Gat kirjoitti:Tajuutteko mikä ristiriita siinä on, että vastakkaiselle sukupuolelle kelpaaminen MISSÄÄN IÄSSÄ, KELLE VAAN, on teille vaan e mulle itsestäänselvää ja arkista, mulle kaikessa raadollisuudessaan se olsi ritarimerkki, että olisin ihminen jonka kannattaa olla missään tekemisissä teidän ihmisten kanssa? Ei kannata.
Tässähän sitä ollaan jossain tekemisissä. Ehkei tämä tosiaan kannata.
Minulle itsestäänselvää ja arkista on se, etten epäilemättä kelpaa kaikille, en edes suurelle osalle naisväestöstä, en edes suurelle osalle siitä naissegmentistä, joka sattuu olemaan suunnilleen samanikäistä. Mutta kaikki tämä on tietenkin täysin teoreettista, koskapa en tule edes tapaamaan valtaosaa tästä naisväestöstä, riittää, että tapaan jonkun, joka pitää minusta (ja minä hänestä, tietenkin). Et sinäkään halua kaikkia naisia, ja kun näin on, on vaikea pitää erityisen tuomittavana sitä, etteivät kaikki naiset halua kaikkia miehiä. Siinä ei ole mitään henkilökohtaista.
Kitinässäkin voisi ehkä skorata, ellei jatkuvasti puhuisi naisista ja miksei muista ihmisistäkin loukkaavaan sävyyn. Ehkä joku saattaisi ajatella, että olet kuitenkin ihan fiksu tyyppi ja ehkä jollain tavalla sympaattinenkin, ellei sinulla olisi esimerkiksi taipumusta kertoa kaikille kaikkia asioita, omiasi ja muiden. Sellainen ei oikein herätä luottamusta.