Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

On
6
24%
Määrittele "hyvännäköinen"
4
16%
Kuka on Onko Alexander Stubb?
1
4%
Taidat olla homo, kun tuollaista kyselet
14
56%

Ääniä yhteensä: 25

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Gat kirjoitti:Siis mitä Vittuasi?

...Puhdasta pahuutta...

...
-nopeaa Natoon liittymistä = Suomi joutuu sotaan ja tapattaa poikiaan USA:n etujen takia. Ja pääsee terroristien kohteeksi. Hei päästäänhän mekin ampumaan neekereitä, päästäänhän?

Ja presidentin valtaa vielä heikennettävä= Se vimeinenkin suoraan valittu puoluesuhmuroivan herrahissin yli toimiva vaikuttaja viedään kansalta.

Ja oletko sinä henk. koht. eläinfriikki miettinyt ELÄINOIKEUSasenteitaan? Minä en tiedä mitä ovat, tiedätkö sinä?

Mutta joo naiset antasi pilluaan, sinäkin, koska on niin KOVA JÄTKÄ? Hyi helevetti.
Kuva
Came here for school, graduated to the high life
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?
:) Gattis vois lähteä Afrikkaan kaivamaan kaivoja.

Ps. JOS tämäkin ketju kääntyy Gattikseen, niin se on kyllä aika hyvin.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?
:roll:
Öhhh.. tuota en.. jotenkin itsekkyys nousee.. tuntuu huonolta lahjoitella.. mutta en valehtele toimintaani yleishyödylliSeksi, ja etteikö pihiyteni tekisi minusta paskasakkia.. no, jos ilmaiseksi pillua saisin ja kitinävosuilta, harkitsen.. muuten kaikki on vain Hyvitystä sanoinkuvaamattomista kärsimyksistäni.. :roll:
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Öhhh.. tuota en..
Eli sun pitää vaan olla koko ajan saaamapuolella ja itse et anna mitään. Eikö sekin ole puhdasta pahuutta?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Eli sun pitää vaan olla koko ajan saaamapuolella ja itse et anna mitään. Eikö sekin ole puhdasta pahuutta?
:roll: On, samoin kuin muuten perustelemattomien maataloustukien kannatuskin. Tai riemuitseminen Suomen yleistaloudelle haitallisista Ryssien puutulleista. Ja sijoituksissa Putinin ja Kiinan diktatuurista. Tekeekö tuon tunnustaminen minusta vielä entistä mulkumman vai onko rehellisyys ja omien etujen yleispäteviksi valehtelemattomuus sittenkin moraalisempaa, en tiijä.. No joo, ehkä omalta vähäiseltä osaltani se, etten aktiivina puhu paskaa, että mun edut olsi koko kansan saati maailman edut, vähän lieventää pahuuttani. Noin pragmaattisesti, vaan ei moraalisesti :roll:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: :roll: On,
Käy vaan seuraavissa vaaleissa raaapustamassa äärioikeiston numeroita lappuihin :D
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
Kuulostaa ihan uusliberalistiselta "kaikki minulle heti nyt" meiningiltä.

Itselle pitäisi saada pillua, rahaa ja kaikkea kaunista. Ja vuosia sitten kun on todistanut miten joku on saanut yhden kerran niin vieläkin Rant alkaa aika-ajoin.
Came here for school, graduated to the high life
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minä fanitan Stubbia aivan hillittömästi.
Siis mitä Vittuasi?
Jätkähän on stereotyyppinen vain vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali. Puhdasta pahuutta. Vaikka miten sulavasti perustelisi. Tai itsevarmana virnistelisi hampaillaan. Voi olla minun nykyisten etujeni mukainen asenne, mutta ainakaan en valehtele sitä yleishyödylliseksi.
Entä sitten? Jos minä fanittaisin vain puhtaasti hyviä ihmisiä, täytyisi kokonaan lakata fanittamasta yhtään ketään. Vaikka myöntää täytyy, että tuollaiseen fanittamiseen harvemmin olen langennut, joten kokemuksena se oli mielenkiintoinen. Kuten sanoinkin, olen monista asioista eri mieltä Stubbin kanssa, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että arvostan häntä puhujana.
-nopeaa Natoon liittymistä = Suomi joutuu sotaan ja tapattaa poikiaan USA:n etujen takia. Ja pääsee terroristien kohteeksi. Hei päästäänhän mekin ampumaan neekereitä, päästäänhän?

