Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mihis kaikki Jokeri-fanit on hävinny :P
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Mihis kaikki Jokeri-fanit on hävinny :P
Ollaan kesälomalla. Katsotaan sitten syssymmällä uudestaan. Kai ne jostain pronssista pelaa siinä välissä, pelatkoon...
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kieeeekkko-Espoo!

Kiinnostaa vitusti.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kylläpä Blues teki sen tasonnoston hyvään paikkaan. Vikassa erässä vähän taas tutisi hetken, mutta hieno peli kokonaisuutena. Ehkä pikkuisen helpompikin lähteä hieman altavastaajana finaaliin hyvällä pelituntumalla ja isolla sydämellä. Pakko sanoa, että on tätä odotetukin... sama se miten finaaleissa käy, hieno suoritus nuorilta!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No perkele. Nyt mää olen kannattanut Espoota niin innolla viikon, että miten mää saan fiilikset lauantaiksi käännettyä takasin.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:No perkele. Nyt mää olen kannattanut Espoota niin innolla viikon, että miten mää saan fiilikset lauantaiksi käännettyä takasin.
Nussimalla poroa?

Eikäku, parempi voitti ja parempi voittakoon. Täytynee sitten lähteä Espoon metsään asti katsomaan jotain finaalipeliä.
ninnithequeen

Lallalallaaaaaaaa.....

:cheer:
ninnithequeen

Rupes puhelin piippaa. Ilkeät Jokerifanithan ne vaan murisivat, viimosin viesti tämmönen: "Haistahan vittu. GRRRRRRRRR.....!"
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Antakaa tuolle Manalalle nyt joku huomioo, ettei sen tarvitse sykkiä näissä urheiluketjuissa.

Kaikessa ei tarvitse päteä. Kelpaat, manis, kyllä ihan hyvin sellaisena nörttinä kuin sinut tunnemme.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Antakaa tuolle Manalalle nyt joku huomioo, ettei sen tarvitse sykkiä näissä urheiluketjuissa.

Kaikessa ei tarvitse päteä. Kelpaat, manis, kyllä ihan hyvin sellaisena nörttinä kuin sinut tunnemme.
Jutellaan nörtteydestä sitten kun mutsis ei enää pue sua, ja sä oot oppinut ne monikot ja genetiivit.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Hyvä homma bluus. Täytyyhän Teidän olla paras porukka pleijareissa, kun olette kaataneet huippujoukkueitakin narrien lisäksi. ;)

Mestaruus, muuta en suostu kuulemaan.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:No perkele. Nyt mää olen kannattanut Espoota niin innolla viikon, että miten mää saan fiilikset lauantaiksi käännettyä takasin.
Vaikka tulikin avauduttuani koko kärppävastaisuuteni a:sta o:hon eilen niin toivotaan hyviä finaaleja. Olisi mahdollista saada katsojaystävälliset finaalit.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Okei, no jos sä et ole nähnyt sitä, niin sitä ei tapahdu. Kuten ei myöskään jalkapallohuliganismia eikä nälänhätää.
Tsih! Olen seurannut lätkää parikytä vuotta halleilla ja baareissa välillä melko aktiivisestikin. Yhteenkään tappeluun en ole ikinä joutunut enkä niitä liiemmin nähnyt. Tapahtuuhan niitä se on varma se, mutta että se olisi enemmän sääntö kun poikkeus on silkkaa mutuilua ilman mitään faktaa.

Mutta kyllä varmasti joku kompuutterin virittäjäspsedefinninaamakin hakkaa toista kaveria emolevyllä jossain joskus päähän ja huutaa n00b! Onks se koko sakki silloin ihan dilleä ja näkyy niistä kaikista päällepäin? No, onhan se.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:Mutta kyllä varmasti joku kompuutterin virittäjäspsedefinninaamakin hakkaa toista kaveria emolevyllä jossain joskus päähän ja huutaa n00b!
:lol: Kahvit näppiksellä, eikä ole edes oma näppis.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tosi perseestä ku mun ajastukset Täydellisille Naisille menee ihan ketuiks lätkän takia. Homolaji.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Kultaseni, avauduttiin ihan samasta aiheesta melkeen minuutilleen :h:
Geep

^ Joku mua tänne vetikin, se olit niin ku sinä! :h:
BettyB.

Geep kirjoitti:^ Joku mua tänne vetikin, se olit niin ku sinä! :h:
Mä kaipasin sua jo viime viikolla, oli kauhee iksu! :h:
Geep

BettyB. kirjoitti:Mä kaipasin sua jo viime viikolla, oli kauhee iksu! :h:
Oli vähän bisneksii, hankkiuduin kohdusta ja ylimääräsistä skeidoista eka eroon ja sit viel hoivasin hitto isonenästä miestäni, jonka joku vatipää tamperelainen hakkas aika pahasti (on topic, hulluja noi lätkäfanit). Aikamoista. Mut kiva ku iksuilit! Oot tiekkö ainoa missään, laskin just yhteydenotot kolmelta viikolta yhtään keltään ja sain summaks 2. Isi ja äiti. Fuck! Life! Gimme!

:h:
BettyB.

Tamperelaiset on JUST tollasii! Mut kiva ku oot päk, toivottavasti ihan superkunnossakin :]
Geep

BettyB. kirjoitti:Tamperelaiset on JUST tollasii! Mut kiva ku oot päk, toivottavasti ihan superkunnossakin :]
Just selvinny Ifk:n sauna-illasta. Ei sillä, että olisin päässy paikalle. 8)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Taitaa olla tää kausi sitten paketissa. Melkoinen antikliimaksi tuo ratkaisu. Hiukan ihmetyttää tuomarilinja, mistä lähtien selän kääntäminen vastustajalle joka taklaa on laskettu laitataklaukseksi? Seuraustuomarointia. Mutta todella ikävää jos Mikkola loukkaantui.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuule!! Justa tunti sitten miehelle juttelin et Gee on hävinnynnä ja se totes että sil o varmaan parempaa tekemist eli niinQ elämä. Et ei niinQ missata siellä!!!!!!!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Taitaa olla tää kausi sitten paketissa. Melkoinen antikliimaksi tuo ratkaisu. Hiukan ihmetyttää tuomarilinja, mistä lähtien selän kääntäminen vastustajalle joka taklaa on laskettu laitataklaukseksi? Seuraustuomarointia. Mutta todella ikävää jos Mikkola loukkaantui.
Me leikittiin miähen kanssa "Etsi Tix katsomosta"-leikkii. Juu, meil ei oo laiffii.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Paskamainen oli tuo ratkaisumaali sellasen jännärin päätteeksi. Ihan kyllä melkein nyt harmittaa plyysin puolesta, oishan nuo ansainnu voiton.
Vastaa Viestiin