Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Uh. Jaksaisko sitä käydä noin sadan sivun flametusketjun läpi? Kerran kävin, kun etsin sieltä Geezun uhkausta ja muistan, että löysin yhden, jossa hän uhkasi väkivallalla. Mielestäni HB uhkasi myös. Hänen poistumissyynsä tietää varmuudella vain hän itse.

Edit: tämä löytyikin helposti.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5418& ... sc&start=0

Kyllä tässä mielesti HB:llä napsahtaa ennen Geezua.

Edit2: en vielä löytänyt ensimmäistä väkivallalla uhkausta, mutta HB:llä siis napsahti ensin.

Edit3:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5418& ... &start=100

Geezu uhkasi irl-väkivallalla ensin.
ND, sinä vanha ritari, olisiko aika avata "Miten Gattacaa voi auttaa?" -ketju?
Kun katselin aamulla tuota em. ketjua, niin muistiini palautui taas, että minua näköjään pidetäänkin pahiksena. Mihin tästä voi valittaa? Haluan olla SA:n tapainen kaikkien rakastama höpönassu.
Kuka pitää pahiksena? Avaa se ketju homoväreissä, niin saat mitä tilaat, eli mitä olet.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Opetelkaa urpot quottamaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Opetelkaa urpot quottamaan.
Hienostihan tuo näkyy onnistuvan. Moni osaa lainata kymmentäkin kommenttia postissaan. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti:Haluan olla kaikkien rakastama höpönassu.
Sähän oot!!
(No ihan kaikista en voi mennä takuuseen.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lapitii kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Haluan olla kaikkien rakastama höpönassu.
Sähän oot!!
(No ihan kaikista en voi mennä takuuseen.)
:oops:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

EveryWoman kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Gat on ITSE valinnut TIETOISESTI toisin ja totta munassa maksaa hintaa jatkuvasti muutenkin kuin palstalla.
Höpö höpö. Ei kukaan tee tuollaista valintaa täysin tietoisesti.
Yleinen kommentti. Tarkoitat varmasti hyvää Gattacan ymmärtämispyrkimyksissäsi, mutta tuolla Nuoridaavidin linkittämässä vuoden takaisessa keskustelussa Gattaca totesi suoraan että muiden taholta häneen kohdistuvat ymmärtämis- ja puolustamispyrkimykset ovat perseestä.

Hieman kummallista että toisaalta Gattaca on paheksuvinaan itsensä loukkaamista kyseisenkaltaisella keskustelulla, mutta toisaalta paheksuu myös sitä jos häntä yritetään puolustaa ja "ymmärtää". Ilmeinen johtopäätös voisi olla että Gattaca haluaa kokea ulkopuolisuutta muista ihmisistä ja saada osakseen negatiivista huomiota, ja negatiivisen huomion paheksuminen on häneltä vain jonkinlaista ennaltaopeteltua näyttelemistä. Kaikki menee täysin käsikirjoituksen mukaan jos häntä haukutaan ja hän pääsee haukkumaan takaisin.

Kenenkään ei ole tietenkään pakko mennä mukaan tuollaiseen pelleilyyn.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 19:59

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Olen itse tulkinnut roskaruokaan ja mäkkäriruokaan osuneet kommentit vain itse ruokaan kohdistuneina. Kuitenkin usein otat ne henkilökohtaisesti sinuun tai työhösi kohdistuneina.
Ei, kyllä mä otan nämä ihan alaan kohdistuvana idiotismina.
Ei voi muuta kuin nauraa. Siis roskaruoka-alaan kohdistuvana, vai? Luitko sä rivien välistä jotain mitä siellä ei edes ollut? Mutta kiitos siitä, että pidennät ikääni, jos sanontoihin on luottamista. :)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirmeli kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Olen itse tulkinnut roskaruokaan ja mäkkäriruokaan osuneet kommentit vain itse ruokaan kohdistuneina. Kuitenkin usein otat ne henkilökohtaisesti sinuun tai työhösi kohdistuneina.
Ei, kyllä mä otan nämä ihan alaan kohdistuvana idiotismina.
Ei voi muuta kuin nauraa. Siis roskaruoka-alaan kohdistuvana, vai? Luitko sä rivien välistä jotain mitä siellä ei edes ollut? Mutta kiitos siitä, että pidennät ikääni, jos sanontoihin on luottamista. :)
Ihan faktana: monet mäkkärin ateriat ovat aivan ravintosuosituksien mukaisia. Ns. kotiruoka ei ole automaagisesti terveellisempää, vaan irl on monesti mäkkärin ruokaa epäterveellisempää.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^Eikös joku jo antanut sanalle "roskaruoka" merkityksen, "roskaa tuottava ruoka"? Siis koska ruoka on pakattu yksittäispakkauksiin, jokainen laji erikseen, se tuottaa roskaa enemmän kuin keskimäärin ruoat. Tämän vuoksi minä käytän tätä sanaa, en ruokaa itsessään kuvaamaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 19:59

