Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Matikainen on liian herkkä voittamaan mitään suurta. Sälli sortuu jossain vaiheessa ja siniset mukanaan 8)
Katsotaan nyt ensin kausi loppuun, viskiputeli vetoa että espoolaisjoukkue on loppusijoituksissa korkeammalla kuin kumpikaan mansesterilainen?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en sit seuraa enää jääkiekkoa tällä kaudella :roll:
Kyl oli faija täynnä itteensä...
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

No nyt ne taas viskistä sitten... Oma veikkaus on, että Blues voittaa keskiviikkona, Ifk perjantaina. Noi nähtyäni tiedän taas enemmän, kerron sitten murut!
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Katsotaan nyt ensin kausi loppuun, viskiputeli vetoa että espoolaisjoukkue on loppusijoituksissa korkeammalla kuin kumpikaan mansesterilainen?
Tappara taisi kohdata Jypin. Itse asiassa kumpikin voi yllättää isosti. Mutta satiaiset genitaalissani pomppivat Jypin rytmissä. Niin vahva loppukiri sarjassa ja Immonen aivan liekeissä.

Mutta niin on kimurantti asetelma, että oikeastaan kuka tahan seitsemästä tämänhetkisestä pleijaripoppoosta voi voittaa Pojan. Ipaan en usko 8) Nää on just näitä. Muistakaamme vaan Ässät parin vuoden takaa: mikä joukkue tahansa voi paisua pleijarien aikana mahdottoman isoksi, palaset lokasahtelevat ja sillee.

Mietin vielä vetoa, joka on kuitenkin kutkuttava 8)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Mietin vielä vetoa, joka on kuitenkin kutkuttava 8)
Niin. Teoriassa tarjoan sulle 2:1. Käytännössä 0:1.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyry-Matias kirjoitti:Tappara taisi kohdata Jypin. Itse asiassa kumpikin voi yllättää isosti. Mutta satiaiset genitaalissani pomppivat Jypin rytmissä. Niin vahva loppukiri sarjassa ja Immonen aivan liekeissä.
Verenpetturi! Säälittävä tupsukorvien, ja nyt myös jykäläisten rakastaja.

Tappara, perkele!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geep kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kummuus. Mä olisin ihan valmis vetoihin :o
Oikeastaan oon ihan varma, että blöös tipahtaa. Mut en lyö vetoja enää ku tiskivuoroista. 8)
Suositan ettet lyö vetoa edes tiskivuoroista. Vituttaahan se myöntää että omalla seuralla ei ole paljoa mahkuja, saa käydä aika ihme jos IFK bluussin tiputtaa. Toki kannustan omaani, mutta pidän järjen messissä enkä lyö sellaisia vetoja joita en usko voittavani.

Kolmosveska ja Vesce:n maalit, jos jomman kumman peli yskähtelee niin sitten ollaan kusessa, sori mutta liian heikot kortit, ei pysty pelaamaan.

edit: ja mielellään olisin väärässä 8)
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Vihtahousu kirjoitti:Suositan ettet lyö vetoa edes tiskivuoroista.
No kato mä elän niin täydellisessä suhteessa tiskikoneemme kanssa, että ei ihan paha. Melkein saan sen lirkuttelemalla ja hametta nostamalla tyhjentämäänkin itsensä... Suuseksivetoihin (miehen, en koneen, kanssa) sanoin lähteväni vasta kun oon kyenny tsekkaamaan edes yhden narrien pelin. Lupauduin yhteen mukaan.

Oiskohan Lundell kuitenkin alottamassa keskiviikkona... Mun mielestä vois olla hyvä veto. Oonkin outo ajatuksineni.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Oiskohan Lundell kuitenkin alottamassa keskiviikkona... Mun mielestä vois olla hyvä veto. Oonkin outo ajatuksineni.
Toivottavasti on :D Längen hermo ei kestä mitään peliä missä on mitään paineita.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:
Geep kirjoitti:Oiskohan Lundell kuitenkin alottamassa keskiviikkona... Mun mielestä vois olla hyvä veto. Oonkin outo ajatuksineni.
Toivottavasti on :D Längen hermo ei kestä mitään peliä missä on mitään paineita.
Kestääpä, tästähän on todisteitakin kun jaksaisi penkoa niitä tilastoja! Tietenkään en jaksa. Ja väitän, että Lundell voisi hyvin kestää Espoossa mutta kotiluolassa ei todellakaan, joten miksi ei heittää häntä keskiviikkona alotukseen - vähän niin ku sellasena "kyllä sulle tarjotaan yhä luottoa, et oo pelkkä liigan paras kakkosveska" tyylisenä? ... Ehkäpä Niemisenkin hermo kestäisi, varmaan nähää.

Eiks Brükkis oo ollu vähän yössä sekin? 8)
Viimeksi muokannut Geep, 10.03.2008 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geep kirjoitti: Oiskohan Lundell kuitenkin alottamassa keskiviikkona... Mun mielestä vois olla hyvä veto. Oonkin outo ajatuksineni.
Näkyis huhuja olevan että Jannella olis selkävaivoja. Mun mielestä Nieminen on paikkansa ansainnut jossei romahda jossain matsissa, Janne vois olla kakkonen loppukauden.

