Oon kyllä ihan surkee, kun joskus vieläkin hävettää kirjoittaa lasku. No, enhän minä tänne ketään käske. Pakko kait se on lasku kirjoittaa, jos kerran vapaaehtoisesti tullaan.
Oon yrittänyt muistaa Sauli Niinistön ohjeen "parempi hävetä hetki kuin katua pitkään".
^ I feel ya. Tosin oon tullu siihen tulokseen et oon kaiken sen arvoinen. Ja yleensähän mun ei tartte kirjottaa laskua, osaavat jo aika hyvin jättää oikeen summan yöpöydälle.
Iski taas pieni roskaruuan himo, mutta nyt jos vetää jotain niin oksentaa kyykätessä. Treenin jälkeen ei saa alas kuin nestemäisiä juttuja . Siirtäisikö siis treenin huomiselle ja nappaisi nyt rasvahumalat?
Koittakaas ny opetella eroon tosta roskaruoka-sanasta, eiks me sovittu jo tää juttu? Sitte kun syötte elintarvikkeeksi kelpaamatonta moskaa, voitte taas käyttää sanaa.
BettyB. kirjoitti:^ I feel ya. Tosin oon tullu siihen tulokseen et oon kaiken sen arvoinen. Ja yleensähän mun ei tartte kirjottaa laskua, osaavat jo aika hyvin jättää oikeen summan yöpöydälle.
Mä yritän ajatella kollegiaalisesti: mitä siitä tulisi, jos joku ryhtyisi ilmaiseksi jakamaan, ja aina voi mennä tervauskeskukseen, jos ei halua maksaa.
BettyB. kirjoitti: Sitte kun syötte elintarvikkeeksi kelpaamatonta moskaa, voitte taas käyttää sanaa.
En ollut mäkkiin menossa, on mullakin sentäs jotain rajoja. Tai se että laatta meinaa lentää kyseisenkaltaisten paikkojen hajusta.
Lähinnä tarkoitin että käynkö ostamassa vaikka kyljyksiä tai kalapuikkoja.
No onko ne roskaa? Ei tää nyt ollut mikään pikaruokakysymys vaan ylipäätään mun inhokkisana!
Ja voisinpa sanoa taas jotain muutakin, mutta eiköhän toi halveksunta paista tuolta rivien välistä sen verran kirkkaasti läpi etten viitsi edes vaivautua.
Eipä vois olla parempia päiviä. Tai viikkoja. Ainoa rutinan aihe mistään on ettei tuon pikkuruisen thinkpadin wlan-kortti oikein suostu yhteistyöhön kotona pöydällä lojuvan telewellin kanssa. Oh well, tele-not-so-wellillä vesilintua ja joku toimivampi tilalle.
Zeb kirjoitti:Argh, siis voiko olla teennäisempää hölöttäjää kuin tuo psykotäti Ilona Rauhala TV1:llä just nyt?!
Hyvä että joku muukin hermostui. Mä en voinut katsoa loppuun, ärsytti sutena miten haastateltava puhui koostetusti ja selkeästi ja toinen keskittyi mullistelemaan ja nykimään tuolissaan. Spiikit ei paljon vieneet asiaa eteenpäin, kunhan nyt jotain ulosti suustaan.
Missä ohjelmassa olikaan se rauhallinen, maantienvärinen juontaja joka aina löysi asiasta olennaisen? Punainen lanka?