Loppuhan tämä stanan remontti! Kamat alkaa olla pikuhiljaa paikoillaan ja huomenna saa riipustaa taulut takaisin paikoilleen. Nyt mie huilahdan, kunnolla. Tai no ois huomiseksi jalkalistojen laitto ja jotakin pikkusta siihen seuraksi mutta mie en jaksa enään tänään muuta.
Tänään rakennan erikoismatalaa (21,5cm) TV-tasoa. Mäntyliimalevy kohtasi juuri pari kerrosta mustaa vasaralakkaa. Vetäiskö vielä pintaan jonkun kirkaslakan?
Herra Manala kirjoitti:Tänään rakennan erikoismatalaa (21,5cm) TV-tasoa. Mäntyliimalevy kohtasi juuri pari kerrosta mustaa vasaralakkaa. Vetäiskö vielä pintaan jonkun kirkaslakan?
Kuis ois notta rapsuttelet karheaksi, putsaat nihkeällä rätillä ja vetäset venelakkaa, kyllä hyvä tuloo!
Puolentoista viikon talviloman jälkeen menen oikein mielelläni huomenna takaisin töihin. Paria päivää pidempi rytmittömyys ja positiivinen stressi on tehnyt enemmän unihäiriöitä kuin konsanaan vuorotyö. Pääsiäiseksi valvomaan ja takaisin säännölliseen elämään.
BettyB. kirjoitti:HaHAA! Sain ikkunaofficen! Mulla on maailman paras pomo *hihkuu*
Kunhan siihen ei paista kesällä aurinko, niin sitten voi hihkua riemusta. Yks tuttu mulla nimittäin vaihtoi ikkunapaikasta keskemmäs avokonttoria just sen takia.
Vähiin on jäänyt aikaansaannokset tänäänkin. Kovin krapulainen olo ollut vielä tänäänkin. Yöllä puski hiet pihalle, ja posti+kauppareissulla vastaantulijat varmasti luulivat mun itkevän, kun silmät pukkasi fillaroinnin ja liiallisen sisätiloissa kärvistelyn välisen kontrastin takia vedet pihalle silmistä. Olen sentään saanut pakolliset kuviot hoidettua, mutta itseni virittäminen lopputyötaajuudelle ei ole tullut edes kyseeseen. En yksinkertaisesti kykene keskittymään mihinkään, jos hieman pinnistelen niin saatan jaksaa raahautua suihkuun.
Onneksi huomenna on puuhaa heti aamusta ( = 10.30) alkaen, tulee repäistyä itsensä irti väkisinkin tästä totaalisesta velttoudesta. Pitäisi käydä juttelemassa lopputyöohjaajan kanssa, matkustaa useamman vuoden tauon jälkeen(!) itä-helsinkiin konserttilipun ostoon, käydä kahvittelemassa exän kanssa ja mennä illalla Nosturiin rokkaamaan. Epäilen vahvasti, että olen huomisen kuivin suin...
EDIT: Saatanan Pelicans kun viitsii vielä sätkiä vastaan.
Nyt on kuulkaas lautasella köntti niiiiin hyvää goudaa että oksat pois. Ja isoja vihreitä oliiveja. Puolikuivattuja tomaatteja. Ah. Oh. En aio kirjoittaa tänään ruokapäiväkirjaan. Röyh.
BettyB. kirjoitti:HaHAA! Sain ikkunaofficen! Mulla on maailman paras pomo *hihkuu*
Kunhan siihen ei paista kesällä aurinko, niin sitten voi hihkua riemusta. Yks tuttu mulla nimittäin vaihtoi ikkunapaikasta keskemmäs avokonttoria just sen takia.
Meillä on ikkunoiden ulkopuolella eräänlainen puuritilä, jonka tarkoitus on kai muutenkin lämmön kanssa jotenkin tekemisissä. Lisäksi kaikkiin ikkunoihin on vedettävissä häikäisyverho ja talossa toimii aika näppärästi ilmastointikin. Että enköhän mä pärjää. Ja ainahan voin tehdä työni kattoterassilla tai rannassa