No eikö sitä nyt voi julkisesti tänne ilmoittaa, kun on kerran ketjukin jo tehty? Mulle pamahti 8.3 kaverin kolmekymppiset.Edith kirjoitti:Eiks tossa ollut Swirl ja Lolitakin kiinnostuneita? Ja Bluntly? Mutta jos sovitte jotain uutta vaiks Facebookissa, ni viittiskö joku ilmottaa mulle vaiks yksärillä?
Ja onhan se töykeää (mun mielestä) pitää miitti yksärien voimin.. Voisin tietenkin keksiä jonkin henkilökohtaisen tekosyyn perustaa oma tapaaminen, ja kun en kutsu sitä miitiksi, tarkoittaa se sitä, ettei sinne tarvitse kutsua kuin ne kauniit ja rohkeat.Herra Manala kirjoitti:Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä...![]()
Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.Herra Manala kirjoitti:Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä...![]()
Jätä skidi kotiin, niin Homie jättää kyllä rauhaan.Bliss kirjoitti:Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.Herra Manala kirjoitti:Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä...![]()
OKBliss kirjoitti:Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.Herra Manala kirjoitti:Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä...![]()
Et kai meinannu City-miittiin mennä? Tälläkin laatupalstalla kun on väkeä, joka häviää kiinnostavuudessa paistetuille muikuille.Bluntly kirjoitti: Mutta tämä tapahtuma jää väliin.
Jokseenkin eri asia. Syöminen kun on pyhä juttu niin ärsyttää jos joku örveltää vieressä vaikkakin tässä tapauksessa onkin harmiton&hiljainen.Edith kirjoitti:Et kai meinannu City-miittiin mennä?
Pitäisikö tämä muuttaa muotoon "sopivia halukkaita"?Elppis kirjoitti:Ehdotellaan, pistän myöhemmin samaan topikkiin äänestyksen jos halukkaita näyttäisi löytyvän.