Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 16.03.2008 17:47
Ekan erän laukaukset bluussille 17-7, maalit 1-0 ja länki imemässä .. tää näyttää ihan hyvältä. Ei muuta ku verta pakkiin ja kissat palasiks.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 16.03.2008 17:55
Hahhaa, Hifkiä viedään ny, 3-0 jo.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 16.03.2008 18:19
ninnithequeen kirjoitti: Hahhaa, Hifkiä viedään ny, 3-0 jo.
4-1, tämä taitaa olla tässä
Nyt enää kissalassa hoidetaan seuraava niin voikin sitten ottaa rantapallon kotimatsiin mukaan.
Edit: 2 erän jälkeen laukaukset 31-14 ... lisää tätä. 5-1, kiitos länki! Kaikkein parasta koko setissä on se, että kaikki ketjut on värkänny vähintään yhden maalin.
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 17.03.2008 8:14
Tix kirjoitti: Kaikkein parasta koko setissä on se, että kaikki ketjut on värkänny vähintään yhden maalin.
Samaa mieltä, jes!
Oon ihan tulessa vieläkin!
Uuh!
Saatana.
Täytyy todeta nolona, että Jalonen the Noze on mahdottoman tervetullut kokeilemaan myös minun Ifk:ssani ensi kaudella. Ja tietenkin Lundell ja Sakke on tuolloin jo poistunut rosterista eläkkeelle, sen nyt on ainakin oltava varmaa.
Pikkujätkäni 4kk vittuuntui peliin ennen äitiään, lähdimme snägärin kautta ilman ruuhkia kotiin jo 3-0 tilanteessa. Anteeksi niille parille känniselle, vttumaiselle espoolaiskannattajalle, joiden takkeihin pyyhin puklit vauvelini rinnuksilta... Rupes hävettämään oikeastaan vasta nyt.
JoeB
Kitinän uhri
Viesti
Kirjoittaja JoeB » 17.03.2008 12:08
hmm, pitäisköhän käydä katsomassa josain välissä joku bluesin kotimatsi, onhan se aika noloa että halli on muutaman sadan metrin päässä eikä kuitenkaan ole tullut käytyä kertaakaan siellä katsomassa.
Pyry-Matias
Viesti
Kirjoittaja Pyry-Matias » 18.03.2008 20:42
Se on hokia ny. Saas nährä niistääkö Ipa loppuun asti.
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 18.03.2008 21:46
Kannustan Ipaa ihan tunteella. Taidan muuttaa jopa Tampereelle.
Pyry-Matias
Viesti
Kirjoittaja Pyry-Matias » 18.03.2008 22:09
Geep kirjoitti: Kannustan Ipaa ihan tunteella. Taidan muuttaa jopa Tampereelle.
Niin mäkin. Nyt on täälläkin sallenen tunnemyrsky, että harmittaa kun asun jo Tampereella.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 1:14
Geep kirjoitti: Kannustan Ipaa ihan tunteella. Taidan muuttaa jopa Tampereelle.
Muuta Espooseen. Mäkin kannustan Ipaa tossa sarjassa. Kannuhan on käytännössä jo taskussa jos Ipa pudottaa kärpät
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 10:20
Tix kirjoitti: Geep kirjoitti: Kannustan Ipaa ihan tunteella. Taidan muuttaa jopa Tampereelle.
Muuta Espooseen.
Sydämessäni Espooseen on jumalattoman pitkä matka.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 19:54
Jumangega, Eaves innostu. Oi miksi, oi miksi just nyt flunssa... helvetti olis hienoa olla hallilla rantapallon kanssa.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 19.03.2008 19:59
Aijai, Salmelainen sai pahasti kiekon naamaansa....
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 20:23
Boooooooring...
Miehen iloks kannustan lahtelaisia nakuna sohvalla sen mitä runkkaamiselta kerkeän.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 20:29
Geep kirjoitti: Boooooooring...
Miehen iloks kannustan lahtelaisia nakuna sohvalla sen mitä runkkaamiselta kerkeän.
Hifkin ihmelapsi palas todellisuuteen .. 4 laukausta, 3 maalia xD
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 19.03.2008 20:40
Tix kirjoitti: Geep kirjoitti: Boooooooring...
Hifkin ihmelapsi palas todellisuuteen .. 4 laukausta, 3 maalia xD
Ai vähä
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 20:41
Jos mä oisin espoolainen niin viskoisin jo nyt niitä palloja. Ja Tixinä mä lähtisin Geepin kans aurinkolomalle jonnekin kauas pariks viikoks.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 20:54
Geep kirjoitti: Jos mä oisin espoolainen niin viskoisin jo nyt niitä palloja. Ja Tixinä mä lähtisin Geepin kans aurinkolomalle jonnekin kauas pariks viikoks.
*viskoo palloja* Minne mennään?
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 20:58
Tix kirjoitti: *viskoo palloja* Minne mennään?
Toi narri totes muka sulle, että "vie se jonnekin vuorille, palauta grillikauden alkuun". Mennään minne vaan!
Ifk nousee taistelemaan, wohoo.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 21:02
Geep kirjoitti: Tix kirjoitti: *viskoo palloja* Minne mennään?
Toi narri totes muka sulle, että "vie se jonnekin vuorille, palauta grillikauden alkuun". Mennään minne vaan!
Ifk nousee taistelemaan, wohoo.
Mitää nouse. 4-1. Vien Australiaan Ayer's rockille, sehän on vähän niinku vuori. Kauhea aussikuume tullu Elcon jutuista.
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 21:36
^ En haluu niin lähelle elcoo. Lähen Tampereelle kenguvatsoineni. Rantapallona, pomps.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 21:38
Geep kirjoitti: ^ En haluu niin lähelle elcoo. Lähen Tampereelle kenguvatsoineni. Rantapallona, pomps.
Oot ollu lähempänäkin! Kamppi - Laru ei oo kovin pitkä matka verrattuna aussietäisyyksiin.
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 21:40
Tix kirjoitti: Oot ollu lähempänäkin! Kamppi - Laru ei oo kovin pitkä matka verrattuna aussietäisyyksiin.
No mut sen pysty kelaamaan silleen et se muutti mun perässä. Mähän hivuttauduin hissukseen kauemmas... Kruna, Töölö, Ruohis, Laru...
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 19.03.2008 21:43
Geep kirjoitti: No mut sen pysty kelaamaan silleen et se muutti mun perässä. Mähän hivuttauduin hissukseen kauemmas... Kruna, Töölö, Ruohis, Laru...
Kaikki tuo siksi, että oli pElco persiissä?
Geep
Viesti
Kirjoittaja Geep » 19.03.2008 21:44
Tix kirjoitti: Kaikki tuo siksi, että oli pElco persiissä?
Nääh, oikeesti rohkein pienin askelin etsin sua.
(Ihan ku oisin humalas!)
Pyry-Matias
Viesti
Kirjoittaja Pyry-Matias » 19.03.2008 21:46
Ilives, Ilives. Gougou.