Libori ja Haverinen on saikkuosastolla, joten pakkipuoli ei ole kovinkaan vahvoissa kantimissa. (ihan kuin se olis ollut joskus tällä kaudella)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ottaa edelleen Purkka-Penan lähtö niin koville, että en ole paljoa jaksanut pelejä seurailla.

Olisi ollut niin kiva seurata, kun Föönin leuat käyvät Bluusin pyörittäessä peliä "irtokiekko" Lundellin edessä.

Toisaalta tämä jäi sitten viimeiseksi Penan kasaamaksi joukkueeksi, joten saisivat jotakin voittaa.
Came here for school, graduated to the high life
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Vihtahousu kirjoitti:Libori ja Haverinen on saikkuosastolla, joten pakkipuoli ei ole kovinkaan vahvoissa kantimissa. (ihan kuin se olis ollut joskus tällä kaudella)
Tää onkin ainoa sara (mikä tun sana taas) mis uskon Bluesin olevan niskan pääl. Ja Lundellin selkävaivat on harhautusta, uskon. :wink:
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Tää onkin ainoa sara (mikä tun sana taas) mis uskon Bluesin olevan niskan pääl. Ja Lundellin selkävaivat on harhautusta, uskon. :wink:
Ootko sä kattonu yhtään Bluesin peliä tällä kaudella? Brückler on kevyesti sarjan paras veska. Pakkikalusto on rajusti parempi ja hyökkäyspuolella siellä on tasasen varmaa toimintaa. Tiukoissa peleissä erikoistilanteet ratkasee ja niissä blues oli nyt vaan koko liigan paras.

Ihan ilman sarvia ja hampaita, pidän ihmeenä jos HIFK voittaa kaksi peliä koko sarjassa.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:Ootko sä kattonu yhtään Bluesin peliä tällä kaudella?
No oon mä pari! Toisessa loisti ja toisessa ei, nyt kaverini tuumas, että viime peleissä ollu "vähän hakemista". Tiedä sit miten katellu mut ainakin sinilasiensa läpi.

Oon kyl oppinu joo, että kommentoida kannattaa asioita vasta kun omin silmin pelejä kattelee. Siksipä tässä ketjussa on osaltani aika hiljasta pidellykin, ei oo tullu seurattua yhtään niin tarkasti tälleen vauvan kaa. Kumma luotto; Ifk vie 4. ;)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Kumma luotto; Ifk vie 4. ;)
Ei oo kuitenkaan luottoa vetoon asti? :P
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:
Geep kirjoitti:Kumma luotto; Ifk vie 4. ;)
Ei oo kuitenkaan luottoa vetoon asti? :P
Minäkö helppo yllytettävä...

Ei nyt! :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Minäkö helppo yllytettävä...

Ei nyt! :D
Jos joku ihan pieni juttu vaan? Niinku vaiks drinkki tornin baarissa?
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:Jos joku ihan pieni juttu vaan? Niinku vaiks drinkki tornin baarissa?
Just se viimesin vaihtoehto baareista, rakas.
Perkele. ;)
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hakametsässä hitskokkii.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Maistuva vierasvoitto Espoosta. Ja OMG sentään, tuo pakkikalustohan pelasi yli mun odotusten, tosin Bluus kädettömyydellään ei tehnyt diifenssiä turhan hankalaksi. Kaikista parasta oli Niemisen kohtuu-varmat otteet, ei kertaakaan pelännyt että "helppo menis" tai jotain sen suuntaista. Hyvin Nieminen kesti, GO IFK!
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Heikkinen ja Laakso loisti omaan silmääni (toisella tuijotin jatkuvasti lapsia, kele) aika huolella. Jännä myös huomata miten paljon paremmin pakit pelaa kun maalilla joku, keneen tod luotetaan.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kohtuu miehekäs ilta: Classic niisti ja Ipa niisti. Valitsin muuten Classicin pelin, oli kyllä komeita maaleja, oikeaan päätyyn ja riittävä määrä. Ipan voittoa mä en edes vielä tajua, ois varmaan pitänyt valita naapurihalli, mutta vaa'assa painoi enempi todennäköisyys hyvästä fiiliksestä pelin jälkeen. Hyvä näin. Oikein tyydyttävä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Passiivi sentään ku on flunssassa. Ei viitti mennä ilakoimaan hallille ja canalilta näkyy joku b-luokan joukkueiden matsi. Huoks. No, kaipa ne kissat tulee piestyksi ilman että on katsomassa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Passiivi sentään ku on flunssassa. Ei viitti mennä ilakoimaan hallille ja canalilta näkyy joku b-luokan joukkueiden matsi. Huoks. No, kaipa ne kissat tulee piestyksi ilman että on katsomassa.
Radio Suomi päälle vaan, niin se on täälläki.
Vastaa Viestiin