ToRstyle
Vähänkö minä olen ehtivä mies, tein sen 4 tunnissa sen mihin Gattacalta meni kuukausi. Kävin meinaan suihkussa, parturissa ja shoppaamassa uuden vaatekerran (kävin mie hypistelemässä uutta näytönohjainta mutta jätin hyllyyn. GeForce 9800GX2 1024MB Dual GPU, oli meinaan suolasen hintainen 539.00€).
Ja pakko tunnustaa että läppärit on aivan anaalista ja poikittain, täppään melkein 6 nappia peukalolla pohjaan kun yritän kirjoittaa. Jollakin vitun lyijykynälläkö tätä kuuluisi tökkiä?
Ja pakko tunnustaa että läppärit on aivan anaalista ja poikittain, täppään melkein 6 nappia peukalolla pohjaan kun yritän kirjoittaa. Jollakin vitun lyijykynälläkö tätä kuuluisi tökkiä?
Auto on nyt puunattu ja kiiltää kauniisti. Peräti liukas. Sen sijaan polkupyörä tungettuna sen peräloosteriin ei ole kaunis. 
Ollut jotenkin huono päivä. Koko ajan pientä kränää, asiat ei mee putkeen, vatuttaa ketuttaa ja potuttaa, vaikka kaikki on ihan hyvin. Ääh.
Ehkä pienet päiväu--- Oikein Ajoitettu PowerNap™ auttaa.

Ollut jotenkin huono päivä. Koko ajan pientä kränää, asiat ei mee putkeen, vatuttaa ketuttaa ja potuttaa, vaikka kaikki on ihan hyvin. Ääh.
Ehkä pienet päiväu--- Oikein Ajoitettu PowerNap™ auttaa.

Tytöt tulleet äitiinsä... Lauleskelivat tänään tätä Pikku Kakkosen ohjelman laulua:
"Oon nelivuotias,
oppimaan innokas,
sain nimen hauskimman - Kaapo.
On paljon tehtävää,
uutta ja tärkeää,
puuhailee touhuissaan Kaapo."
Näillä sanoilla:
Oon nelivuotias,
kikkeli puolikas,
Syön paljon keksiä,
harrastan seksiä,
puuhailee touhuissaan Kaapo.
Hankala pysyä tiukkana kun nauratti niin helkkaristi. Tytöt totesivat kuitenkin pilke silmäkulmassa, etteivät tietenkään ole niin tyhmiä että opettajan kerhon vetäjän läsnäollessa lauleskele tuommoisia. Taitavat luottaa mutsinsa huumorintajuun, kun kuitenkin mun seurassa uskalsivat.
"Oon nelivuotias,
oppimaan innokas,
On paljon tehtävää,
uutta ja tärkeää,
puuhailee touhuissaan Kaapo."
Näillä sanoilla:
Oon nelivuotias,
kikkeli puolikas,
Syön paljon keksiä,
harrastan seksiä,
puuhailee touhuissaan Kaapo.
Hankala pysyä tiukkana kun nauratti niin helkkaristi. Tytöt totesivat kuitenkin pilke silmäkulmassa, etteivät tietenkään ole niin tyhmiä että opettajan kerhon vetäjän läsnäollessa lauleskele tuommoisia. Taitavat luottaa mutsinsa huumorintajuun, kun kuitenkin mun seurassa uskalsivat.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Niin sullakin!Rouva Pupu kirjoitti: Saira: sulla on kyyl mahtava allekirjoitus, niinQ

Kyseinen lause taitaa kuvata mua ja mun päätäni aikas osuvasti, ainakin mieheni mukaan. En ole varma onko lausuttu kohteliaisuus...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Tulin sitten kipeäksi. Tuntui jo aamulla pahalta, mutta oli vielä pakko fillaroida töihin jotten myöhästyisi. Sätkin normipäivän ja lähdin sitten painelemaan muiden vielä jäätyä hommiin. Olo on flunssainen ja kuumeinen, saas nähdä menisikö tämäkin ohi kunnon yöunilla kuten kävi viimeksi samanlaisten oireiden ilmaannuttua! Jos näin käy, mä alan valmistella koko tuntemamme kaltaisen elämän mullistavaa lääketieteellistä julkaisua otsikolla "Ihmisen pitää antaa nukkua jos sitä aamulla väsyttää".
Nyt kuitenkin sapuskoin ja painelen päikkäreille.
Nyt kuitenkin sapuskoin ja painelen päikkäreille.