Huolet ja murheet
Viime aikoina minua on eniten huolettanut:
- poikani terveys (on voinut huonosti koko talven)
- äitini terveys (on voinut huonosti jo vuoden)
- miehen kanssa menee välillä ihan pirun huonosti, erosta on taas puhuttu
Lisäksi kaikki maailman huolet, ympäristöongelmat, kehitysmaiden köyhyys, ihmisten kärsimykset jne. jne. Kaikki huolettaa ja millekään en juuri mitään voi.
Lisäksi kaikki maailman huolet, ympäristöongelmat, kehitysmaiden köyhyys, ihmisten kärsimykset jne. jne. Kaikki huolettaa ja millekään en juuri mitään voi.
No perkele. Ehkä tuolla kuormituksella voisi jo jättää maailman huolet jonkun muun harmiksi.Leila kirjoitti:Viime aikoina minua on eniten huolettanut:
Came here for school, graduated to the high life
exPertti kirjoitti:No perkele. Ehkä tuolla kuormituksella voisi jo jättää maailman huolet jonkun muun harmiksi.Leila kirjoitti:Viime aikoina minua on eniten huolettanut:

Leila kirjoitti:Viime aikoina minua on eniten huolettanut:

Poika, parisuhde ja äiti ovat nyt tärkeintä, murehtikoot muut noita muita kohtia. Voimia ja jaksamista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- NomenNescio
- Elämätön Kitisijä
Kun systerini sai tässä muutama kuukausi sitten lapsen, tiedostin etten todellakaan halua moista vastuuta jonkun onnellisuudesta. Onneksi siis ei ole lapsia, enkä haluakaan.. Koska silloin olisin vastuussa myös sen tulevaisuudesta, ja se ilmastomuutos on todellinen, jolloin en näe maailman tilanteen muuttuvan paremmaksi.
Tämä valinta on yksi murhe vähemmän..
Isäni tulee kuolemaan elintapoihinsa vuoden parin sisällä, jos mikään ei muutu. Hyvää siinä on että tuleepa perintöä (kyllä, meidän perheessämme perintöasioista puhutaan suoraan eli miten jako menee ja kuolema ei ole tabu). Miten isän kuolema sitten vaikuttaa äitiini.. ja sitä kautta minuun.. sen näkee sitten. Pitänee löytää äidille uusi mies, että se ei jää tuuliajoille ilman ketään jolle nalkuttaa.
Työ.. onneksi on koulutus jolla saa aina töitä, vaikken ehkä halua tehdäkään sitä, mihin se parhaiten sopisi. Tämä nykyinen mitä teen, onhan siinä omat ongelmansa, mutta kun en ole vakkari.. ja rahaa tulee ihan asiallisesti. Vastaavia sijaisuuksia riittää, kunhan olen valmis liikuttamaan ahteriani, enkä vain jumitu yhteen paikkaan.
Parisuhde ei huolestuta - sellaista ei ole. Itselleni sopimatontakaan en ota. Yksineläminen on taasen minulle luonnollinen olotila, joten ei sekään stressaa sinänsä. Mutta jos joku oikeankaltainen tulee, niin sen näkee sitten..
Kuolemanpelko? Mitä se on?
Kuolema on vapautus elämästä. Sen jälkeen ei ole mitään, ja hyvä niin.
Vanhenemisesta en pidä, mutta sille ei voi mitään. Nautin elämästä niin kauan, kun on terveys. Ennemmin laitan nyt menemään ja teen kaiken mikä kiinnostaa - parempi pyy povessa kuin kymmenen oksalla. Eläkkeellä sitä on jo liian raihnainen tehdäksensä mitään, joten miksi laittaa mitään sen varaan?
Tämä valinta on yksi murhe vähemmän..
Isäni tulee kuolemaan elintapoihinsa vuoden parin sisällä, jos mikään ei muutu. Hyvää siinä on että tuleepa perintöä (kyllä, meidän perheessämme perintöasioista puhutaan suoraan eli miten jako menee ja kuolema ei ole tabu). Miten isän kuolema sitten vaikuttaa äitiini.. ja sitä kautta minuun.. sen näkee sitten. Pitänee löytää äidille uusi mies, että se ei jää tuuliajoille ilman ketään jolle nalkuttaa.
Työ.. onneksi on koulutus jolla saa aina töitä, vaikken ehkä halua tehdäkään sitä, mihin se parhaiten sopisi. Tämä nykyinen mitä teen, onhan siinä omat ongelmansa, mutta kun en ole vakkari.. ja rahaa tulee ihan asiallisesti. Vastaavia sijaisuuksia riittää, kunhan olen valmis liikuttamaan ahteriani, enkä vain jumitu yhteen paikkaan.
