Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?
No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?
Tuppi on kyllä melko todennäköinen homo. Tai sitten hän on niitä homomiehiä, jotka harrastavat seksiä naisten kanssa (=meteoriittiseksuaaleja). Korkeintaan Kanervan kumppaniksi hänestä olisi.Gat kirjoitti:No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.
Toiseksi miten tuo hevoshampainen aina suu auki irvistävä ja lisäksi arvoiltaan puhtaan pahuuden ruumiillistuma voisi olla hyvä ja siis hyvän näköinenkään? No nou ei.
Gat kirjoitti:No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?
Etkö sinä voisi tämän turhan sivistyneisyyscräpin piilevistä piirteistä sijaan vain laittaa Kyypon kulkakyrpää otsaan ja huutaa:sanctus kirjoitti:Harvinaisen paljon latentteja piirteitä havaittavissa muissa kuin topicin aloittajan puheenvuoroissa.
Tokihan se on tunnettua, että heteromieheksi jatkuvasti esittäytyvä "todennäköinen henkilö" tietää aina parhaiten homoseksuaalisuuteen liittyvistä sekä havaittavista että piilotetuista seikoista.
Uskoisin tulevan ulkoministerimme saavan joiltakin kaikkien sukupuolien edustajilta, mutten pitäisi häntä hyvännäköisenä. Hauskannäköisyyteen hänellä on kiistatta taipumusta.
Siis sun vaimoas häiritsee Xboxin pelaaminen ja intternetissä suhailu, mutta kullin lutkuttaminen on ok...?NuoriDaavid kirjoitti:Gat kirjoitti:No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.
Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.
Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
Yksi kerta vain, ja se ei tiedä sitä.Crowbar kirjoitti:Siis sun vaimoas häiritsee Xboxin pelaaminen ja intternetissä suhailu, mutta kullin lutkuttaminen on ok...?NuoriDaavid kirjoitti:Gat kirjoitti: No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.
Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.
Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
Jos viittaat edellä mainitulla homoseksuaalisuuteen, niin sillä ei nyt ole oikein merkityssisältöä haukkumisen sisältönä itselleni. Minun ei esim. tarvitse piiskata itsestäni lapsuudentraumoja tekemällä toisen oletetusta seksuaalisesta suuntautumisesta pilkkani kohteen.exPertti kirjoitti:"HOMO HOMO HOMO"
Rehellisesti sanoen en oikein ymmärrä tätä tulevaa ministeriä ja olkoon nyt suuren yleisön syyt mitä hyvänsä (kuten vaikka tämä uhatuksi tuleminen) niin en kyllä usko tämän ainakaan helpottavan kokkarien ahdinkoa.sanctus kirjoitti:Uskon kyllä, että tuleva ulkoministeri voi aiheuttaa useille miehille henkisesti hankalan tilanteen, jossa he kokevat oman kuvittelemansa aseman uhatuksi ja pyrkivät sitten puolustamaan sitä valitsemillaan aseilla.
Tämä on hyvinkin mahdollista. Toki tulevaa ulkoministeriä äänesti Euroopan parlamenttivaaleissa huomattavan suuri määrä ihmisiä, ehkäpä joku perinteinenkin mies, joten jonkinlaista kannatusta hän nauttinee myös kentällä. Parlamenttivaaleja ei voi toki verrata eduskuntavaaleihin.exPertti kirjoitti:Perinteinen mies kokee Iken vaihtamisen herran valkaistuthampaaksi äänestysintoa muualle suuntaavaksi.
Ehkä. Itse kaipaisin jo Piitu Kauppia kotimaan politiikkaan takaisin. Kai ne työttömyysjutut ovat jo unohdettu?sanctus kirjoitti:Tämä on hyvinkin mahdollista. Toki tulevaa ulkoministeriä äänesti Euroopan parlamenttivaaleissa huomattavan suuri määrä ihmisiä, ehkäpä joku perinteinenkin mies, joten jonkinlaista kannatusta hän nauttinee myös kentällä. Parlamenttivaaleja ei voi toki verrata eduskuntavaaleihin.exPertti kirjoitti:Perinteinen mies kokee Iken vaihtamisen herran valkaistuthampaaksi äänestysintoa muualle suuntaavaksi.
Siis mitä Vittuasi?prosessi kirjoitti:Minä fanitan Stubbia aivan hillittömästi,.