Nainen on seksikkäimmillään?
Jätkä on lääkäri eikä osaa kirjoittaa McDonald´sia oikein.NuoriDaavid kirjoitti:Muah! Sähän flippaat nopeammin kuin sanoo "Mc Donald'ssa on mikroaaltouuni"!
Ja tästä mä flippaan vaan Manalalle, joka on maininnut asiasta tälläkin palstalla ennen kuin tieto on vuotanut koko palstaväen tietoisuuteen. Ja koska se tuntuu olevan kaverille jonkun sortin lyömäase, vähän kuin minä kutsuisin häntä kuvottavaksi läskiksi. Mitä en toki tee.
Ja ps. kaikissa McDonald´seissa on mikroaaltouuni.
Viimeksi muokannut BettyB., 09.04.2008 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sviddu, The "Man" speaketh edellisellä sivulla, ja kukaan ei edes vittuillen kommentoi?
Kyll alkaa olla se raja, että ainakin Suvisen tarttee saunoa kanssani, että näin (Epä)coolisti Controversial täällä jaksaa olla
Kyll alkaa olla se raja, että ainakin Suvisen tarttee saunoa kanssani, että näin (Epä)coolisti Controversial täällä jaksaa olla

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Aloitusviestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi. En kylläkään ymmärrä miksi koet sen vittuiluksi, mutta anteeksi nyt kuitenkin!Gat kirjoitti:Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua.
Todettakoon, että tuota ongelmaa esiintyy myös IRL. Olen sitä miettinyt, koska se jossain määrin hankaloittaa asioiden hoitumista, ja päätynyt siihen lopputulokseen, että ongelman syntyyn vaikuttaa suurelta osin se, etten ikinä vertaile itseäni muihin. Lopputuloksena muodostuu sellainen tilanne, että jos toinen osapuoli kokee itse itsensä jotenkin huonommaksi tai tyhmemmäksi, en tajua ottaa sitä huomioon ja varoa omaa käyttäytymistäni ja asioiden esitystapaani. Lisäksi, koska minua ei haittaa olla väärässäkään, enkä siksi jää korostetusti puolustamaan selkeästi vääriä käsityksiäni, niin ne tilanteet kun todella olen väärässä jäävät helposti muilta huomaamatta, jolloin helposti syntyy se mielikuva, että olen useammin oikeassa kuin olenkaan. Se taas lisää monissa jonkinlaista huonommuudentunnetta vaikkei siihen olisi minkäänlaista varsinaista syytä.NuoriDaavid kirjoitti:Prossusta saattaa saadaa joskus tosiaan sen (oikean tai väärän) kuvan, että hän pitää itseään muita parempana ja älykkäämpänä.
En siis Tix pidä itseäni minään keskusteluninjanakaan, keskusteltavat aiheet saavat minut keskustelemaan, ei mikään "vastustajan voittaminen".
Pahempi oli kaverikseni luulemani Ninnin kommentti. Mutta niinpä vaan sinunkin täytyi mainita mun metsät heti alkuun, ketjussa joka ei mitenkään minuun liity. Kansalaisaktivismini ja tottelemattomuuteni rajoittuu koiran laittomaan irti juoksuttamiseen yli vuosikymmen sitten. Ja joo, olen sydän syrjällään kun kaadatan puitani. Hyvä jos viherpiipertäjien liito-oravat selviää siellä. Rauhoitin myös mäyränpesät.Chap kirjoitti:Aloitusviestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi. En kylläkään ymmärrä miksi koet sen vittuiluksi, mutta anteeksi nyt kuitenkin!Gat kirjoitti:Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Niin. On erittäin haitallista oman itsesi kannalta, jos annat ylimielisen vaikutelman. Ihmisiä tuskin juuri mikään watuttaa enemmän ja jos vastapuolta alkaa watuttaa, niin peli on menetetty.prosessi kirjoitti:Todettakoon, että tuota ongelmaa esiintyy myös IRL. Olen sitä miettinyt, koska se jossain määrin hankaloittaa asioiden hoitumista, ja päätynyt siihen lopputulokseen, että ongelman syntyyn vaikuttaa suurelta osin se, etten ikinä vertaile itseäni muihin. Lopputuloksena muodostuu sellainen tilanne, että jos toinen osapuoli kokee itse itsensä jotenkin huonommaksi tai tyhmemmäksi, en tajua ottaa sitä huomioon ja varoa omaa käyttäytymistäni ja asioiden esitystapaani. Lisäksi, koska minua ei haittaa olla väärässäkään, enkä siksi jää korostetusti puolustamaan selkeästi vääriä käsityksiäni, niin ne tilanteet kun todella olen väärässä jäävät helposti muilta huomaamatta, jolloin helposti syntyy se mielikuva, että olen useammin oikeassa kuin olenkaan. Se taas lisää monissa jonkinlaista huonommuudentunnetta vaikkei siihen olisi minkäänlaista varsinaista syytä.NuoriDaavid kirjoitti:Prossusta saattaa saadaa joskus tosiaan sen (oikean tai väärän) kuvan, että hän pitää itseään muita parempana ja älykkäämpänä.
