Ninni ei taida olla ihan niin tosikkoNomenNescio kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Mul on kivoja kavereita. Klo 2:37 oli niinku IHAN pakko soittaa että onks tyyny hyvin. Ja nyt ei tuu enää uni. Perhana.
Mulla on tuohon ratkaisu - joka toimii.
Se on puhelinsoitto seuraavana päivänä, jonka ydin on siinä että " Voit deletoida numeroni, jos et ymmärrä rajoja ja käytät hyväksi luottamustani."
Laiskiais Lauantai
- irmelianneli
- Kitisijä
-
ninnithequeen
Juu en tosiaankaanirmelianneli kirjoitti:Ninni ei taida olla ihan niin tosikkoNomenNescio kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Mul on kivoja kavereita. Klo 2:37 oli niinku IHAN pakko soittaa että onks tyyny hyvin. Ja nyt ei tuu enää uni. Perhana.
Mulla on tuohon ratkaisu - joka toimii.
Se on puhelinsoitto seuraavana päivänä, jonka ydin on siinä että " Voit deletoida numeroni, jos et ymmärrä rajoja ja käytät hyväksi luottamustani."Ei hitto.
Tänään jo soitellu tuon kaverin kanssa pariin otteeseen, hänel on kuulemma kankkunen. Ei kyl ees muista soittaneensa. Mahtava tyyppi, 50-vuotias eronnut yhden lapsen isä, ja miljonäärikin vielä. Kyl mulle miljonäärit saa soitella keskellä yötä
EDIT: hänen hyväkseen on sanottava, että ties mun olevan yksin kotona, ei olis soittanu jos perhe olis ollu paikalla, sen verran on älliä päässä hänellä että tajuaa herättävänsä vain mut, ei muita.
-
Vihtahousu
Veli soitti aamulla:
"voitko sää tullahakemaanmut täää-ä-ältä hertsikasta? tultiin petelle yöksi, yks lihava akka yritti työntää kieltä mun kurkkuun viime yönä paarissa... hyvin meni!"
Nyt se on jo Britanniassa maistelemassa korjaussarjaa, hän täyttääpi tänään 27 vuotta. Tiedä oliko kotonaan yhtään hetkeä. Hitto kun sais itekin käydä päiväkaljalla.
"voitko sää tullahakemaanmut täää-ä-ältä hertsikasta? tultiin petelle yöksi, yks lihava akka yritti työntää kieltä mun kurkkuun viime yönä paarissa... hyvin meni!"
Nyt se on jo Britanniassa maistelemassa korjaussarjaa, hän täyttääpi tänään 27 vuotta. Tiedä oliko kotonaan yhtään hetkeä. Hitto kun sais itekin käydä päiväkaljalla.
Kiitosta vaan, hänet keräsi kevätfunssa ja jälkitaudit, viime viikolla huonompi, mutta oli paranemassa, ei se teräs taitu maksimirasituksesta vasta hiukan sen jälkeen, jos nyt voidaan teräksestä puhua..irmelianneli kirjoitti:Osanottoni. Nuori nainen. Meijän mummu täyttää 90v ja pappa 95v. Ja siltä otettiin nyt vasta tänä vuonna ajokortti pois. Tai ei sitä itseasiassa kai pois ees otettu, lääkäri ei vaan antanu jatkoaikaa, joten se ajelee vieläkin.Niba kirjoitti:Tänään mietintäpäivä, Isoäiti heitti lusikan nurkkaan tosin ehti 85 vuotta tzuumaileen täällä..
Krapulainen olo.. johtunee myöhään valvomisesta ja nukkumisestaPojat lähti illalla baariin ja mä jäin paksuna olevan kälykkeeni kanssa meille, ja siinä tuli sitte seurusteltua aamuneljään asti, siihen asti ku kännipojat tuli kotiin. Pääsin näinollen vasta ennen viittä nuks, ja meni melkein puoleenpäivään sitte. Puoli päivää pilalla vähän niinku. Ihana ilma. Pakko päästä ulos tänään ennen auringon poismenoa.
