ToRsTai
Harvoin on ollut niin lähellä, että silpaisen herätyskellon ninja-iskulla makuuhuoneen peräseinästä keittiön, kirjaston ja autotallin läpi helipadille asti. Unessa olin juuri saanut Cohiban syttymään seetritikulla ja Louis XIV-konjakin pyöriteltyä kristallisessa aromilasissa täsmälleen oikean lämpöiseksi ja Amy Reid oli JUURI aloittamassa eksklusiivista privaatti-lapdanceaan... PRRRRRR!!!!
Nyt istutaan Pentulingossa kohti Helsinkiä silmät ristissä. Perkele!
Nyt istutaan Pentulingossa kohti Helsinkiä silmät ristissä. Perkele!
Huomenta!
Venyipä tuo istunto eilen hieman myöhään, oli paljon kuulumisia vaihdettavana. Kamu oli mennyt naimisiin ja vaimo odottaa lasta. Toinen kamu sai juuri toisen lapsensa. Lisäksi voidaan todeta, että on liian aikaista herätä klo 7, jos menee nukkumaan puolen yön jälkeen.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin!
Venyipä tuo istunto eilen hieman myöhään, oli paljon kuulumisia vaihdettavana. Kamu oli mennyt naimisiin ja vaimo odottaa lasta. Toinen kamu sai juuri toisen lapsensa. Lisäksi voidaan todeta, että on liian aikaista herätä klo 7, jos menee nukkumaan puolen yön jälkeen.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin!
- McJanne
- Kitisijä
Meilläpäin sanotaan kello seitsemän jälkeen työmaalle saapuvia iltavuoroksi.aimohaiku kirjoitti:Lisäksi voidaan todeta, että on liian aikaista herätä klo 7, jos menee nukkumaan puolen yön jälkeen.
Minen kyllä tajua miks ihmeessä mä roudaan itseni tänne hajoilemaan joka aamu hyvissä ajoin ennen seitsemää, varsinkin kun ei edes duunareita näy ennen kasia.
Ehkäpä se on se aamukahvi ja aamun hiljainen hetki...
Kirjoitan tätä alasti
Istahdin aamulla (puoli tuntia sitten) ottamaan kenkiä pois jalasta laittaakseni työkengät jalkaan, ja ihmettelin kun tuoli tuntuu niin kylmältä farkuntakamusta vasten. Noh, farkut on persiistä halki melkein syötäröltä jalkoväliin. Just tänään kun on vielä stringit jalassa, niin valkoinen pakara vaan paistaa. Luojan kiitos, siis luojan kiitos, että mulla on tänään suuresti inhoamani mallinen tunika (pesussa kutistunut mekko, H&M-laatua) päällä. Just ja just peittää sen pilkistävän läskin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ei oo todellista...Lolita kirjoitti: farkut on persiistä halki

Täydellisen paska fiilis, nyt pitäisi ottaa puhelin kauniiseen käteen ja varata minulla 14v olleelle koiralle lopetusaika. Voi prkl, että ottaa luonnon päälle, miksei ne ikinä voi vaan kuolla nukkuessaan. No jäähän tuohon vielä tuo toinen jäljelle ja uutta pentua ei enää tähän huusholliin tule.
Riippunee ihan vakuutusyhtiöstä. Ainakin isommissa sähköinen asiointi on ihan mahdollista, jopa toivottavaa.Pyry-Matias kirjoitti: Piti kysymäni, voiko vahinkoilmoituksen tehdä nykyään netissä siten, että sen voisi myös lähettää meilitse vakuutusyhtiölle? Löysin kyllä vahinkupongin Nordean verkkopankista, mutta en yömyöhäisellä kyennyt sitä meilaamaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Luulisi. Mä nyt tein sit siten, et koska tiedostomuoto oli sellainen, johon ei voinut kirjoittaa, niin tulostin, täytin ja postitin kupongin. Kai joku nörtti olis tänkin heti osannut oikeinLilo kirjoitti:Riippunee ihan vakuutusyhtiöstä. Ainakin isommissa sähköinen asiointi on ihan mahdollista, jopa toivottavaa.

Veinkö mä sulta puhdin?! Huomentamilli kirjoitti: *haukotus ja venytys*
Hyvää huomenta kaikille.

Jumalattoman hyvin nukuttu yö takana. Tarpominen illalla lumessa juna-asemalta kotiin ja loistava futismatsi, siinä ainekset most fucked up- unelle. En uskalla sitä edes tonne unitopikkiin kirjoittaa, niin pimeä (ja sekava) leffa oli.
Tänään on supersiivouspäivä. Tajusin just että joudun lähtemään kauppaankin; nää on niitä hetkiä kun toivois että olis tosiaan se auto ettei tarttis rämpiä tossa säässä... varsinkaan tän pötsin kanssa.
Mies lähti juuri ERITTÄIN tyytyväisenä töihin. Illalla sillä on rehvit parin naispuolisen kanssa, pitihän sitä antaa kotoa "tuliaisia" mukaan ettei vaimo unohdu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tottakai, onhan se sun gummipoikaLolita kirjoitti: hurmuri

Käynkö tänään kaupassa käydessäni varaamassa meille huomiset jumpat, vai mikä on olotila? Vai suosiolla tiistaille suoraan?
VIHTAHOUSU: arvaas oliko meidän olohuoneessa eilen kova huuto kun Torres teki hattutempun?

The great club outshines the individual, always and forever.