Nyt ulkoilemaan, mars!

Uusimmassa Kauppalehti Optiossa on arvioitu Soul Kitchen: Ruuan osalta pisteytys 10/20 ja kommenttien mukaan ruoka on hintansa arvoista, "hyvistä raaka-aineista on saatu aikaan yksinkertaista ja kohtalaisen maistuvaa ruokaa".Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Luotettavasta lähteestä olen kuullut, että paikka on hyvä lounaspaikka ja ruokansa ja fiiliksensä puolesta viihtyisä päivällisravintola. Puolison kanssa on itse asiassa pitänyt käväistäkin tuolla. Hyvä että muistutit.Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Siis tää Kallion mesta vai? Pystyn suosittelemaan nilltä osin, että siellä soi hyvä musiikki ja sisällä saa polttaa. Miinuksena paikalliseen tasoon nähden korkeahko kaljatuopin hinta (4,5€), jonka plussapuolena taas on tietty se, että pahimmat vitun Homeboyt pysyvät poissa. Plussana/miinuksena mainittakoon, että siellä todennäköisyys törmätä Crowbariin on häkellyttävän suuri.Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Kiitos Sanctus ja SMSikaMika kirjoitti:Siis tää Kallion mesta vai? Pystyn suosittelemaan nilltä osin, että siellä soi hyvä musiikki ja sisällä saa polttaa. Miinuksena paikalliseen tasoon nähden korkeahko kaljatuopin hinta (4,5€), jonka plussapuolena taas on tietty se, että pahimmat vitun Homeboyt pysyvät poissa. Plussana/miinuksena mainittakoon, että siellä todennäköisyys törmätä Crowbariin on häkellyttävän suuri.Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?
Ai sieltä saa ruokaa ja erikois-oluitakin? No okei, mä olin hieman humaltunut käydessäni siellä...Elppis kirjoitti:Kiitos Sanctus ja SMSikaMika kirjoitti:Siis tää Kallion mesta vai? Pystyn suosittelemaan nilltä osin, että siellä soi hyvä musiikki ja sisällä saa polttaa. Miinuksena paikalliseen tasoon nähden korkeahko kaljatuopin hinta (4,5€), jonka plussapuolena taas on tietty se, että pahimmat vitun Homeboyt pysyvät poissa. Plussana/miinuksena mainittakoon, että siellä todennäköisyys törmätä Crowbariin on häkellyttävän suuri.Elppis kirjoitti:Pystyykö joku suosittelemaan Soul Kitchen- ravintolaa Helsingissä? Mielipiteitä?![]()
Illallisen merkeissä ajateltiin käydä jossain "missä-ei-olla-vielä-käyty" ja keskiviikkona näyttäisi olevan improteatteriakin, joten eiköhän päädytä testaamaan ko. paikkaOlutlista on aivan loistava, pitänee joskus itse palailla vehnäolutta maistamaan. Mies saa hoitaa tällä kertaa sen puolen, minä taidan nauttia ruokailusta.
Senkin umpula, mainitsin eka että päräytetään ytimen kauppoihin mutta iloinen auringonpaiste muutti homman ideaparkkeiluksi. Löytys uudet skeittisklopot, on sekin jotakin. Tosin ryynättiin vielä keskustan puljutkin lävitse koska rouva olisi halunnut uuden käsilaukun, ei vaan löytynyt mieleistä sitten hakemallakaan. Mutta Muchos Nachos kanalla ala Amarillo oli ihan terhakka tömäys väsyneelle shoppaajalle.Kreitsu kirjoitti:Kuinkas kauan tällaista reissua pruukkaat yleensä suunnitella: viikon, kaksi?1108 kirjoitti:Lähdetäänkin hetkenmielijohteesta Ideaparkkiin. Adios.
Hieno kuulla, törkymöykky.Gat kirjoitti:Minäpä kävin tänään suihkussa!!