Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä
Keskiviikko, jolloin Arsenal itki krokon kyyneleitä
Hieno matsi. Komeeta, Sami. Siinäpä ne...
Ah mikä matsi
Jännäkakka meinas tulla, onneksi vältyttiin.
killkill- olit eilen unessani. Oltiin näköjään sovittu, että jos tulen sun kulmille joskus (sovittu että perjantai-ilta alustavasti), soittelen. Soitin, vaimosi vastasi puhelimeen, pyysin killkill-setää, ja tulit puhelimeen. Olit hirmu hiljainen ja sanoit ettei taida nyt tänään sopia oikeen.. Kauhean masentuneen kuuloinen mies.
Harvinaisen masentava ilma, varsinkin kun en omista sateenvarjoa. Pitäis lähteä johonkin, tosin ei tartte lähteä mihinkään.. Mitään en tarvitse ja mies on töissä kaupan vieressä. En mä vaan osaa toista päivää putkeen istua kotona, täällä on siistiäkin. valivali.

killkill- olit eilen unessani. Oltiin näköjään sovittu, että jos tulen sun kulmille joskus (sovittu että perjantai-ilta alustavasti), soittelen. Soitin, vaimosi vastasi puhelimeen, pyysin killkill-setää, ja tulit puhelimeen. Olit hirmu hiljainen ja sanoit ettei taida nyt tänään sopia oikeen.. Kauhean masentuneen kuuloinen mies.
Harvinaisen masentava ilma, varsinkin kun en omista sateenvarjoa. Pitäis lähteä johonkin, tosin ei tartte lähteä mihinkään.. Mitään en tarvitse ja mies on töissä kaupan vieressä. En mä vaan osaa toista päivää putkeen istua kotona, täällä on siistiäkin. valivali.
The great club outshines the individual, always and forever.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Työpaikalla on yleensä niin tylsää niin pienetkin jutut sit kiinnostaa;
Tän liiterin jehu meni työvoimanohjaajille (huutajat) juttusille ja meni minuutti niin se "jumaperkele... perkele, perkele, jumaperkele"-clippi jossa 4-vuotias kirkuu lähti soimaan ja jehu tuli konttorista ulos käsiään levitellen.
Nyt just alkaa Ms. Finnbirch-veneen onnettomuustutkinnan lastinkaatumissimulaatiot, saa hajottaa luvalla kamaa, sweet!
Tän liiterin jehu meni työvoimanohjaajille (huutajat) juttusille ja meni minuutti niin se "jumaperkele... perkele, perkele, jumaperkele"-clippi jossa 4-vuotias kirkuu lähti soimaan ja jehu tuli konttorista ulos käsiään levitellen.
Nyt just alkaa Ms. Finnbirch-veneen onnettomuustutkinnan lastinkaatumissimulaatiot, saa hajottaa luvalla kamaa, sweet!
Tänä kesänä onkin ruhtinaalliset kuusi viikkoa kesistä + pappalomaa. Eri juttu sitten, kuinka lepuuttavaa ja rentouttavaa siitä tulee...Bliss kirjoitti:Mun loma menee pilalle heti alkumetreillä...
Sen päätin tuossa rouvan kanssa, että takapihalta lähtee osa istutuksista hyötykäytön tieltä. Nykyisillä ruoan hinnoilla kannattaa ruveta jo perhana pienviljelijäksi ainakin juuresten osalta. Lypsykarjaa tai viljapeltoa tuohon takapihalle ei kuitenkaan taida mahtua..
Toimitusjohtaja vei meidät myöhästyneelle tilinpäätöslounaalle Haikaranpesään. Ruoka oli aivan loistavaa, mutta sitä oli vähän liikaa... onneksi oon tänään menossa sekä jumppaan että salille. Muuten vois tulla morkkis. Oli muuten hullun hienot näköalat!
- Frederik Krueger
- Kitisijä