Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:D
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti::D
Niin no, raskaana ollessa voi tulla kaikenlaisia erikoisia ja perverssejä mielihaluja.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti::D
Niin no, raskaana ollessa voi tulla kaikenlaisia erikoisia ja perverssejä mielihaluja.
Kuulemma Elukan pikkusisko oli raskausaikanaan unessa saanut tietää Paavo Väyrysen olevan hänen tulevan lapsensa isä, ja lapsi olikin sitten syntyessään ollut puolimetrinen, vihreä, limainen muna...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huima seikkaili mun unessa viime yönä :shock:
Tosin kyseessä oli työprojekti - teimme nettisarjakuvaa, jonka kuvitus toteutettiin valokuvilla. Kummasti huima oli myös kasvattanut Conan Barbaari -lihakset :D
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Huima seikkaili mun unessa viime yönä :shock:
Tosin kyseessä oli työprojekti - teimme nettisarjakuvaa, jonka kuvitus toteutettiin valokuvilla. Kummasti huima oli myös kasvattanut Conan Barbaari -lihakset :D
Naiset tarvii hissuja vaikka ne onkin jonkun kehonrakastajan perään!
Ei oo terveelläkään miehellä mitää asiaa noihin uniin!
Unet somasti alleviivaa kaiken kun Id ei ole egon ja superegon ohjauksessa!
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

swirl kirjoitti:Hän oli treenannut itsensä ihan hurjaan kuntoon tyyliin Arska nuorena eli hurjan kokoinen yläkroppa ja jalat, mutta kapea ampiaisvyötärö.
Kaikki tämä siitä huolimatta, että pari vuotta sitten miitissä sait ihailla a) viinan turvottamaa habitustani b) normaalia sivistynyttä juomatapaani eli kaksin käsin?

:reps:
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Söin viime yönä SikaMikan kanssa vaahtokarkkeja. Dear Eki, pitäisikö huolestua?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi. :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olin KillKillin kanssa samassa työpaikassa (unessa KillKill oli aika vetävännäköinen blondi). Loikoilimme parvisängyissä (eri - niitä oli useampi vierekkäin) katonrajassa ja KillKill kyseli minulta jostain lehdestä kysymyksiä. Yritin parhaani mukaan vastailla niihin. Sitten yhtäkkiä KillKillin piti mennä tekemään töitä. Minä jäin lojumaan parvisänkyyn ja harmittelemaan.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut,
No sitten se ei ollut Tix.
Homeboy65
Kitisijä

elco kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut,
No sitten se ei ollut Tix.
Kuinka niin? :?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Homeboy65 kirjoitti:Kuinka niin? :?
Tix ei ole sokea?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
Tix ei ole sokea?
Tix EI tee virheitä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Tix EI tee virheitä.
Ai niin. Kityn Jack Bauerin, netin Chuck Norrisin ja aikamme Pee Wee Hermannin henkilöitymä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Tix ei ole sokea?
Tix EI tee virheitä.
Olisi se kyllä kummallista jos noin kookkaaseen ja hitaasti liikkuvaan kohteeseen ei osuisi haulikolla, vaikka ei olisikaan Jack Bauer.
Homeboy65
Kitisijä

Tix kirjoitti:
Olisi se kyllä kummallista jos noin kookkaaseen ja hitaasti liikkuvaan kohteeseen ei osuisi haulikolla, vaikka ei olisikaan Jack Bauer.
Etäisyys oli aika pitkä. :mrgreen: :napu:
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tämä oli ketjun aloitus:
Homeboy65 kirjoitti:Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?

Onneksi ei osunut. :shock:
Ja tämä viimeisin unesi:
Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi. :D
Yrittääkö Freud sanoa sinulle, ettet ole koskaan ollut järin pidetty? Miksi kuvittelet edes unissasi, ettei sinuun - ainakin muutaman uusintayrityksen jälkeen - osuttaisi? Miten itse tulkitsisit unesi?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geezu oli jo toista kertaa unessani (eka kertakin löytynee tästä ketjusta).

Uni sisälsi kopulaation ad unessa tapahtunut ejakulaatio. irl kalsarit pysyivät kuitenkin kuivina, mistä kiitosmaininta nukkumatille.

