Tix kirjoitti:Tällä hetkellä alkon hyllyssä lemppareita on Faustino I.
Tuossa pullossa taitaa olla vähän sellainen pölyisyyttä jäljittelevä pinta? Käynyt mielessä poimia yksi pullo maisteltavaksi ja aiemmin. Ehkä sitä voisi nyt viikonloppuna kokeilla.
Bliss kirjoitti:Ilonpilaajan on pakko heittää tähän, että vielä tulee aika, kun toivot sen olevan vielä seuraavatkin 34 tuntia muualla. Ja sitä seuraavat, ja....
Joo, anteeks. Lähden lenkille.
Kuinkas kauan sitä pitää olla yhdessä, että se tuollaiseksi muuttuu
masa kirjoitti:Meinaatko naida ukon henkihieveriin het?
Tietty, tai no jos odotan, että ollaan mun tykönä. Pääsee koeajamaan uudet alusvaatteet sit
Tätä mä en kultaseni tajua! Mihin sä alusvaatteita tarttet? Mä veikkaan että sieltä tulee sellainen kiimahirviö ja kun se kohtaa sut, toisen kiimahirviön, on alusvaatteilla vaan välttämätön, peittävä rooli kunnes ne riisutaan/revitään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Tätä mä en kultaseni tajua! Mihin sä alusvaatteita tarttet? Mä veikkaan että sieltä tulee sellainen kiimahirviö ja kun se kohtaa sut, toisen kiimahirviön, on alusvaatteilla vaan välttämätön, peittävä rooli kunnes ne riisutaan/revitään.
Osa on sellaisia, jotka voi jättää päälle.. stayupit, korsetti, sitten se hmm. juttu .. ja korkokengät.
Elppis kirjoitti:Tätä mä en kultaseni tajua! Mihin sä alusvaatteita tarttet? Mä veikkaan että sieltä tulee sellainen kiimahirviö ja kun se kohtaa sut, toisen kiimahirviön, on alusvaatteilla vaan välttämätön, peittävä rooli kunnes ne riisutaan/revitään.
Osa on sellaisia, jotka voi jättää päälle.. stayupit, korsetti, sitten se hmm. juttu .. ja korkokengät.
Sehän laukeaa ennenkuin ehtii avata kaikkia hakasia ja nappeja. Oot epäreilu.
The great club outshines the individual, always and forever.