BettyB. kirjoitti:Heti kun alan typyttelemään niin se olkoon sallittua myös sinulle.
En tiennyt sinun ammattiasi tarkkaan. Oletko tullut ajatelleeksi, ettei välttämättä ole yhtään sen fiksumpaa vetää minunkaan ammattiani ihan joka paikkaan?
Itse asiassa, sinä olet erittäin hyvä esimerkki palstalla jo niin monta kertaa nähdyn "mun parisuhde on kaikkien paras parisuhde" -tapauksesta. Eräs kaunis päivä sitten kerrot täällä, että unelmasi romuttui ja ukkosi lähti. Sitä odotellessa..
masa kirjoitti:Itse asiassa, sinä olet erittäin hyvä esimerkki palstalla jo niin monta kertaa nähdyn "mun parisuhde on kaikkien paras parisuhde" -tapauksesta. Eräs kaunis päivä sitten kerrot täällä, että unelmasi romuttui ja ukkosi lähti. Sitä odotellessa..
Ai, en ole tajunnutkaan kehuneeni suhdettani täällä. Yllättävää kaunaa ja pahantahtoisuutta taholtasi, IMHO.
En olisi maininnut ammattiasi, ellei se mielestäni nimenomaan olisi sopinut tähän kommenttiin. Ihmettelen, että jos jonkinlaista tarinaa nähneenä edelleen luotat ihmisten rehellisyyteen 100%.
Olkoonkin kyynistä tai ei, en pysty yhdestäkään parisuhteestani varmuudella sanomaan onko minua petetty (no vittu kaikissa on!!) saatikka että tietäisin kumppanieni seksipartnereiden määrän edes kymmenen tarkkkuudella.
Moon huomannu että Zeppy vetää kilarit aina kun puhutaan ammatista tai ammattitaidosta. Kaduttaako nyt että pitkän pihtaamisen jälkeen toit ammattisi esiin?
Mut mulla oli joku kommenttiki... aini, aina parempi kokenut kun kokematon "kaato", en millään tajua asialla sinänsä leuhuuttamista ja vielä vähemmän näitä neitsytjahtareita. Jokaisessa Gattacassa asuu pieni pedofiili?
Tyydyn ilmaisemaan asiaan niin, että ei ole milloinkaan hyvä olla kärki- eikä loppupäässä lukumäärin ilmoitetuissakaan touhuissa (ei kai missään muussakaan)
BettyB. kirjoitti:En olisi maininnut ammattiasi, ellei se mielestäni nimenomaan olisi sopinut tähän kommenttiin. Ihmettelen, että jos jonkinlaista tarinaa nähneenä edelleen luotat ihmisten rehellisyyteen 100%.
Olkoonkin kyynistä tai ei, en pysty yhdestäkään parisuhteestani varmuudella sanomaan onko minua petetty (no vittu kaikissa on!!) saatikka että tietäisin kumppanieni seksipartnereiden määrän edes kymmenen tarkkkuudella.
Mulle olisi täysin käsittämätöntä seurustella ihmisen kanssa johon en luottaisi. Eivät kuulosta kovinkaan läheisiltä nuo sinun suhteesi. Noh, nyt tarkemmin ajatellen, yhdestä suhteesta en ole ihan 100% varma olisiko sittenkin pettänyt... Nuo kolme muuta tiedän kuitenkin varmaksi, kaksi uskollista ja yksi pettänyt.
Ei tämä ole naiviutta, minä vain tiedän. Usko pois, joitakin asioita voi tietää. Joissakin suhteissa myös puhutaan kaikista asioista. Ihmisen voi oppia tuntemaan.
McJanne kirjoitti:Moon huomannu että Zeppy vetää kilarit aina kun puhutaan ammatista tai ammattitaidosta. Kaduttaako nyt että pitkän pihtaamisen jälkeen toit ammattisi esiin?
Jaa. Musta BB on ollut viime aikoina aika räjähdysherkällä tuulella.
Rouva Pupu kirjoitti:Njoo, mä en ihan ehtinyt noihin lukuihin, mut hei yritys oli kova! Mä en edelleenkään ottais kovin kokematonta miestä.
Kyllä se nyt alkaa vähän näyttää siltä, että tää mun uusi lähestyminen tähän vanhaan gallupiin ei toimi. En mä pysy enää kärryillä kuka on pannut kuinkakin monta kertaa kenenkin kanssa. Pitää kai tyytyä siihen jo ennen gallupia olleeseen mielikuvaan, että toiset on pannut paljon ja toiset vähemmän ja jokainen on jokseenkin tyytyväinen omaan määräänsä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Zeb kirjoitti:Mun neljästä seurustelusuhteesta vain yhdellä miehellä oli ollut yli 10 seksisuhdetta (varmaan paljonkin enemmän), ja oli myös ainoa joka kävi vieraissa.
Ahhahahaaa, miten lääkäri voi olla noin naiivi?
Mikä tässä oli naiivia? En oikein ymmärtänyt minäkään. Siis tarkoitatko, että (1) kaikki miehet käyvät vieraissa, riippumatta vai että (2) on naiivia ajatella, että partnereiden ja pettämisen välillä on yhteys? Eihän tätä jälkimmäistä tässä edes väitetty, todettiinpa vain, että näin oli, mikä ei tarkoita, että näin olisi aina ja kaikkialla.
Viimeksi muokannut Vadim, 29.02.2008 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb kirjoitti:Mun neljästä seurustelusuhteesta vain yhdellä miehellä oli ollut yli 10 seksisuhdetta (varmaan paljonkin enemmän), ja oli myös ainoa joka kävi vieraissa.
Ahhahahaaa, miten lääkäri voi olla noin naiivi?
Mikä tässä oli naiivia? En oikein ymmärtänyt minäkään.
Kaikille luottamus ei näköjään ole kovin vahvoilla suhteissa. Tai sit on, omalta puolelta.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
Mä en ole tainnut koskaan kysyä. Jos toinen on jotain juttuja kertonut, niin olen päätellyt jotain omassa päässäni. Eipä sillä ole koskaan sen suurempaa merkitystä ollut. Pelottavinta varmaan olisi, jos toinen kertoisi heti alkuun tarkan luvun joka ylittää 100..
"Olen muuten ollut 127:n naisen kanssa, ettäs tiiät "
The great club outshines the individual, always and forever.
masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
Mä en ole tainnut koskaan kysyä. Jos toinen on jotain juttuja kertonut, niin olen päätellyt jotain omassa päässäni. Eipä sillä ole koskaan sen suurempaa merkitystä ollut. Pelottavinta varmaan olisi, jos toinen kertoisi heti alkuun tarkan luvun joka ylittää 100..
"Olen muuten ollut 127:n naisen kanssa, ettäs tiiät "
En mä muuten sua, mutta kun piti saadaa 100 täyteen.
BettyB. kirjoitti:Olkoonkin kyynistä tai ei, en pysty yhdestäkään parisuhteestani varmuudella sanomaan onko minua petetty (no vittu kaikissa on!!) saatikka että tietäisin kumppanieni seksipartnereiden määrän edes kymmenen tarkkkuudella.
En usko joulupukkiin.
Ihmeellistä kyllä, taidan tuntea useammankin joulupukin, jotka eivät ole pettäneet vaimojaan tai tyttöystäviään.