Sunnuntai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Herra Manala kirjoitti: Alkaa tekosyyt loppua ja niitä on yhtä vaikeampi keksiä lisää junous.
Kyl mä vähän veikkaan, että tässä tapauksessa kaivo on melko lailla pohjaton. Ja voihan niitä vanhoja tekosyitä onneksi uusiokäyttää.
Don't Panic!
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Herra Manala kirjoitti: Mut ooksä nyt miettinyt jo valmiiksi että mitä alat sen jälkeen odottelemaan?
Helppo: Ihmiskunnan kuolemaa.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: :roll: Mieluiten kuitenkin nuorempaa kuin 45, sori.
No vähän nuorempaa toki. Kyllä 45:lle 40:nen menee.
Njaa. Oma jo edesmennyt isäukkoni oli 55 minut saadessaan, äitini oli nipin napin kolmekymmentä. Eräs toinen lähisukulaiseni taasen vaihtoi nuorempaan kymmenisen vuotta sitten, ja uusi vaimo oli kaksikymmentä vuotta nuorempi, alta kolmekymppinen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vadim kirjoitti: Njaa. Oma jo edesmennyt isäukkoni oli 55 minut saadessaan, äitini oli nipin napin kolmekymmentä. Eräs toinen lähisukulaiseni taasen vaihtoi nuorempaan kymmenisen vuotta sitten, ja uusi vaimo oli kaksikymmentä vuotta nuorempi, alta kolmekymppinen.
Niinno. Toiset ostaa viidenkympin villityksissään ferrareita, toiset hankkii nuoren rakastajatteren. Eihän tää nyt mitään ydinfysiikkaa ole.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Suosittelen hankkimaan Ferrarin, tulee pidemmän päälle halvemmaksi.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

BettyB. kirjoitti:^ Suosittelen hankkimaan Ferrarin, tulee pidemmän päälle halvemmaksi.
Ferrari-spärdärit?
Kirjoitan tätä alasti
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: :roll: Mieluiten kuitenkin nuorempaa kuin 45, sori.
No vähän nuorempaa toki. Kyllä 45:lle 40:nen menee.
Njaa. Oma jo edesmennyt isäukkoni oli 55 minut saadessaan, äitini oli nipin napin kolmekymmentä. Eräs toinen lähisukulaiseni taasen vaihtoi nuorempaan kymmenisen vuotta sitten, ja uusi vaimo oli kaksikymmentä vuotta nuorempi, alta kolmekymppinen.
Viimeinkin kunnon miehiä!!!!!
Toinen todellisuus taitaa sittenkin olla olemassa Kitinän ulkopuolella.
Kitinätodellisuudessa kun tuollainen mulle sanotusta päätellen olisi 1.) Mahdotonta 2.) Perverssiä. Vai koskeeko vain minua?

Sekin tuli mieleen, että jos vaikka Barack Obamasta tulisi USA:n presidentti (ja ehkä ei tule).. niin koko ajan muistettaisiin mainita miten nuori se on. Ja olisihan se presidentiksi, vain vähän minua vanhempi. Mutta samaan aikaan tämä melko miehekkään alfaurosviran haltija olisi virallisesti liian vanha parittelemaan alle nelikymppisten naisten kanssa. Kelvoton epäihminen niin. Outo ristiriita.

Tai julkkikset voi olla eri asia yleensäkin. Brad Pitt, Johnny Depp, suurimmasta osasta filmitähtiä puhumattakaan, ovat nyt minun iässäni tai vanhempia. Silti nuortenkin naisten ihailemia. Leffoissa vastanäyttelijättäret heitä nuorempia. Oma vaimoväkensäkin nuorta. Ja toki he ovat karismaattisia komistuksia, minuun ei voi verrata.. mutta haloo, IKÄNSÄ puolesta heiltä Kitinäsäännöin pitäisi olla kiellettyä itse haluta muita kuin omanikäisiään naisia. Kolmekymppisetkin pitäisi olla heille nou-nou.

Ehkä meidän tavisten arkimaailmassa sitten menee näin:
Teistäkin useimmat ovat paritelleet jo ihan pennuista. Tytöt kenties pahimmillaan 12-vuotiaasta ja pojaat 15-vuotiaasta. Sen jälkeen kolmeenkymppiin mennessä suhteita, avolittoja, avioliittoja, eroja, uusia suhteita, yhdenyönjuttuja, jollain välillä lasten tekoakin. Joten teidän maailmassa on luontevaa olettaa, että siitä saa kyllikseen ja voi rauhoittua, nelivitosena vaikka tyytyä nelivitosiin, onhan JO OLLUT niiden itselleen kulloinkin oikeanikäisten kanssa vaikka kuinka. Ja minun tilanne varsinkaan sitä kertomatta eikä edes selitysten kanssa ei meinaa aueta. Että ei ole ollenkaan sitä taustaa.

Minulla taas niinkuin (vaikka sitten omaa syytä, sama se nyt) olisin elänyt tynnyriin lukittuna. Paikkaan, jossa ei yksin ollessaan varsinaisesti rekisteröi vuosiaan. Alkanut ihan nuorena, päivät vaan vaihtuu tynnyrin saumojen välistä. Ja tynnyrissä olisi vuosikymmeniä katsellut pokemonia ja myös romantiikkaa, joissa ihan nuorista naisista vähän alle nelikymppisiin. Ja haaveillut että jos pääsen pois, niin jospas minäkin.

Ja kun 45-vuotiaana ulos pääsisin, mulle sanottaisiin että kato nyt kun olet vanha! Tiedäthän sinä sen itsekin! Sullahan on ihan vääriä lehtiä ja leffoja! Mutta hei, hyvää tarkoittavana neuvona että mites olis nuo Plus neljäkymmentä fetissijulkaisun milf-naiset tai hei jospas yrität löytää jotain yhteistä yli viiskytvee -sarjan Miss Pullukan kanssa! Entäs tuo naapurin Katri Helenaa kuunteleva leskirouva? Heistähän sinun täytyy kiinnostua, vain he ovat sinulle naisia, ei nuoremmat! Sinun viettisi kohdistuvat nyt tähän oman tasoiseesi
http://www.girlfur.com/gal/allover30/020107nadine/
kai sinä sen itsekin ymmärrät?
Ehkä voit vielä saada sellaisista sydänystävän, mutta pidä kiirettä :D Kyllä se järkyttää.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Ei se ikäero, vaan mistä voisi piparinsaalistuksen helpoiten aloittaa. Vai onko hakusessa vain se yksi ja oikea Unelmien Rinsessa? Eihän ikäerossa mitään pahaa todellakaan ole 10-15 vuotta on ihan passeli ikäero.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Gattacan linkki järkytti herkkää mieltäni. Toisaalta, itsepä klikkasin. :shock:
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Vaikka itse olen ihan tavallinen nainen ja ihan nättikin en ajattele että sellaset ja sellaset miehet on tosi ällöjä että en huoli kyllä ne taitaa olla ihan muut kuin ulkonäköseikat jotka on onnistuneen parisuhteen salaisuus. Tietysti ihmisen pitää olla miellyttävä silmälle ja seksuaalista kipinää pitää löytyä mutta sillä ei ole pärstäkertoimen tms. avujen kanssa mitään tekemistä.Kyllä mä tuhat kertaa mieluummin haluan miehen joka on ulkomuodoltaan mun mielestä ihan ok ja luonteeltaan ihana KUIN koristeeksi uroon joka kohtelee mua huonosti tai jolla ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa.
Vastaa Viestiin