T0rSta1
Huomenta!
Eräs on taas jälleen kerran ihan pihalla töissä, saa ampua..välittömästi. Mähän oon ihan edesvastuuton. Miksi taas pitikään päästä karaokeviihteen puolelle keskellä viikkoa?
Nojaa, oli kyl toisaalta ihan mielenkiintonen ilta, eli mikäs siinä. (Ja päässä soi joku ihme Hunting and Low-biisi eli mahtanu mennä taas hevin puolelle. 
Aamupalalle mars, nälkä.
Eräs on taas jälleen kerran ihan pihalla töissä, saa ampua..välittömästi. Mähän oon ihan edesvastuuton. Miksi taas pitikään päästä karaokeviihteen puolelle keskellä viikkoa?

Aamupalalle mars, nälkä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Äh, tulis vaan sanomista. Toisaalta oon kyllä yks niistä harvoista tän firman työntekijöistä joka ei ole ryvettynyt missään firman sisäisissä skandaaleissa... Oliskohan jo korkea aika?Mickey kirjoitti:Anna palaa vain! Asetelma on ainakin täysin oikea niin kuin yllä jo mainittiin.
Ja kun itse vastaan henkilökuntalehden "juorupalstastakin", niin välttyisin ehkä siltäkin... Uh!
Mä olisin niin paljon mieluummin kotona lukemassa. Olen yrittänyt siirtää vapaa-ajan painopistettä koneelta kirjojen pariin ja siinä kohtuullisen hyvin jo onnistunutkin, mutta samalla työmotivaatio on kadonnut johonkin. Nyt sitten kitinöidään työajalla ja luetaan vapaa-ajalla, mutta koskas ne työt sitten tehtäis?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Taitaa olla aika läheiset välit hammaslääkäritädin kanssa, jos kerran hampaanpuremisetäisyydelle olet ehtinytSaintJohnPerse kirjoitti:Puudutusten ansiosta olin reipas poika enkä purrut hampilääkäritädin hampaita poikki.

Tuleepas kiire pääsiäinen. Ensin pe-la koirahoitajina vanhempien luona, lauantaina mies jää sinne perheen rottiksen kaveriksi, mä tulen kotiin beagle-pojan hoitajaksi. Mosse on meillä sitten koko viikon hoidossa, kiva kiva! Koira, jos jokin, on loistava tekosyy lähteä kolmesti päivässä ulos.. ja varsinkin jos kyseessä on loistotyyppi

Mies lähti johtajaporukassa viinimessuille, valkoinen kauluspaita päällä. Näen jo silmissäni sen merlot- pisarasateen

The great club outshines the individual, always and forever.