Tämä merkittävä kyldyyripläjäys on multa jäänyt vissiin näkemättä
Joktap: tämä yliretusoiduilla valokuvilla luotava mainosmaailman ihannekuva "täydellisestä vartalosta" on joka tapauksessa aika vastenmielinen ja vaarallinenkin, nuorisoa ajatellen.
Pelkäätkö heidän opettelevan Photoshopin käytön ja siten taistelevan kanssasi työuralla?
Eikös toi Kim Kärdääshiäni jotain äeröbik-videoitakin tehnyt vielä vuosi taaksepäin? Kyllä se ihan oikeasti oli Kunnossa eikä vain retusoitu. Nykyään on tainnut musta makkara maistua paremmalle kuin jumppatunnit.
exPertti kirjoitti:
Siis jotain tälläistä "naapurintyttöjuttua" kaipailet?
Voishan tommonen olla ihan kiva Mut siis just tätä hain.
Seppälää nyt en pidä mitenkään järin kauniina, kiirakorpi on nätti mutta ei minunkaan mielestäni seksikäs. No vaikka Laura Birn on kans hyvä esimerkki. Ja Pihla Viitala.
exPertti kirjoitti:Pelkäätkö heidän opettelevan Photoshopin käytön ja siten taistelevan kanssasi työuralla?
Nääh. Mä luulen, että jossain välissä tuo yliretusointi kokee luonnollisen kuoleman uskottavuuden puutteessa. Katsokaa nyt mitä tahansa kosmetiikkamainosta. Edes pienellä vauvalla ei ole niin siloista ihoa, mitä nelikymppisillä naisilla muka on, kunhan käyttävät The Meidän Merkkivoidetta.
BettyB. kirjoitti:Ja peeäs, mulla ei ole mitään silareita vastaan, päinvastoin, harkinnassa ovat jos ei pelkkä pienennys saa aikaan haluattua muutosta.
Eli jos pienennys ei auta, niin sitten suurennetaan?