Mutta voihan työkaverit on naisiakin. Mitä sen sijaan kertoo ihmisestä, että hakeutuu töihin alalle, jolla työkaverit ovat noin arviolta ysikytprossasesti miehiä?McJanne kirjoitti:Latenttia homoseksuaalisuutta?aimohaiku kirjoitti:Iik, näin unta työkaverista. Mitä se tarkoittaa?
Kerro vaivasta
Itse epäilen hetkellistä ja ohimenevää "Ihmisen ikävä toisen luo" -syndroomaa. Minulla on silmälasitkin, mutta ei kitaraa, eikä julkaistua kantrituotantoa.McJanne kirjoitti:Latentti identiteettikriisi?aimohaiku kirjoitti:En hyväksy selitystä, koska työkaveri oli nainen.McJanne kirjoitti: Latenttia homoseksuaalisuutta?
Sitä paitsi tyttö on ihan söpö, enpä ole ennen tullut ajatelleeksikaan.

- McJanne
- Kitisijä
Sitten väkisin enneuni, tsemppiä!aimohaiku kirjoitti:Itse epäilen hetkellistä ja ohimenevää "Ihmisen ikävä toisen luo" -syndroomaa. Minulla on silmälasitkin, mutta ei kitaraa, eikä julkaistua kantrituotantoa.McJanne kirjoitti:Latentti identiteettikriisi?aimohaiku kirjoitti: En hyväksy selitystä, koska työkaveri oli nainen.
Sitä paitsi tyttö on ihan söpö, enpä ole ennen tullut ajatelleeksikaan.
Kirjoitan tätä alasti
Nenä alkoi vuotaa verta juuri, kun olisi pitänyt lähteä oppitunnille. Hätäisesti tyrehdyttelin sitä ja lähetin vararehtorin kertomaan oppilaille, että olin kyllä tulossa. Sitten kun pääsin luokkaan, se alkoi uudestaan. Oppituntini oli surkea. Äiti lahjoitti mulle kyllä eilen Berocca-poretabletteja ja kehoitti ottamaan niitä aamuisin, mutta en tod. ala aamuisin varaan ylimääräistä aikaa mihkään poreiluun. Otan iltaisin ja toivon merkittävää lisää jaksamiseeni silti.
Lisäksi minusta tuntuu, että kevään allergiakausi on alkanut. Silmiä kutittaa.
Lisäksi minusta tuntuu, että kevään allergiakausi on alkanut. Silmiä kutittaa.
KOKO maha hirmu kipeä
Otin rennietä, josko olis suurempaa närästystä, join melkein litran, josko olis ollut nestehukasta johtuvaa.. Kohta menen sänkyyn, sohvalla istuminenkin sattuu.
Jos olis suppareita, niin varmaan loppuis tää kipu jossain vaiheessa, edes hetkeksi. Tyyppi kylläkin potkii ihan onnessaan..

Jos olis suppareita, niin varmaan loppuis tää kipu jossain vaiheessa, edes hetkeksi. Tyyppi kylläkin potkii ihan onnessaan..
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä suosittelen tota vesijumppaa, oikeasti.Stinky kirjoitti:Tää stanan selkä. Yli kaksi viikkoa nyt ollut kipee ja jumissa. Tutkimuksiin sain ajan vasta 14.4. Tosi nastaa.
Venyttely kait auttais muttakun en taivu. Tai taipuisin mutta se tarkottais myös armotonta kipua. Argh.
Mulla oli muutaman päivän ajan hartiat niin jumissa ja kun mies hieroi, niin naksuminen vaan kuului kun lihas pomppi.. Tän päivän jumpan jälkeen olo on niin vetreä eikä satu ollenkaan liikutella päätä puolelta toiselle. Vesijumpassa hyvä juttu on se, että voit itse säädellä sitä, kuinka "rankasti" osallistut liikesarjoihin, koska haluat levähtää ja minkä liikkeen haluat tehdä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Juu, mukaan vaan! Ne on jotenkin niin pehmeitä ne liikkeet, että jaksaa paremmin kuin tavallisessa jumpassa eikä ota kipeisiin hartioihinkaan samalla tavalla. Mutta tuntuu!Elppis kirjoitti:Mä suosittelen tota vesijumppaa, oikeasti.Stinky kirjoitti:Tää stanan selkä. Yli kaksi viikkoa nyt ollut kipee ja jumissa. Tutkimuksiin sain ajan vasta 14.4. Tosi nastaa.
Venyttely kait auttais muttakun en taivu. Tai taipuisin mutta se tarkottais myös armotonta kipua. Argh.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Onko noi parhaat mahdolliset lajit ja onko niissä tekniikka hallussa? Siskollani nimittäin on suuria hartiaongelmia, ja ongelmia aiheutti lisää väärä uintitekniikka ja tekniikan puute sauvakävelyssä. Nyt molemmat ongelmat on korjattu (no, se uintitekniikka ratkastiin lopettamalla uinti) ja niska/hartiaseutu voi paremmin.
Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Tissimiehenä täytyy tietenkin tulla tähän väliin. Meinaan se että isot tissit aiheuttaa niskakipuja ei välttämättä johdu tissien painosta vaan siitä että nainen alitajuisesti häpeää tissejään ja seisoo lysyssä piilottaakseen ne, jolloin niskakivut johtuvatkin huonosta ryhdistä eikä tissien painosta. Pienennysleikkaus korjaa asian - välillisesti - mutta tissimiehet kautta maailman voihkaisevat.BettyB. kirjoitti:Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Also spracht Lorna Morgan.
Söpöä toi sun huolesiNegaDuck kirjoitti:Tissimiehenä täytyy tietenkin tulla tähän väliin. Meinaan se että isot tissit aiheuttaa niskakipuja ei välttämättä johdu tissien painosta vaan siitä että nainen alitajuisesti häpeää tissejään ja seisoo lysyssä piilottaakseen ne, jolloin niskakivut johtuvatkin huonosta ryhdistä eikä tissien painosta. Pienennysleikkaus korjaa asian - välillisesti - mutta tissimiehet kautta maailman voihkaisevat.BettyB. kirjoitti:Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Also spracht Lorna Morgan.

Salilla tehtiin yhdessä ohjaajan kanssa ohjelma ja kerroin tosta selästä. Jätetiin kaikki kiertoliikkeet esim. pois (Siellä on ihana henkilökunta, aina voi kysyä jos epäilyttää et teenkö liikkeen oikein yms.). Sauvakävelyn tekniikka saattaa olla päin pyllyä, sen myönnän. Mutta pelkkä kävely on kyllä hyväks. Ja setälääkärisetä sano että ehdottomasti salikäynnit on hyväks ja että tota vatsa- ja selkälihaskuntoa on saatava ylöspäin. Korsetti kuntoon.BettyB. kirjoitti:Onko noi parhaat mahdolliset lajit ja onko niissä tekniikka hallussa?
Tiedän. Sanoin silti. Mulle et voikaan syöttää laxatiivia, njää njää.Geep kirjoitti:Ärsyttää jotenkin sun kommentit, NegaDuck. Sori.

(Olen kuullut jo miljardi kertaa käninät siitä miten mies ei saa kritisoida / esittää toiveita naisvartalosta omien seksuaalisten perversioidensa tyydytysvälineenä ja lässynlää. Luuletko etten tiedä?)
Viimeksi muokannut NegaDuck, 18.03.2008 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.