Herra Manala kirjoitti:
1) Gattacan Aavaa kohtaan tilaamaton alasti-saunassa osa 1/6000.
2) Gattacan tuuriflaksipuheet Manalaa kohtaan.
3) Manalan suhteessa neutraali kysymys tuuriflakseista.
4) Gattacan paljasteluyritykset Manalan yksityisasioista.
5) Aavan ihailut Gattacan persoonallista tyyliä kohtaan.
6) Manalan "piikki" siitä että muistutetaan ihailuista kun ollaan vuoden ja 6000/6000 -vonkuuviestin kohdalla.
En jaksa Kitinään paljoa enää kirjoittaa, mutta jos tähän.
Vejäpä käteen. Mikä sun ongelma oikein on?
Tosissaan tuntuu, että täällä on minua kohtaan ihmeellinen noitavaino.
AAVAN suhteen, että OK. heitin kohteliaisuuden. Jota tarkoitin, niinkuin aina kun armostani

sellaisia jaan. Se oli uutta, että Aava kiitti. Miten itse reagoisit, jos nainen kiittää kohteliaisuudestasi? Kyllä ymmärsin, että Aava ei vaan ole muilla nettifoorumeilla tottunut kohteliaisuuksiin, ja ylireagoi. Heti seurasi minulle vittuilua, ja kiirehdin sanomaan, että en jaksa Aavaa vongata. Saunaheitto oli yleistyyliäni, vaikka kelle muullekin sen sanonut, odottamatta toteutumista. Tässä tapauksessa oli KYYNINEN huomautus, että koska nettiflirttini eivät koskaan mihinkään oikeaan johda, vähin ehto tapaamiseen olisi edes nähdä misu alastomana. Tuo oli pointti, ei todellinen ehdottelu. No huomatkaa, että Aava ilahtui siitäkin, että halusin nähdä hänet alastomana.
Jos tsekkaan ihan viime päivien Kitinäjuttuja, monikin mies on heittänyt naisille läppää, joka vain MINUN tapauksessani sanottaisiin tuomittavaksi. Miksi niin? Onko syynä se, että minun täytyisi tajuta itse olevani epäihminen ja mieluiten kuolla? Pitääkö minun siihen tyytyä?
Myönnän, että varsinkin aiempina aikoina leikkivonkuuni meni överiksi. Mutta ei niin, että sen olisin tehnyt todellisena oletuksena pillun saanti. Eikä myöskään EW:n olettamalla halulla LOUKATA ihmisiä. Paremminkin vessanseinäpelleilyä, jossa ehkä en ole tarpeeksi ottanut huomioon, että nikkien takana on oikea ihminen.
Ja sitten kaikki naiset eivät ole loukkaantuneet.
Asia on niin, että
TE ETTE TIEDÄ (kun kaikkea en kerro), mitä minkin kitinämisun ja minun välillä on tapahtunut. Ketkä ovat lähettäneet alastonkuvansa, ketkä kiittäneet yllättäen lähettämiäni feikkikuviaan, ketkä oikeasti kertoneet karvojensa värin

, ketkä luvanneet alasti vieressä nukkumista ja seksiä, ketkä vaihtaneet seksinovelleja, kenen kanssa oli sättirunkkauksen yrityskin

.
Sikäli ihan liian paksua sanoa, että olen vain yksipuolisesti ahdistellut heitä kaikkia. No, eihän ne ole Tulokseen johtaneet. Peruuntuneet jo ennen kuin minut ovat edes tavanneet, useimmat ei koskaan nähneetkään kun miitteihinkään en enää tule. Mutta voishan minullekin jotain hupia ja kenties toivoakin sallia, varsinkin te, jotka oikeasti Kitinäduunailette.
Tapaus Suvisesta sama minkä Suviselle itselleen kerroin: Feikkinakukuvan laitoin paljolti, koska halusin SABOTOIDA orastavan ihastukseni ja siitä epäilemättä seuraavan kärsimyksen itselleni. No ei toiminut, halusi tavata minut, mutta olosuhteissa jolloin meni pieleen. Ja tietenkin koska minut NÄKI!

Eli sittenkin pelkkää vitutusta minulle.
MANALAN sanomasta "Yksityispaljastuksen yrityksestä", että tosiaan joku, ehkä Manala tai ei, muistelen että Manala.. kerran taas täällä selvittäessäni Saamisen mahdottomuutta, kertoi tuollaisen helpon masentuneena bileissä saannin. Juttu on sivuseikka, vain esimerkki. Ja tämän ketjun syytöksen kannalta joku kertoi sen TÄÄLLÄ ja suoraan minulle, joten ei pitäisi olla erityisesti yksityisasia enää. Tai sitten Manala sopii vetää tilille siitä, mitä kertoi täällä ex-tyttöystävästään tai mitä täällä vittuili habituksestani IRL-kohtaamisessamme. Astetta privampaa kuin netissä jo sanottu.
Pois nyt täältä.