Pieni sievä vatsani on kovin kipeä. Vaikuttaa jopa kaltaiseeni teräksiseen ammattilaiseen siten, ettei asiakaspalveluäänemme ole tänään lainkaan hunajainen.
Edith kirjoitti:asiakaspalveluäänemme ole tänään lainkaan hunajainen
Asiakkaat piruilee mulle tasasin väliajoin "seksikkäästä" äänestä duunissa. Kerran yks äijä jopa hiffas, et ei mulla mikään flunssa ole, vaan äänenkäheys johtuu karaokesta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kyllästyin vuosia päänahassa seikkailleeseen psoriin ja marssin lekuriin. Kolmea sorttia linimenttiä ja rasvaa sekä UVB-säteilyä valokammalla.
Jo viikon hoidolla hämmästyttäviä tuloksia Tuskin tämä tästä kokonaan koskaan paranee, mutta vaalenisi edes sen verran, että kehtaisi kulkea ilman pipoa kaupungilla..
Suvinen kirjoitti: haavainen paksusuoleni vittuilee - mutta itse vaivaan ei parantavaa hoitoa ole,.
Kaveri on taistellut koko ikänsä saman ongelman kanssa. Parantavaa hoitoa ei ole, mutta pilleri päivässä pitää ongelman kurissa, ainakin hällä.
Osalla lääkitys toimii oireita lievittävästi + ruokavalio sopivaksi. Jos löytyy kokeilunhalua niin kannattaa kokeilla akupunktiotakin, osalle on ollut apua. Tämä tuli aikoinaan esille päättötyötä tehdessä ja onhan tuo kummisetä kyseisen sairauden vertaisryhmän vetäjäkin, joten sinänsä en suorilta käsin tuota akupunktiotakaan dissaisi vaikka se esim. exällä toiminut ollenkaan.
Hei millä nimellä tota suolisairautta kutsutte? Kaveri sai just jonkun (tietysti unohdin nimen) diagnoosin omalleen, lekurit lähinnä googlen kanssa pähkäilivät ja muuta skeidaa... Jatkuvat kortisonit päällä ja joutuu kai ulkomaille kopeloitavaks.
No mut jaksamiset. Eikä se peppuseksi kovin herkkua ees ollu ku viimeks testasin.
Suvinen kirjoitti:Ja Manala; tauti ei kylläkään vaikuta peppuseksin harrastamiseen oikeastaan millään tavalla, ainakaan mulla. Ei ainakaan mun eksällä niin pitkää jormaa ollut, että se olisi ihan niin syvältä kutitellut.
Bliss kirjoitti:Olen niin väsynyt, että jos antaisin itselleni luvan kuolla pois, niin varmaan tapahtuisi parin tunnin sisään
Työ/perhe kiireitä? Sama vika. Nyt vapaapäivänä nukuin huikeat 19h, tosin en ihan putkeen vaan heiluin puoli kuolleena siinä välissä. Sitten kun saa nukkua niin ei meinaa uni tulla sitten millään.
Alaselässä jossain syvällä kipupiste. Nää tulee aina viiveellä, joten syynä oli varmaan viime perjantainen talvirenkaan nostaminen väärässä asennossa. Vetotaljan teNpominen salilla ei varmaan myöskään auttanut asiaa.
Voi ei. Viimeöinen kurkkuärsytys on palaamassa takaisin. Mulle taitaa olla tulossa flunssa. Tosin muistan kuulleeni joskus että tämä voisi johtua siitepölystäkin. Jos olenkin tietämättäni allerginen?
Tosin viime yönä kun otin zyrtecciä, se helpotti vain nimellisesti. Tästä päätellen se tuskin on allergiaa?