Ja presidentin valtaa vielä heikennettävä= Se vimeinenkin suoraan valittu puoluesuhmuroivan herrahissin yli toimiva vaikuttaja viedään kansalta.

Ja oletko sinä henk. koht. eläinfriikki miettinyt ELÄINOIKEUSasenteitaan? Minä en tiedä mitä ovat, tiedätkö sinä?
Minä en usko, että Stubb keskittyisi mihinkään eläinoikeusasioihin, itse asiassa kuvittelisin, että hän helposti unohtaisi Suomenkin ja yrittäisi keskittyä maailmanlaajuisesti merkittäviin asioihin, joissa Suomella on vain pieni tai olematon rooli. EU:kin taitaa olla hänelle liian pieni taistelutanner... Sen sijaan minulla ei ole pienintäkään aavistusta, mihin hän kaiken tarmonsa keskittäisi, mutta olen utelias näkemään.
Mutta joo naiset antasi pilluaan, sinäkin, koska on niin KOVA JÄTKÄ? Hyi helevetti.
Ömh, en antaisi. Miksi antaisin? Ei seksi ole mikään palkinto.
prosessi

Crowbar kirjoitti:G-mies: Prosessilla on pillu. Ei se voi sille mitään, että pillu puhuu nyt 95% jutuista, huomenna 2% jne. Älä nyt höhlä vakavissasi ryhdy yhdenkään vitullisen kanssa jutskailemaan.
:D Miten suuri prosentti oli pillun osuutta siinä pulkkajutussa?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti: Entä sitten? Jos minä fanittaisin vain puhtaasti hyviä ihmisiä, täytyisi kokonaan lakata fanittamasta yhtään ketään. Vaikka myöntää täytyy, että tuollaiseen fanittamiseen harvemmin olen langennut, joten kokemuksena se oli mielenkiintoinen. Kuten sanoinkin, olen monista asioista eri mieltä Stubbin kanssa, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että arvostan häntä puhujana..
Tunnustan, että kaikkien aikojen paras ameriikan presidentti oli minusta Ronald Reagan. Vaikka alkuun inhosin, kuten kaikkien suomalaisten silloin kuului. Mitä "reagonomics" teki Ameriikan taloudelle tai köyhille, en silloin piitannut. Vaan ruletti että Reagan voitti Kylmän Sodan miehekkäällä asenteellaan.

Lisäksi Ronnie oli oikeasti rauhanmiehiä, melkein pasifistihomo.
prosessi kirjoitti: Minä en usko, että Stubb keskittyisi mihinkään eläinoikeusasioihin, itse asiassa kuvittelisin, että hän helposti unohtaisi Suomenkin ja yrittäisi keskittyä maailmanlaajuisesti merkittäviin asioihin, joissa Suomella on vain pieni tai olematon rooli. EU:kin taitaa olla hänelle liian pieni taistelutanner... Sen sijaan minulla ei ole pienintäkään aavistusta, mihin hän kaiken tarmonsa keskittäisi, mutta olen utelias näkemään..
No, onneksi Stubbi ei varmaan eläimiin sekaannu, mutta sori, ne asenteet on minulle henkilökohtaisesti ihmisen arvon mitta.

Ja "keskittyy maailmanlaajuisesti merkittäviin asioihin"?
No ympäristökatastrofeja lukuunottamatta suomalaisten poliitikkojen mielestäni pitäisi keskittyä Suomen kansan, tämän rajatun alueen koko kansan kannalta merkittäviin asioihin. Mites Stubbinkaan globaalit ympäristöjutut? Voi olla, en tunne. Ja eiköhän tuo Stubbin "maailmanlaajuisuuskin" ole tyystin subjektiiviselta kannalta, siis lähimmän kvartäärin rahan ja pääoman kannalta katsottua, kun kerran mitään maailmanlaajuista yhteistä etua ei vittu olekaan. Vai kannatatko sitä, että Suomen köyhän pitäisi ilahtua, että nykyiset pääomasikojen hyväksi tehdyt ratkaisut kenties hyödyttävät hänen lapsenlapsenlapsenlapisaan jne.. etua vuonna 3000?

