En voi - enkä herra paratkoon haluakkaan - yleistää itseäni itseäni kaikiksi miehiksi, mutta itse en tunne oloani autoa ajaessani mitenkään seksikkääksi. Mulle autoilu edustaa vain helvetin kallista tapaa matkustaa paikasta toiseen, ja itse ajaminen on useimmiten silkka rasittava suorite. Onnekseni mun ei tarvitse juurikaan autoilla, kun en sellaista omista.Aava kirjoitti:Jaaniin... tuo "autoeroottisuus"... sehän voisi olla omana keskustelunaiheensakin.SikaMika kirjoitti:Olen seksikkäimmilläni, kun en tee mitään - suurimman osan ajasta siis!![]()
Josta tulikin mieleeni kysyä, että jos ajatellaan, että monet naiset näkevät miehen seksikkäimmillään autoa ajaessaan, tunteeko mies itse tällöin olevansa seksikäs?
Toisinaan autoilu voi olla varsin mukavaakin puuhaa, mutta silloin siihen vaikuttaa enemmän muut puitteet. Esim. kesäinen pako kaupungista maalle laskevan auringon kajossa ja hyvässä seurassa antaa huomattavasti enemmän henkistä nostetta kuin kello neljän loskaisessa ruuhkassa kyntäminen.
Toistaiseksi auto siis edustaa mulle silkkaa kulkuneuvoa, ehkä joskus vanhemmalla iällä laiskistuttuani alan/joudun ymmärtämään asian jotenkin toisin.