toisaalta haluaisin tehdä käsilläni jotain, mutta tuskin ammatikseni. Että ehkä tohon riittää pelkkä harrastaminen.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:En mä oikeen usko että aion koskaan alaa vaihtaa, oon parhaimmillani muiden kouluttajana :p: Siitä näkökulmasta pitäis ehkä miettiä kasvatustieteitä tai muuta jargonia.

Toisaalta haluaisin tehdä käsilläni jotain, mutta tuskin ammatikseni. Että ehkä tohon riittää pelkkä harrastaminen.
Energiahoitajaksi:

Kuva

Ps. Tuo vaatisi kyllä sormuksen..
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 25.04.2008 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
http://www.tekniikkatalous.fi/kommentit ... e78166.ece
Yritätkö nyt siis sanoa että mun kannattaisi opiskella johtamista? Yritit tai et, se on listalla jokatapauksessa :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Yritätkö nyt siis sanoa että mun kannattaisi opiskella johtamista? Yritit tai et, se on listalla jokatapauksessa :]
Olisi aika oiva valinta. Johtamistapaakin olisi luontevaa vaihtaa keppi tai porkkana-tyylistä management by perkeleen kautta hajoita ja hallitse vaihtoehtoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mähän työkseni koulutan johtamista, että kyllähän mulla ne asiat aika hanskassa on. Eri asia on sitten saada ne käytäntöön, ja eihän tossa oppiminen lopu koskaan. Ja olenhan mä johtanut äkkilaskemalta n. seitsemää erilaista organisaatiota erinäisin keinoin ja tuloksin.

Olen nyt saanut listalleni muutaman eri aiheen.

Suomen kieli
Aikuisoppiminen/koulutus
Johtamistaidot
Vastaa Viestiin