Ja niinhän uusliberaalit toki OIKEASTI ajattelevat sellaista (niinkuin minäkin? :D ) eikä sittenkin rikkaiden etua nyt ja heti? hahaha
prosessi kirjoitti:
No ei, mutta myönnä pos, että jos et niin Stubbin kaikista asenteista innostu, sinulla "ei ole aavistustakaan" "Mihin tarmonsa keskittäisi" vaan sinua innostaa miten hän ne esittää.. kyse on siitä, että PILLUSI kostuu itsevarmasta hevoshampaisen virnistävästä alfauroksikkuudesta.

Olet tyypillinen naaras. Naarailta äänioikeus pois!
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2008 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Senverran pitää sanoa, että oon (sattumalta, ei ole ystäväpiirissä) ollunna peräti samalla kierroksella Stubbin kaa Talissa (golf) ja hän kyllä oli perin positiivinen tapaus. Kohtelias ja hauska ja hyvin ulsopäin suuntautunut. Kaikki huomioon ottava, minutkin ilman muuta ja hienosti! Mutta golfissa on kirjoittamaton sääntö, että tittelit pois kentällä ja kaikki on "veljiä tai siskoja keskenään".Ei mulla oo häntä mittään vastaan. Mutta uskon tosiaan että hän saattaa jonkun silmissä olla ärsyttävä. Hänellä tietenkin loistaa terveellinen itsekunnioitus, sanotaan näin. Mutta se olisi hyvä olla meillä kaikilla. Stubb muuten on pirun hyvä golfaaja. Hyvin käytti vipuvartta hyväkseen. Muistakseni tähtäsi liikaa väkisin palloa, mutta ihan muistaakseni jopa 10-15 tasoa!!!!! (Tasoitus, se on hyvin).

Ulkonäkö? No siis se hymyhän valloitaa sikäli, että se pelastaa ulkonäön muutenkin. Onhan tuo keskimääräistä toki huikeasti parempi, mutta eihän se varsinaisesti niin elokuvan komea ole.

Yleensäkin esim. vatimattomista naisista ja miehistä, siis ulkonäöltään, sadaan hetkessä kauniita vain hymyilemällä ja olemalla avoin.

Jeespoks.

Stadinarska
Komea Ameeba :wink:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
NuoriDaavid

:shock:

Luin SA:n viesti, ymmärsin sen ja viesti oli mielestäni aivan järkevä.

Pliis arska, koeta kääntää ilmaisuasi tähän suuntaan (jos haluat, että sinua luetaan).
prosessi

Gat kirjoitti:Vai kannatatko sitä, että Suomen köyhän pitäisi ilahtua, että nykyiset pääomasikojen hyväksi tehdyt ratkaisut kenties hyödyttävät hänen lapsenlapsenlapsenlapisaan jne.. etua vuonna 3000?
Eihän tässä ollut edelleenkään kyse siitä, mitä minä kannatan. Taidat olla vähän tymä, kun et onnistu sisäistämään sitä, että voin arvostaa myös sellaisia ihmisiä, joiden arvomaailma poikkeaa omastani.
prosessi kirjoitti:
No ei, mutta myönnä pos, että jos et niin Stubbin kaikista asenteista innostu, sinulla "ei ole aavistustakaan" "Mihin tarmonsa keskittäisi" vaan sinua innostaa miten hän ne esittää.. kyse on siitä, että PILLUSI kostuu itsevarmasta hevoshampaisen virnistävästä alfauroksikkuudesta.
En myönnä, koska se ei pidä paikkaansa. Stubb ei itse asiassa ainakaan silloin tehnyt minkäänlaista numeroa omasta persoonastaan, politiikastakin puhui "kärpäsenä katossa" -mentaliteetilla. Havainnointikykynsä on oiva, ja muisti pilkata omiaan vähän enemmän kuin muita. Virnistelynsä on lähinnä ärsyttävää.
Olet tyypillinen naaras. Naarailta äänioikeus pois!
Entäs kun en ole äänestänyt Stubbia mihinkään, enkä ole aikeissakaan niin tehdä? Äänestyspäätökset kun teen aatteellisin perustein. Olet tyypillisen katkera. Katkerilta nettipiuhat poikki!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti::shock:

Tohtorisetä on hyvä ja korjaa lääkityksensä kuntoon.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siis mitä ihmettä on tämä G-miehen jatkuvasti esiintuoma uusliberalismin uhka?

