nowaysis kirjoitti:
Mua taas ei lapsen synnyttyä itkettäny yhtään.
Noi ei sua, mutta me vanhat gubet kyllä sorrutaan siihen. Tai en itsestäni tiedä vielä, mutta paljon tota on viimeaikoina lähipiirissä tapahtunut. Veikkaan kyllä että itsekin moisen tilanteen sattuessa vollottaisin kuin pikkutyttö
Jahas, tuli tehtyä taas sellainen luulot pois -treeni. Mikäköhän siinä on, ettei osaa yksin kuntoilla rauhassa? Illalla vielä uimaan .. ihme urheilukärpänen iskenyt vähän ennen ikääntymistä. Toivottavasti tämä into pysyy.
Okei Kiltsu, en vedä herneitä!1 (Jos olisin Geetsumpi, sanoisin kiitos ) Niba teki mulle noin (livenä) vuonna 2005, ja oon dissannu sitä siitä asti . Tosin se ei ollu ryhmähali. Outo ajatus, että olen joskus vapaaehtoisesti halannut Nibaa.
nowaysis kirjoitti:Totta. Mä näköjään myös selvinpäin.
Joo, minä olin kyllä humalassa eikä ole ihan selvää mitä tapahtui?
"nimim. kankikäsi"
P.S. Eikö se olikin herkkää sitten muistella asiaa, kun kukaan ei ota asiakseen puristella edes kättään?
Vähän on tukiaisjuttu? Vähän kuin ehtoisesti vapaa sattui näin..
P.S.S. Halaan kyllä myös ryhmässä!
P.S.S.S. Enkä elokuvissakaan ole Tali-Ihantalan markkinaelokuvan jälkeen käynyt!
Viimeksi muokannut Niba, 18.04.2008 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hommat tehty, vikojen listojen lähetys ja vapaus koittaa!
Kaveri tulee kohta tänne officelle ja tuo mulle päivän subin. Nälkä.
Otetaan täs vähän viiniä, kuunnellaan musaa ja jauhetaan paskaa. Ja sit paariin. Jei.
Sataa lunta ja -20. Eli suvikumit RäSässä alla. Xenonitkin työntää xinistä niin xaatanasti (or not). Kävin siinä välissä katastaa veljen mobiilin, vittu että kun omistaa tyyning-vähkeen, niin että siitä riittää itkua ja vonkua katastuskonttorilla ja huomautussarake on kilometrin mittainen