Valitan. Jollakulla on sittenkin paremmat hinkit. Lohduksi totean, että 20 vuoden päästä olet jo tottunut siihen, että noin 90% nuorista naisista ovatten parempihinkkisiä. Mutta olet siitä kuitenkin katkera.NeitiNegatiivi kirjoitti:Kotona pari lasia viiniä juoneena lähetin ihastukselleni viestin (vaikkei pitänyt). No se soitti takaisin ja kyseli että kuka luurin toisessa päässä.. Ei siis ollut yhden keskustelun jälkeen tallettanut mun numeroa. Egoni koki VALTAVAN kolahduksen. Mitä helvettiä! Mä olen tottunut olemaan se kenen perään itketään. Olenko kohdannut vertaiseni vai onko vastus liian iso pala purtavaksi?
Perrhanan perjantai
- Stadinarska
- Kitisijä
Sä ja sun eluuukat! Oletko ikinä kokeillut IHMISTÄ!?prosessi kirjoitti:Meinasin pahan tapani mukaisesti vastata tähänkin kysymykseen, minulla kun on epäilyttävä perversio kysymyksiin vastaamisen suhteen, mutta muutinkin mieleni. Sen sijaan kerronkin, että Elukka näki viime yönä unta minusta, jossa olin aluksi suuri tutkimusmatkailija, joka katosi jollain tutkimusmatkallaan. Hän sitten yritti jäljittää minut, ja jossain viidakossa sitten löysi silloin tällöin sivuja muistiinpanovihkostani. Viimeinen sivu oli hieman yllättävä, sillä siinä luki, että olin löytänyt niin kauniin paikan, että olin päättänyt jäädä sinne lopullisesti ja muuttua vesieläimeksi. Olin kuulemma lähinnä jonkin saukon oloinen eläin. Myöhemmin unessa Elukka oli jonkun galaksin hallitsija, ja sota jonkun naapurigalaksin kanssa johti maailmankaikkeuden tuhoon. Ainoa mikä jäi jäljelle oli se joki jossa minä olin uiskennellut koko ajan, joten kuulemma jatkoin kaikessa rauhassa uiskentelua. Mihin sitä muka itsetuntoa tarvitsee, kun voi ryhtyä saukoksi?Vadim kirjoitti:Tämä on tärkeä kokemus nuoren naisen elämässä.
Nyt tietenkin otat elämäntehtäväksesi tämän miekkosen saamisen koukkuun, sillä näinhän nämä asiat aina menevät. Millä muulla tavoin voisit muka saada itsetuntosi takaisin?
Ja et nyt riemastu. Itseäni en tarkoita. Minä en toki varsinainen ihminen ole vaan...
SA
immeinen imijä ikuinen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Suvinen kirjoitti:Setä on vaan huolissaan, kun se on aina ollut mulle semmoinen isähahmo aina Cityn ajoista lähtienVadim kirjoitti:Voisi kai kysyä, että mikä suhde, mutta jos oletetaan, että sellainen olisi, mikä siinä häiritsisi?killkill kirjoitti:Olenko minä oikeasti ainoa, jota tämä Zuvisen ja Poikuuden "suhde" hieman häiritsee?

Toisaalta muistaen, että sinä jos kuka olet "isin tyttö", niin eiköhän olis jo sun iässä hyvä siirtää ne tunteet ja tyttöjen isäsuhteeseen varmaan pervosti liittyvät salatut "tarpeetkin" jonnekin oman perheen ulkopuolelle... muttei TAMPEREELLE killkilliin, jumalauta.. vaikka siellä Mansessa minäkin olen syntynyt.