Kipeenä himas, hiljasta pitelee ehkä kerranki .
Ääni melkeen kokonaan menny ja särkee. Sisäreidet huutaa hoosiannaa vaikkei oo ollu edes spermantäyteinen viikonloppu. ihQ<3
No joo, nautin täysillä. Töis alkoki jo olla liikaa pas***. Nih!
Helvetin vantaalainen alkuasukas alkoi vittuileen vielä puhelimessa, tää antoi suomeksi sanottuna palautetta siihen malliin että huoltonörtti hiljeni aika tehokkaasti.
Olisi pitänyt jäädä kotiin, kuume huitelee taas neljässäkympissä ja olo on sen mukainen. Silmissä sirisee ja keskittymiskyky loistaa poissaolollaan. Voisi vaikka hankkiutua takaisin kotiin lepuuttamaan. En kyllä ymmärrä miksi tämä kuume ei ota laskeakseen sitten millään. Rasittavaa.
Niba kirjoitti: P.S. Aava susta täytyy pölistellä ensin untuvat pois, sitten susta tulee kaunis Kitinässä.
Jaa. No mitäs arvoa sillä sitten olisi? Kauneushan on henkilökohtainen määrittelykysymys, ei absoluuttinen totuus.
Vai onko teidän Kitinäläisten keskuudessa joku ylikitinäläinen (vrt. ylijumala), joka pistää tämmöiset asiat betoniin muidenkin edestä... mitäs niille toisinajatteleville "kerettiläisille" sitten tehdään? Pudotetaan Siperiaan?
Niba kirjoitti: P.S. Aava susta täytyy pölistellä ensin untuvat pois, sitten susta tulee kaunis Kitinässä.
Jaa. No mitäs arvoa sillä sitten olisi? Kauneushan on henkilökohtainen määrittelykysymys, ei absoluuttinen totuus.
Vai onko teidän Kitinäläisten keskuudessa joku ylikitinäläinen (vrt. ylijumala), joka pistää tämmöiset asiat betoniin muidenkin edestä... mitäs niille toisinajatteleville "kerettiläisille" sitten tehdään? Pudotetaan Siperiaan?
Sinua arvostetaan. Olet tuonut ihan hyviä ja rehellisiä näkemyksiä palstalle.
Jos kerran Nibakin näin sinua muistaa niin se on jo jotain.
Säilytä vaan oma linjasi ja jätä väliin besserwissereitten mielipiteet.
Oih miten kiltti eräs ihminen olikaan! Hän auttoi minua yhden OpenOffice-sovelluksen kanssa ilman, että edes pyysin apua. Ehana! Kummasti lämmittää mieltä kun joku tekee jotain kilttiä pyytämättä ja täysin yllättäen.
Che kirjoitti:Kummasti lämmittää mieltä kun joku tekee jotain kilttiä pyytämättä ja täysin yllättäen.
Tai sitten se näki miten tampio olet kynsiä pureskellessasi pelokkaana blondina ja huokaisten päätti jeesata idioottia
Muuten ihan hyvä, mutta en ole blondi, enkä ihan käsikään tietokoneiden kanssa. Luulen, että hän ei jaksanut kuunnella kuumeista kitinääni huonosta olosta ja päätti auttaa jotta pääsi minusta mahdollisimman nopeasti eroon
Che kirjoitti: Luulen, että hän ei jaksanut kuunnella kuumeista kitinääni huonosta olosta ja päätti auttaa jotta pääsi minusta mahdollisimman nopeasti eroon
Vähän sama asia, blondi.
Kai oot voivotellu kaikille ny että oot neljänkympin kuumeessa töissä?
Haluan kertoa teille onnellisesta perhetapahtumasta juuri nyt, vihdoin, viimein.
Kyllä, mun ihanat mansikantaimet alko VIHDOIN itää. Eilen illalla huomasin ekat kaks pientä vihreetä nupipäätä, ja nyt niitä on jo monta ja joka ruukussa kuikuilemassa kohti ikkunaa!!!! Vähänkö mä oon onnellinen