NeitiNegatiivi kirjoitti:Mä nyt vähän olen jäävi kun en historiaasi sen paremmin tiedä, uusi kun olen mutta ihmetyttää vaan kun näet joka puolella umpikujan mihin katsotkin ja kun täällä niin monet kantavat huolta ja yrittävät kertoa niitä toisia näkökulmia niin suutut ja haistatat paskat neuvojille ja huomionantajille ja koko foorumille. En ymmärrä. Nytkin sulla on koko ketju pohtimassa sun auttamista, sitä ei joka pojalla olekaan. Jos tarpeeksi ponnekkaasti torjuu auttamisen ja huomion niin joku päivä sitä ei enää jaksetakaan antaa.
No kiitos.
Mutta useille neuvoille tosiaan on umpikuja. Tämä on tätä täällä, muuttaa en ole voinut enkä jaksa. Vois pistää vanhempieni syyksi että tänne aikoinaan tulivat. Toki täälläkin "vanhat" pariutuu, mutta niillä lienee ihan muunlaiset kaveripiirit kuin minulla. Enkä osaa mennä vieraisiin porukoihinkaan. Ja kun olin kauan poissa Hesassakin. Jolloin muuten olin vielä ujompi ja ennen kaikkea en tajunnut, että baareissa voi etsiä naisiakin, luulin että baareissa vain juodaan

Muutan Orimattilaan kun enoni delaa sitten.
Kehittymiseeni tähtäävistä neuvoista hyviä voi olla elämänsisällön hankkiminen ja kuntoilu, rajoitetusti vaatepuolikin. Henkisen muutoksen vaatimukset taas vähän jurppii, solmujen kiristystä väärään suuntaan. Parempi jaksaa vahvistua ihan omana itsenäni, ja siihen ei teidän lupia ja neuvoja tarvita.
Niin ja jokainen nainen täällä kyllä tietää, miten minua oikeasti voisi "auttaa"

Eikö kukaan edes prostituution vastustamisen takia, huorissakäynti kun on ainoa keino muuten, eikä sekään ihan oikeaa seksiä tai naisensaantia minusta ole.