Erikoisin neuroottinen muistosi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Ai että myöntäisin olevan väärässä? No mikä jottei. Olin väärässä, teoriassa on mahdollista että kahvinkeitin sytyttää tulipalon.
Melko hyvä yritys myöntää olleensa väärässä. Noin teoriassa.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No nyt löytyi yksi. Häpesin teininä niin paljon epämuodostunutta rintakehääni (jota kukaan tuskin olisi edes huomannut), että en mennyt kaveriporukan kanssa saunaan. Siitä heräsi kavereissa kaiken maailman kummia luuloja kuten että olen homo, en kehtaa olla nakuna, tai että en uskalla tulla saunaan siksi että sen koko sivuseinä oli lasia ja kaikki näkevät. En voinut sitten tietenkään ruveta selittämäänkään että miksen halunnut saunoa, joten kaverien luulot jäivät elämään ja kehittymään ties millaisiksi olioiksi.

Kaikkee sitä.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä luen tuon otsikon joka kerta "eroottisin neuroottinen muistosi". Ei nyt tule ihan heti mieleen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Mä luen tuon otsikon joka kerta "eroottisin neuroottinen muistosi". Ei nyt tule ihan heti mieleen.
Saa vastata myös neuroottisin eroottisin muistosi -teemaan.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä luen tuon otsikon joka kerta "eroottisin neuroottinen muistosi". Ei nyt tule ihan heti mieleen.
Saa vastata myös neuroottisin eroottisin muistosi -teemaan.
Nää on mulle herkkiä asioita, en mä pysty :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin