Vadim kirjoitti:
Tuota noin, kyseessä ei ollut Rousseau, joka tapasi ensimmäisen (dokumentoidun) rakastajattarensa Mme de Warensin 16-vuotiaana ja sai viisi lasta palvelustyttö Thérèsen kanssa. Anekdoottina mainittakoon, että Rousseau noudatti Proustin maksiimia ("Jättäkäämme kauniit naiset miehille, joilla ei ole mielikuvitusta"), sillä Thérèsestä tiedämme lähinnä sen, ettei häntä ollut siunattu suurella kauneudella. Viisi lastaan hän luovutti lastenkotiin, mikä oli tavallinen käytäntö tuohon aikaan.
Sviddu, ollaan luettu eri anekdootit tai olet siwistyneempi kuin minä. Tähän asti olen luullut, että Rouseau ei saanut pillua kuin vanhalla iällä, senkin huoralta eikä tykännyt. Äpäröistään olen juu kuulluut, ja että laittoi ne lastenkotiin vaikka kirjoitti "Emilen", lastenkasvatusoppaan. KANT kai ei koskaan nussinut? Ja idolini Wittgenstein oli varmasti homo?
SikaMika kirjoitti:Gat kirjoitti:Päättelen siis, että en ole Ihminen.
Väärin päätelty. Kyllä sä olet ihminen, tosin kovin vastenmielinen ja erityisesti huonoitsetuntoinen sellainen.
Eihän kun sinä olet Ihminen. Tuollainen seksy känsikäs

joka saa. Mainittakoon, että olet minulle kaikkein vastenmielisin täällä, bimbo, mutta silti pidän sinusta. Minkä kerran Espoon baarissa herkästi tunnustinkin.
SikaMika kirjoitti:[
Teidän neuvot on täysin hyödyttömiä ja neuvot arvottomia.
Tämä on oikein päätelty. Et tee neuvoillamme mitään, koska et osaa niitä käyttää hyväksesi.
Se teidän neuvojen hyväksikäytö edellyttäisi, että olisi edes samaa eläinlajia kuin te. Muuten on silkkaa murhaa neuvoa toinen eläinlaji omiin tottumuksiin. Ja röyhkeätä.