Kaksi CK-jakkupukua, molemmat harmaita, eri sävyä. Toisessa kotelomekko, toisessa housut.
Läjän lastenvaatteita, useita merkkejä
Tigin hiusvahaa
Crocsit (mutsille)
Guessin laukun
Hirvittävän läjän erilaisia tuliaiskarkkeja (mm. M&M, JellyBeans, Butterfingers jne.)
5 tuubia salt&vinegar Pringlesejä
Kaikenlaista tuliaissälää
Ihana *vihertyy* Olen juuri noihin pikkulaukkuihin koukussa vaikka ne ei omalla kohdallani ole ollenkaan käytännöllisiä. Ajattelin juuri kahlita itseni etten lähde huutamaan tätä: http://riemun.huuto.net/auctionimages/d ... f-orig.jpg
Noi on ihan kohtuullisissa hinnoissa jenkeissä ja valikoima on kyllä aika mieletön. Jostain syystä muakin viehättää just noi Guessin laukut, vaikken mikään laukkuhamsteri olekaan. Uuden läppärilaukun tarvitsisin ihan oikeasti, mutten ole löytänyt ihan sopivaa. Oliskohan Guessilla sellasta
BettyB. kirjoitti:Uuden läppärilaukun tarvitsisin ihan oikeasti, mutten ole löytänyt ihan sopivaa. Oliskohan Guessilla sellasta ;)
Tyylikkäitä läppärilaukkuja järjelliseen hintaan ei oikein löydy. Osta mieluumin koneelle skini, johdoille joku pussukka ja laukuksi ihan mikä tahansa sopivan kokoinen.
Rouva Pupu kirjoitti:Uusin miehen Aku Ankka tilauksen ja itseäni hemmottelin Historia lehden ja TK Historia lehden tilauksilla.
Mä otin meille uudestaan National Geographicin
Joo, tuota olen myös harkinnut, samoin TK:ta. Tällä hetkellä taitaa tulla yhdeksän lehteä+kolme työn puolesta. Olen myös kova irtsareitten ostelija. Hmm, missäköhän vaiheessa kerkiän lukea.
Uh, tarjoustalossa oli Liven hiusväritarjous 1€ siis niitä semmosia värejä mitä ei tartte sekotella vaan lättäsee päähän vaan. Ostin 5kpl punaselle tukalle ja säilöön mustaa tukkaa varten 5kpl. Semmoset yleensä maksaa nelisen euroo kipale. Ihanaa!
Niin ja sitten 4 kpl piskusia kaktuksia.