Kansan valtaenemmistö kannattaa hyvinvointivaltiota, eikä mitään USA:n tai Viron mallista you are on your own-systeemiä, ns. yövartijavaltiota.

Kaikki puolueet Kokoomusta myöten kannattavat hyvinvointivaltiota.

Edes kaikkein oikeistolaisin änkyrä Suomessa ei vaadi hyvinvointivaltion purkamista. Tässä vallitsee suorastaan liikuttava yksimielisyys.

Eli: miksi pitää jatkuvasti huudella "uusliberalismi, uusliberalismi" kuten sadun pikkupoika olematonta sutta? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:Siis mitä ihmettä on tämä G-miehen jatkuvasti esiintuoma uusliberalismin uhka?

Kansan valtaenemmistö kannattaa hyvinvointivaltiota, eikä mitään USA:n tai Viron mallista you are on your own-systeemiä, ns. yövartijavaltiota.

Kaikki puolueet Kokoomusta myöten kannattavat hyvinvointivaltiota.

Edes kaikkein oikeistolaisin änkyrä Suomessa ei vaadi hyvinvointivaltion purkamista. Tässä vallitsee suorastaan liikuttava yksimielisyys.

Eli: miksi pitää jatkuvasti huudella "uusliberalismi, uusliberalismi" kuten sadun pikkupoika olematonta sutta? :?
http://patomaki.vuodatus.net/blog/950338
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti::shock:

Pliis arska, koeta kääntää ilmaisuasi tähän suuntaan (jos haluat, että sinua luetaan).
Komppaan. Ja noi lihavoinnit vielä pois jne. Kirjasintyyppien muotoilijat tietävät kyllä, minkä paksuista tekstiä ihmisen on mukavinta lukea - luottaisit heidän ammattitaitoonsa, Arska!
EveryWoman
Kitisijä

Ja aiheesta: Stubb on Määrittele "hyvännäköinen".
NuoriDaavid

EveryWoman kirjoitti:Ja aiheesta: Stubb on Määrittele "hyvännäköinen".
No se vaihtoehto oli aivan sinua varten rakkaudella laitettu :wink:

Määrittele itse ja vastaa sitten oman määritelmäsi mukaan.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:kaikki on vain Hyvitystä sanoinkuvaamattomista kärsimyksistäni.. :roll:
Niinq samanlaisista kärsimyksistä, joista Tiibetin munkit, afrikan lapset, etnisen puhdistuksen uhrit jne. saavat jatkuvasti satojen tuhansien eurojen rahasummia ja ilmaista piparia?
EveryWoman
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:No se vaihtoehto oli aivan sinua varten rakkaudella laitettu :wink:
Kulta! :h:
NuoriDaavid kirjoitti:Määrittele itse ja vastaa sitten oman määritelmäsi mukaan.
On hyvännäköinen, koska on rehellinen, rohkea, avomielinen ja varmaan jonkun verran viisaskin, ja vaikuttaa olevan kotonaan omassa ruumiissaan (mikä liittyy olennaisesti noihin aiempiin kohtiin). Ja noihin ei sitten ole asiaperusteluja, koska en ole suorittanut arviota asiapohjalta, joten älkää kysykö.

Joka tapauksessa oiva valinta Iken tilalle.
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

Vähän liian siloteltu ja puunattu makuuni.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun mielestä näyttää kiltiltä rehelliseltä perheenisältä, joka käy paremman luokan huippuvartioiduissa bordelleissa panemassa parikymppisiä neitosia ja poikasia ykköseen, kakkoseen ja kolmoseenkin.
NuoriDaavid

:o

Nyt vasta huomasin, että valitsemassani kuvassa Stubb näyttää tulevan kaapista ulos?!
EveryWoman
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti::o

Nyt vasta huomasin, että valitsemassani kuvassa Stubb näyttää tulevan kaapista ulos?!
:rofl:
Vastaa Viestiin