Malja maanantaille
- irmelianneli
- Kitisijä
Varsin hyvin nukuttu yö takana. En tainnut herätäkään kertakaan. Vaihteeksi tämä turhana olo ja hyödyttömyys ei ahdista juuri nyt. Mukavaa, ettei tarvi paniikissa säntäillä kukonlaulun aikaan, ja että saa urheillakin ja tehdä omia hommia milloin huvittaa, oman aikataulun mukaisesti.

Kiitos tiedosta!Exsat kirjoitti:Huomenta!
Tältä aamulta ei toistaiseksi mitään raportoitavaa.

Päätä särkee eikä aamuyöstä otettu särkylääke tuntunut missään. Mä haluaisin olla vaan kotona järjestelemässä omaisuuttani ja siivoamassa. Onneksi mulla on lääkäriaika puoli yhdeltä, niin saa vähän taukoa työpaikasta ja samalla vois käydä ostamassa astianpesukoneeseen pesuainetta, jotta pääsisi härveliä kokeilemaan ehtoolla.
Nyt kun tavaroita laitellut paikoilleen antaumuksella käy ilmeiseksi, että lisää pitäisi huonekaluja hankkia. Pari lipastoa ja metrikaupalla hyllyä vaatehuoneeseen ja kirjoille. Kuka nekin kaikki mulle kotiin raahaa, kokoaminen ei onneksi ole ollut mulle koskaan ongelma.
Nyt kun tavaroita laitellut paikoilleen antaumuksella käy ilmeiseksi, että lisää pitäisi huonekaluja hankkia. Pari lipastoa ja metrikaupalla hyllyä vaatehuoneeseen ja kirjoille. Kuka nekin kaikki mulle kotiin raahaa, kokoaminen ei onneksi ole ollut mulle koskaan ongelma.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tereolemast vantaallaLolita kirjoitti:Päätä särkee eikä aamuyöstä otettu särkylääke tuntunut missään. Mä haluaisin olla vaan kotona järjestelemässä omaisuuttani ja siivoamassa. Onneksi mulla on lääkäriaika puoli yhdeltä, niin saa vähän taukoa työpaikasta ja samalla vois käydä ostamassa astianpesukoneeseen pesuainetta, jotta pääsisi härveliä kokeilemaan ehtoolla.

Kiitoksia kiitoksia, hyvin olen viihtynut jo kolmatta päivää.DeliriumTremens kirjoitti:tereolemast vantaalla![]()
Uusi asunto vaan tuntuu tosi kylmältä, kun on tottunut edellisen asunnon trooppiseen lämpötilaan ja vetäähän tuolla ihan selvästi ikkunanväleistä.
Viimeksi muokannut Lolita, 31.10.2005 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päivää!
Tästä se työviikko alkaa. Yllättävän hjuva fiilis maanantaiksi. YleQ soittaa Pink Floydia. Tarmoa täynnä ja päässä jopa muutama hyvä idea. Sitä se teettää, kun lepää sen sijaan että resuaisi viikonloppuporukoissa.
Olkaa varovaisia siellä jossakin, isoveli valvoo ehkä juuri Sinua:
http://mikropc.net/kolumni/index.jsp?id=j261
Tästä se työviikko alkaa. Yllättävän hjuva fiilis maanantaiksi. YleQ soittaa Pink Floydia. Tarmoa täynnä ja päässä jopa muutama hyvä idea. Sitä se teettää, kun lepää sen sijaan että resuaisi viikonloppuporukoissa.
Olkaa varovaisia siellä jossakin, isoveli valvoo ehkä juuri Sinua:
http://mikropc.net/kolumni/index.jsp?id=j261
Kaunis kappale YleQ:lla.
Katie Melua - Nine Million Bicycles
http://www.musicomh.com/downloads/katie-melua_0905.htm
Katie Melua - Nine Million Bicycles
http://www.musicomh.com/downloads/katie-melua_0905.htm
- LillyMunster
- Kitisijä
Huoh...
Kipeäksi tuleva olo, kurkkuun koskee. Voi tosin johtua myös viikonlopun rypemisestä Vuokatissa ja liiasta tupakanpoltosta, viinasta, juoksentelusta välillä poreamme/sauna/patiolle röökille/poreamme/sauna jne... Oli aika kylmä ilmakin.
Onneksi oli paljon kameroita todistamassa tätä kännistä sikailua. Mikä parasta, yksi videokamerakin. Sopivasti editoitu materiaali on luvattu toimittaa nettiin. Kiitos vaan, olen varma, että editointi tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että tylsät kohdat leikataan pois, ja jäljelle jää vain noloimmat pläjäykset.
Kauhua.
Kipeäksi tuleva olo, kurkkuun koskee. Voi tosin johtua myös viikonlopun rypemisestä Vuokatissa ja liiasta tupakanpoltosta, viinasta, juoksentelusta välillä poreamme/sauna/patiolle röökille/poreamme/sauna jne... Oli aika kylmä ilmakin.
Onneksi oli paljon kameroita todistamassa tätä kännistä sikailua. Mikä parasta, yksi videokamerakin. Sopivasti editoitu materiaali on luvattu toimittaa nettiin. Kiitos vaan, olen varma, että editointi tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että tylsät kohdat leikataan pois, ja jäljelle jää vain noloimmat pläjäykset.
Kauhua.

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Joo-o, itsekin tässä kauhulla odotan sitä että joku soittaa kapulaani ja kysyy että mihin katosin jatkoilta. Ei-tosiaankaan-mitään-hajua missä olen ollut 04-06 la-su aamuyöstä.LillyMunster kirjoitti:Huoh...
Kauhua.
edit: typoja hiukan puis.
Viimeksi muokannut Dumari, 31.10.2005 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.