Pyyhin Netikettiin..
-
ninnithequeen
-
ninnithequeen
-
BettyB.
Hei Myllikkä, superduperonnittelut!! Oisko sulla joku hotsittava upseeri ja herrasmies kaveripiirissä? Mulla olis sellaselle käyttöä.
Hmm... mitä tänään tekis? Meniskö mopoilemaan vai istuttaisko sipuleita? Vai olisko niin fiksu että lähtis kylille hakemaan pari ruukkua lisää ja istuttelis sitten niitä sipuleita. Hakisin puutavaraa, muttei ne mahdu mun pikkumustaa, tartten sitä varten pakun enkä nyt jaksais vaivata siskon miestä. Niin ja tartten kaasupullon. Joo, lähden kaupoille ja illalla grillaan. Namskis!

Hmm... mitä tänään tekis? Meniskö mopoilemaan vai istuttaisko sipuleita? Vai olisko niin fiksu että lähtis kylille hakemaan pari ruukkua lisää ja istuttelis sitten niitä sipuleita. Hakisin puutavaraa, muttei ne mahdu mun pikkumustaa, tartten sitä varten pakun enkä nyt jaksais vaivata siskon miestä. Niin ja tartten kaasupullon. Joo, lähden kaupoille ja illalla grillaan. Namskis!
Heh mikä logiikka.. eli sun mumm on nyt 22v., pappa on 40v ja isoisä kuoli vuonna 1944.Niba kirjoitti:Mummo -86 ja pappa -68, isoisä kuoli -44, mutta eivätpähän päässeet läpi.ninnithequeen kirjoitti:Nibsulle osanotot
Onneks mun ainoa elossa oleva isovanhempi, mummuni, juoksee miehissä ja käyttäytyy kuin teini
The great club outshines the individual, always and forever.
-
ninnithequeen
-
Vihtahousu
Veli suorittaa syntymäpäivänään:
Niin olivat menneet sitten Britanniaan ja siellä alkanut tulee heikko olo. Oli tilannut safkaa ja syönyt. Taas huono olo, kävi laattaamassa miesten vessassa ja soitti mulle että nyt äkkiä kyyti kotiin. Oli kuulemma hupparinkin hävittänyt viime yönä. Kiinnostaa paljon lähteä duuniin! Elppa, kannustakaa Pooli voittoon
Niin olivat menneet sitten Britanniaan ja siellä alkanut tulee heikko olo. Oli tilannut safkaa ja syönyt. Taas huono olo, kävi laattaamassa miesten vessassa ja soitti mulle että nyt äkkiä kyyti kotiin. Oli kuulemma hupparinkin hävittänyt viime yönä. Kiinnostaa paljon lähteä duuniin! Elppa, kannustakaa Pooli voittoon
-
BettyB.
-
ninnithequeen
Päiväkännit todellakin rules! Vanha duunikaveri soitti Soukasta että hänen ukkosa lähti Viroon, hää hyppää bussiin ja tulee mua moikkaa. Ai vähänkö kivaa
Ei kukaan niistä yleensä jaksa tänne asti tulla, mun pitää aina mennä sinne!
Manala: juurikin se siellä bilispaikassa aikanaan työskennellyt nätti pimu
Äh kyllä tekisi mieli, mutta illalla meen uuden taiteen maisterin kanssa laulamaan karaåkea!ninnithequeen kirjoitti:Päiväkalja on päivän sana!
Tää on totuus, epsoolaiset on laiskoja!ninnithequeen kirjoitti:Päiväkännit todellakin rules! Vanha duunikaveri soitti Soukasta että hänen ukkosa lähti Viroon, hää hyppää bussiin ja tulee mua moikkaa. Ai vähänkö kivaaEi kukaan niistä yleensä jaksa tänne asti tulla, mun pitää aina mennä sinne!
Pyyhin Netikettiin..
-
ninnithequeen
-
1108
-
1108