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirmeli kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Ei, kyllä mä otan nämä ihan alaan kohdistuvana idiotismina.
Ei voi muuta kuin nauraa. Siis roskaruoka-alaan kohdistuvana, vai? Luitko sä rivien välistä jotain mitä siellä ei edes ollut? Mutta kiitos siitä, että pidennät ikääni, jos sanontoihin on luottamista. :)
Ihan faktana: monet mäkkärin ateriat ovat aivan ravintosuosituksien mukaisia. Ns. kotiruoka ei ole automaagisesti terveellisempää, vaan irl on monesti mäkkärin ruokaa epäterveellisempää.
Ihan vaan faktana: En väittänyt, että mäkkiruoka = roskaruoka.

Pointtini oli vaan se, että kun muijia flippaa, niin muija flippaa. Ja se on huvittavaa.
:P
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ihan faktana: monet mäkkärin ateriat ovat aivan ravintosuosituksien mukaisia. Ns. kotiruoka ei ole automaagisesti terveellisempää, vaan irl on monesti mäkkärin ruokaa epäterveellisempää.
Ja ravintosuosituksetko on yhtään mistään muualta kuin perseestä? Tää kansa rupesi lihomaan vasta kaikennäköisten ravintoympyröiden ja -pyramidien tultua. Perunaa tuputettiin terveystuotteena vähän joka välissä. Ihan liikaa nopeita hiilareita tehostamassa insuliinintuotantoa, joka johtaa ravinnon ylitehokkaaseen imeytymiseen ja kansansokeritauteihin. Esimerkiksi uppopaistetut ranskanperunat ovat about pahin mahdollinen glykeeminen kombinaatio samassa tikussa. Paljon nopeita tärkkelys-hiilareita katalyyttina imemään puhdasta paistorasvaa koneistoon.

Mä en ymmärrä miksei niitä vaaleita vaahtokarkkisämpylöitäkään voida korvata jollain tummalla kokojyväkamalla. Joku reissumies on hampurilaissämpylänä yhtä urpo ajatus kuin katkarapujauhelihapihvi siellä sämpylöiden välissä, mutta ois ihan kiva jos asiakas sais valita sen itsarihöttöpullan tilalle jotain vähän fiksumpaakin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Tää kansa rupesi lihomaan vasta kaikennäköisten ravintoympyröiden ja -pyramidien tultua.

Eiköhän se lihominen tapahtunut paremminkin silloin, kun pikaruokaketjut laskivat jalkansa Suomeen, einekset päätyivät kauppojen tiskiin ja elintaso nousi siten, että oli varaa syödä muutakin kuin ruisleipää, maitoa ja lihasoppaa. Myös ruumiillisen työn tekeminen on taatusti vähentynyt todella paljon.

Balteissa eron Suomeen kyllä huomaa. Ei ole pikaruokaketjuja, ei eineksiä, eikä edes varaa syödä kaikenlaista nopeaa ja helppoa silloin kun mieli sattuu tekemään. Eikä kyllä ole läskejäkään.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Määritelkää kotiruoka! Menkää maatalojen kasvattien koteihin katsomaan mitä on oikea kotiruoka tässä maassa. Se on hookoonblöötä, se on läskisoosia. Ja perunaa aina, joka aterialla. Ja voissa paistaen.

