exPertti kirjoitti:Jospa he ovat ajatelleet kuten minä tässä ketjussa. Eli persoonaa.
TJEU: Meg Ryan keskiverrossa elokuvaroolissaan.
True: tiukkasin jo vuosia sitten että ai miten niin, niin vastaus oli: no ilmeet ainakin ja silleen jotenkin...Yhellä kaverilla lukee kännykässä edelleen mun numeron kohdalla Meg Ryan
Wanha koulukaveri sanoi että olen Michael Cainen näköinen. Toinen kaveri sanoi että olen Steve Buscemin näköinen. Varmaan joku noiden kahden epäpyhä liitto sitten.
killkill kirjoitti:Hän on siis (omasta mielestään) Pauli Uusimies.
Niinpä. No, ehkä tuo oli kuitenkin repäisty enemmänkin tuosta vasemmalla lapion varteen nojailevasta hahmosta, kuin siitä miksi minua olisi oikeassa elämässä kutsuttu tai siitä kehen olisin koskaan samaistunut. Itse asiassa en muista että kukaan koskaan olisi minua verrannut kehenkään julkisesti tunnistettavaan ihmiseen – ainakaan positiivisessa hengessä. En myöskään muista koskaan samaistuneeni kehenkään niin paljon, että voisin verrata itseäni häneen. Kusipäätä tai mulkkua tuskin lasketaan mukaan tässä yhteydessä?!
NegaDuck kirjoitti:Wanha koulukaveri sanoi että olen Michael Cainen näköinen. Toinen kaveri sanoi että olen Steve Buscemin näköinen. Varmaan joku noiden kahden epäpyhä liitto sitten.
NegaDuck kirjoitti:Wanha koulukaveri sanoi että olen Michael Cainen näköinen. Toinen kaveri sanoi että olen Steve Buscemin näköinen. Varmaan joku noiden kahden epäpyhä liitto sitten.
BettyB. kirjoitti:What Would Wonder Woman Do, An Amazon´s Guide to the Working World.
Tämä kuulostaa niin pätevältä opukselta että sarjakuvafriikin on pakko kysyä: mitä muita WW-survival-niksejä siellä kerrotaan, itsestään selvän tit-powerin ja aseistukseen kuuluvan kultaisen ruoskan lisäksi?
She-Hulk muuten voittais WonderWomanin! Niih ja NUUH!"1
1108 kirjoitti:Eikös muuten She-Hulk ollut ihan normaali henkisesti? Vai muistanko aivan keturalleen, hottis se oli ainakin. Sitä ei unohda koskaan.
Juu, Hulkiin verrattuna se oli suurimmassa osassa tarinoista ihan normaalipäinen, eikä kärsinyt serkku Bruce Banneria vaivanneista "ÄÄÄRH! HULK LYÖ" -tyylisistä gammakilareista - edes puolukkapäivinä