Edit: uni sisälsi myös vaiheen, jossa olin Geetzun kanssa jossain (ilmeisesti isäni kotitalossa käymässä, perinteinen iso maatalon isoin huone eli tupa). Isäni oli myös paikalla ja olin ylpeä hyvän näköisestä tyttöystävästäni. Isäni sitten yritti vihjaista, että eikö teidän pitäisi jatkaa matkaa, ettei nuorikko kyllästy.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Pärskis. Mussa on oltava jotain, mitä te miehet haluatte näyttää isukeillenne. Oon varmaan sellanen tosi äidillinen tyyppi, ok-wife-kamaa. Tyst ny, pidän tän fiilikseni... Tsaarikin kertoi joskus nähneensä unta, missä hengattiin porukoidensa ullakolla ja isänsä piti minusta (vai miten se hemmetti meni, oliko oma uneni hä?).

Ihan kiva. Mieheni isä piti minusta aika vähän, pari kertaa uhkas tappaa ja kerran lahjoa pois poikansa elämästä. Annoin kaiken anteeks kun pääsin perintörahoihin käsiks.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geep kirjoitti:Pärskis. Mussa on oltava jotain, mitä te miehet haluatte näyttää isukeillenne. Oon varmaan sellanen tosi äidillinen tyyppi, ok-wife-kamaa. Tyst ny, pidän tän fiilikseni... Tsaarikin kertoi joskus nähneensä unta, missä hengattiin porukoidensa ullakolla ja isänsä piti minusta (vai miten se hemmetti meni, oliko oma uneni hä?).

Ihan kiva. Mieheni isä piti minusta aika vähän, pari kertaa uhkas tappaa ja kerran lahjoa pois poikansa elämästä. Annoin kaiken anteeks kun pääsin perintörahoihin käsiks.
Onneksi saat kuitenkin hyvityksen kitinäläisten unissa. :)
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Näin viime yönä Pikkuegosta unta (olenkohan viettänyt viime aikoina liikaa aikaa täällä, hmm?!). PE oli aviossa erään lapsuudentuttavani kanssa, jota hän petti minun kanssani sekä jonkun toisen (ei Kitinästä). Voisin siis sanoa olleeni yhdynnässä PE:n kanssa :!: :?:

Jostain luin, että suorat yhdyntäunet ovat harvinaisia, mutta minä ainakin näen sellaisia usein. Hmm.
Homeboy65
Kitisijä

SikaMika kirjoitti:Tämä oli ketjun aloitus:
Homeboy65 kirjoitti:Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?

Onneksi ei osunut. :shock:
Ja tämä viimeisin unesi:
Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi. :D
Yrittääkö Freud sanoa sinulle, ettet ole koskaan ollut järin pidetty? Miksi kuvittelet edes unissasi, ettei sinuun - ainakin muutaman uusintayrityksen jälkeen - osuttaisi? Miten itse tulkitsisit unesi?
Kas tuota Sian postausta en aikaisemmin huomannutkaan.

Tulkitsen tuon uneni tietysti niin että en todellakaan ole järin suosittu Kitinän paskasakin keskuudessa. Ja toivoisin niin olevani suosittu. Se että olen epäsuosittu täällä särkee sydämeni. *nyyh* :cry:

Ja nyt Sika menehän kirjahyllyllesi, sivistyssanakirja käteen ja tsekkaa S:n kohdalla mitä tarkoittaa "sarkasmi".

P.S. Tixistä näin taas unta vähän aikaa sitten. "Mies" mainosti kovasti tulevia häitään... :mrgreen: :napu:
prosessi

Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

prosessi kirjoitti:Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
:shock:

Hej jag heter Bosse Björk. Var är mina gummistövlar?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
prosessi

Lilo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
:shock:

Hej jag heter Bosse Björk. Var är mina gummistövlar?
:D Ei saa vittuilla!

Hupaisana sivuhuomiona: herättyäni ensimmäinen unenpöpperöinen ajatukseni oli, ettei tuollaisia unia voi nähdä, vaan että minun oli täytynyt kuvitella koko tapahtumasarja hereillä ollessani. Paremmin herättyäni päädyin kuitenkin siihen lopputulokseen, ettei tuollaisia voi kuvitella hereillä. Tai ainakin toivon niin...
Vastaa Viestiin