Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Eikös se dooris asu sun luona sun asunnossa tällä hetkellä?
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
Se olin muuten minä joka halusi toisen television ja mies sitä vastaan (hetken). Pyris, nyt vielä kun suhde on "tuore", niin kannattaa se töllö hankkia, keksi vaikka tekosyynä että kaveri luopui ilmaiseksi.. Ei sitä todellistä hintaa tartte kertoa Vähän myöhemmin sua vaan rupee oikeasti vituttamaan kun et saa katsoa mitä haluat, et saa pelailla (jos sellaista harrastat). Tai no, riippuu tietty naisestas, sehän voi olla kuinka cool policewuman tahansa, en mä vaan tiiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
McJanne kirjoitti:Öh, minä luulin että kaikilla on jo digidigidigidigidigidigidigidigidigi -virittimet tietokoneissa :C
Miksi olisi?
Miksi ei? Matka tietokoneelta kaljakaapille on aina lyhyempi.
Varmaan siksi ei, että aika harva haluaa katsoa televisiota jostain pikkumonitorissa olevasta pikkuikkunasta-joka-vie-sun-internetin-alleen verrattuna oikeaan televisioon.
Kaveritkin on jotenkin kivempi pyytää mieluummin katsomaan telkkaria kuin media playeria.
Herra Manala kirjoitti:Varmaan siksi ei, että aika harva haluaa katsoa televisiota jostain pikkumonitorissa olevasta pikkuikkunasta-joka-vie-sun-internetin-alleen verrattuna oikeaan televisioon.
Kaveritkin on jotenkin kivempi pyytää mieluummin katsomaan telkkaria kuin media playeria.
Onko jollakulla pienempi näyttö kun televisio
Minulla ei onneksi myöskään ole kavereita, saati halua katsoa televisiota.