En siis Tix pidä itseäni minään keskusteluninjanakaan, keskusteltavat aiheet saavat minut keskustelemaan, ei mikään "vastustajan voittaminen".
Vrt. jos asiakas kokee saaneensa huonoa palvelua, niin hän on saanut huonoa palvelua. Ei auta, vaikka palvelu objektiivisesti olisikin ollut OK.
Ok, kuvittelin että olet sinut asian kanssa.Gat kirjoitti:Pahempi oli kaverikseni luulemani Ninnin kommentti. Mutta niinpä vaan sinunkin täytyi mainita mun metsät heti alkuun, ketjussa joka ei mitenkään minuun liity. Kansalaisaktivismini ja tottelemattomuuteni rajoittuu koiran laittomaan irti juoksuttamiseen yli vuosikymmen sitten. Ja joo, olen sydän syrjällään kun kaadatan puitani. Hyvä jos viherpiipertäjien liito-oravat selviää siellä. Rauhoitin myös mäyränpesät.Chap kirjoitti:Aloitusviestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi. En kylläkään ymmärrä miksi koet sen vittuiluksi, mutta anteeksi nyt kuitenkin!Gat kirjoitti:Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua.
En tajua miten se, että teet (ilmeisesti) töitä McDonald´sin (menikö oikeinBettyB. kirjoitti:Jätkä on lääkäri eikä osaa kirjoittaa McDonald´sia oikein.NuoriDaavid kirjoitti:Muah! Sähän flippaat nopeammin kuin sanoo "Mc Donald'ssa on mikroaaltouuni"!
Ja tästä mä flippaan vaan Manalalle, joka on maininnut asiasta tälläkin palstalla ennen kuin tieto on vuotanut koko palstaväen tietoisuuteen. Ja koska se tuntuu olevan kaverille jonkun sortin lyömäase, vähän kuin minä kutsuisin häntä kuvottavaksi läskiksi. Mitä en toki tee.
Ja ps. kaikissa McDonald´seissa on mikroaaltouuni.

My point exactly. En minäkään tajua, mutta silti sitä sellaisena yritetään käyttää. Ja vaikka tekisin niitä hampurilaisia hikisenä keittiössä, en silti kokisi sitä loukkaavana. Miksi kokisin?NuoriDaavid kirjoitti:En tajua miten se, että teet (ilmeisesti) töitä McDonald´sin (menikö oikein) back officessa voisi olla joku lyömäase?
En minäkään. Mutta kyllä se silti huvittaa katsella miten toinen hajoittaa tunkkinsa asiasta niin pahasti että joutuu siirtymään "kuvottava läski" -linjalle.NuoriDaavid kirjoitti:En tajua miten se, että teet (ilmeisesti) töitä McDonald´sin (menikö oikein) back officessa voisi olla joku lyömäase?
Surrealistista, sano.
Eikä se ole mikään Back Office! Se on HQ!
Viimeksi muokannut Herra Manala, 09.04.2008 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tätä en oikein osta, anteeksi vaan. Olet useasti reagoinut ihan neutraaliinkin mäkkärimatskuun hyvin henkilökohtaisesti. Tavallaan näet piruja seinillä heti, kun esmes joku käyttää sanaa roskaruoka.BettyB. kirjoitti:Ja vaikka tekisin niitä hampurilaisia hikisenä keittiössä, en silti kokisi sitä loukkaavana. Miksi kokisin?
Olen itse tulkinnut roskaruokaan ja mäkkäriruokaan osuneet kommentit vain itse ruokaan kohdistuneina. Kuitenkin usein otat ne henkilökohtaisesti sinuun tai työhösi kohdistuneina.
Kerroin tämän siksi, koska en usko juuri kenelläkään palstalaisella olevan työstäsi pahaa sanottavaa, vaan varmasti moni arvostaa sitä. Aivan kuten mitä tahansa kouluttajan hommaa alasta riippuen.
Ihan rakentavasti.
Kertoisitko lisää työpaikastani? Sun spekuloinnit on aina niin bornoja.Tix kirjoitti:No onhan se nyt kun toinen voisi olla keittiön puolella! Sinne ei ihan joka poika pääsekään.NuoriDaavid kirjoitti:En tajua miten se, että teet (ilmeisesti) töitä McDonald´sin (menikö oikein) back officessa voisi olla joku lyömäase?