Kotiruokaa kun on monenlaista.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Tää kansa rupesi lihomaan vasta kaikennäköisten ravintoympyröiden ja -pyramidien tultua.
Eiköhän se lihominen tapahtunut paremminkin silloin, kun pikaruokaketjut laskivat jalkansa Suomeen, einekset päätyivät kauppojen tiskiin ja elintaso nousi siten, että oli varaa syödä muutakin kuin ruisleipää, maitoa ja lihasoppaa.
No ei siitä mun mielestä pikaruokaketjuja voi syyttää. Kukaan ei pakota ketään käymään pikaruokaravintoloissa eikä ostamaan eineksiä. Ja kyllä jo 60-70-luvulla ihmisillä oli varaa syödä ihan hyvin mutta negatiivisten terveysvaikutusten räjähdysmäinen kasvu alkoi vasta sen jälkeen kun 80-luvulla alettiin luomaan ihmisille näitä "monipuolisia" ravintoympyröitä joita noudattamalla monien hiilariensaanti kasvoi moninkertaisiksi.

Ennen syötiin kyllä suht epäterveellistä, energiapitoista ja rasvasta ruokaa, mutta erona oli se, ettei koneisto ollut jatkuvasti insuliini-higheissa.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Ennen syötiin kyllä suht epäterveellistä, energiapitoista ja rasvasta ruokaa, mutta erona oli se, ettei koneisto ollut jatkuvasti insuliini-higheissa.
Ja wanhaan hyvään aikaan oltiin myös paljon peltotöissä, mikä auttoi kuluttamaan niitä tärkkelyshiilareita. :)

Päästäksemme aiheeseen: Nainen on seksikkäimmillään peltotöissä? Eloveena ainaski.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: No ei siitä mun mielestä pikaruokaketjuja voi syyttää. Kukaan ei pakota ketään käymään pikaruokaravintoloissa eikä ostamaan eineksiä.
No ei tietenkään, mutta siihen tämän kansa tottumukset vaan ovat menneet. Eihän noi nykykakarat kouluissakaan käy edes syömässä, vaan imevät limppareita ja suklaita koulun käytävillä olevista automaateista niin paljon, että ovat sokeripöllyissään jo täysin unohtaneet mikä on näkkileipä.


Herra Manala kirjoitti:[
Ennen syötiin kyllä suht epäterveellistä, energiapitoista ja rasvasta ruokaa, .
Niin syötiin, mutta silloin tehtiin myös ruumiillista työtä niin paljon, että se kulutti.
Viimeksi muokannut masa, 10.04.2008 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Päästäksemme aiheeseen: Nainen on seksikkäimmillään peltotöissä?
Eiku harjatessaan pitkiä, kiiltäviä hiuksiaan suihkun jälkeen.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:Ennen syötiin kyllä suht epäterveellistä, energiapitoista ja rasvasta ruokaa, mutta erona oli se, ettei koneisto ollut jatkuvasti insuliini-higheissa.
Yhtä iso tekijä on (hyöty)liikunnan väheneminen. Tuo nopeiden hiilarien tulo on iso vaikutin. Mutta myös se, että ennen ruokailu oli säännöllisempää, syötiin lämpimiä ruokia, eikä puputettu pitkin päivää kaikenlaista sipsiä, karkkia yms. Esmes nuorten suomalaisnaisten ruokailu on monesti päin vittua. Eihän ne syö lämmintä ateriaa läheskään joka päivä. Se korvataan sitten juuri niillä nopeilla hiilareilla.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Eiku harjatessaan pitkiä, kiiltäviä hiuksiaan suihkun jälkeen.
Vastaääni! Pitkät hiukset naisella on perseestä.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti: Vastaääni! Pitkät hiukset naisella on perseestä.
Tarpeeksi pitkät toki vakoon juuttuvat.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyl tää keskustelu on mennyt jo niin eroottiseksi, et pakko kohta mennä kylmään suihkuun... Uh!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:Kyl tää keskustelu on mennyt jo niin eroottiseksi, et pakko kohta mennä kylmään suihkuun... Uh!
Ja sitten hiuksia harjaamaan
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:Kyl tää keskustelu on mennyt jo niin eroottiseksi, et pakko kohta mennä kylmään suihkuun... Uh!
Ja sitten hiuksia harjaamaan
Ja peltotöihin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Eiku harjatessaan pitkiä, kiiltäviä hiuksiaan suihkun jälkeen.
Vastaääni! Pitkät hiukset naisella on perseestä.
Siihen auttaa ladyshave ja naisenhaku Tasmanian tasaajan pohjoispuolelta.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:naisenhaku Tasmanian tasaajan pohjoispuolelta.

Ai semmonen musta mikrofonin näköinen riipparinta? :D
Vastaa Viestiin