Parisuhde ei huolestuta - sellaista ei ole. Itselleni sopimatontakaan en ota. Yksineläminen on taasen minulle luonnollinen olotila, joten ei sekään stressaa sinänsä. Mutta jos joku oikeankaltainen tulee, niin sen näkee sitten..
Kuolemanpelko? Mitä se on?
Kuolema on vapautus elämästä. Sen jälkeen ei ole mitään, ja hyvä niin.
Vanhenemisesta en pidä, mutta sille ei voi mitään. Nautin elämästä niin kauan, kun on terveys. Ennemmin laitan nyt menemään ja teen kaiken mikä kiinnostaa - parempi pyy povessa kuin kymmenen oksalla. Eläkkeellä sitä on jo liian raihnainen tehdäksensä mitään, joten miksi laittaa mitään sen varaan?
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
-
- Kitisijä
Ai että sinä menet pokaamaan ravintolasta miehen joka aamulla löytääkin itsensä yllättäen äitisi sängystä? Just just, jokaisen miehen pahin painajainen.NomenNescio kirjoitti:Pitänee löytää äidille uusi mies, että se ei jää tuuliajoille ilman ketään jolle nalkuttaa.
Minua huolettaa eniten raha. Pelkään että joku päivä se loppuu maailmasta.
Kiitos kannustuksesta. Uskon vahvasti, että parempaan päin mennään. Erityisesti ilahdutti, kun kuulin, että äiti oli jo puhunut siskolleen kaupunkiin muutosta. Jospa se nyt älyäisi muuttaa maalta parempien palvelujen ääreen ja samalla luopua lumitöistä ja polttopuiden kantamisesta, ne kun eivät tee hyvää rytmihäiriöille.
Olen huolehtijatyyppiä. Asiaa ei paranna sanomalehtien lukeminen ja dokkarien seuraaminen. Päivästä toiseen silmien eteen vyöryy kuvia luonnonkatastrofeista ja sodista. Eräs sukulaismies sanoikin, että hän ei lue ikinä lehtiä. Omissa asioissa on tarpeeksi huolehtimista ilman, että pyörittelee päässään muidenkin ongelmia.
Olen huolehtijatyyppiä. Asiaa ei paranna sanomalehtien lukeminen ja dokkarien seuraaminen. Päivästä toiseen silmien eteen vyöryy kuvia luonnonkatastrofeista ja sodista. Eräs sukulaismies sanoikin, että hän ei lue ikinä lehtiä. Omissa asioissa on tarpeeksi huolehtimista ilman, että pyörittelee päässään muidenkin ongelmia.
- NomenNescio
- Elämätön Kitisijä
Sullapa on painajaiset, pitääkö lähteä baarista tuntemattomien mukaan? Luulisi, että miehellä on jotain itsesuojeluvaistoa.mustanikki kirjoitti:Ai että sinä menet pokaamaan ravintolasta miehen joka aamulla löytääkin itsensä yllättäen äitisi sängystä? Just just, jokaisen miehen pahin painajainen.NomenNescio kirjoitti:Pitänee löytää äidille uusi mies, että se ei jää tuuliajoille ilman ketään jolle nalkuttaa.
Oma itsekkyyteni/ itsesuojeluvaistoni pelaa, en ole koskaan pokannut baarista ketään - koskaan. Ei vaan kiinnosta tyydyttää tuntematonta, en ole joulupukki enkä -muori. Ei kukaan mies ole niin pantava, että sille pitäisi tyhjästä jotain antaa.
Miksi moista tuntematonta "suuruutta" sitten äitillenikään?
Äitillä on jo nyt muutamia miehiä, jotka soittelevat sille mm. pienessä huikassa. Joku voisi kutsua niitä ystäviksi - avuliaita sellaisia.. kesy sähkömies jolle on vaikea saada maksettua rahalla jne..
Eiköhän niistä joku sopisi sille, jos isästä henki irtoaa.
=D
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Alat kuulostamaan maneereiltasi (jos tämä nyt oli sellainen) niin paljon "edesmenneeltä" CHEvilynilta, että tässä vaiheessa nostan epäilyksen keltaisen kortin ilmaan. Oletko blondannut hiuksesi?Che kirjoitti:Kovin ystävällistä ja ah niin pyyteetöntä.SikaMika kirjoitti:Voin tarjota apuani tuohon huoleen/murheeseen.Che kirjoitti:Nukun yöni rauhassa tällä hetkellä.