Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Harold »

prosessi kirjoitti:Hmmm... Yleensä kestän erittäin hyvin sitä, että minulle sanotaan pahasti, pidän sellaisia kommentteja lähinnä mielenkiintoisina. On kuitenkin yksi aihepiiri, johon en koskaan ole osannut suhtautua neutraalisti, nimittäin väitteisiin pelottavuudestani. Olen loukkaantunut verisesti esimerkiksi pääosin humoristiseksi tarkoitetusta heitosta, että olen pelottavampi kuin vanhempani yhteensä. Ongelmana taisi olla, että tiedostin sanojan pohjimmiltaan tarkoittavan mitä sanoi, enkä minä haluaisi olla pelottava missään mielessä.
Hui!
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ehdottomasti pahinta oli, kun minulle ilmoitettiin että olen menestymättömämpi ihmisenä kuin Tix, kaikilla mittareilla mitattuna. Ensin tuli itku, sitten tuli psykiatri ja nyt me jo varovasti lasketaan siitä parhaiden kavereiden kanssa leikkiä.

Gat kirjoitti:-"Kuin sontapellon laidasta" (Herra Manala nähtyään räkäsessa pubissa sinänsä puhtaat vaatteeni, joilla oli tarkoitus vain käydä kirjastossa)
Voi kuule kurahaara, miten sä nyt mahdat selvitä tällaisesta maailman vääryydestä? Olihan tää aivan vitun ilkeästi sanottu sellaisen tapaamisen jälkimainingeissa, missä itse olit sanonut silloisesta tyttöystävästäni ihan livenä ja kaiken juhlayleisön kuullen minun poistuttuani WC:hen että kohta tuokin lutka antaa Turbohaltijalle pillua, kun emäntäni suunnilleen hymyili siihen suuntaan. Täten pilasit tyttöystäväni illan täydellisesti hänen pyytäen minua tilaamaan taksin kotiin WC:stä palattuani. Tiedätsä, sua olis pitänyt vetää tauluun jo sillon, ja alkaa tuntumaan taas siltä että siitä voisi olla jotain apua. Ihan että saisi ton omahyväisyyden ja itsekeskeisyyden piestyä susta pihalle.

Riemumieli kirjoitti:Kommentti tuli ilmi riidellessä, joten eihän se tietenkään totta ollut. Yleishuomatuksena todettakoon, että enemmän minua loukkaavat sukulaisiini kohdistuvat haukkumiset ja varsinkin asioista, jotka liittyvät kipeisiin elämänkohtaloihin.
Eikö pienimunaiseksi syntyminen sitten muka ole kipeä elämänkohtalo?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Harold kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hmmm... Yleensä kestän erittäin hyvin sitä, että minulle sanotaan pahasti, pidän sellaisia kommentteja lähinnä mielenkiintoisina. On kuitenkin yksi aihepiiri, johon en koskaan ole osannut suhtautua neutraalisti, nimittäin väitteisiin pelottavuudestani. Olen loukkaantunut verisesti esimerkiksi pääosin humoristiseksi tarkoitetusta heitosta, että olen pelottavampi kuin vanhempani yhteensä. Ongelmana taisi olla, että tiedostin sanojan pohjimmiltaan tarkoittavan mitä sanoi, enkä minä haluaisi olla pelottava missään mielessä.
Hui!
Onneks sä et pelkää mua!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Herra Manala kirjoitti:Eikö pienimunaiseksi syntyminen sitten muka ole kipeä elämänkohtalo?
Olisi varmaan, vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. Tuhkamunuus olisi varmasti vielä tuskallisempaa, onneksi meikä ampuu kerralla kumoon ja sillai.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Eikö pienimunaiseksi syntyminen sitten muka ole kipeä elämänkohtalo?
Olisi varmaan, vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. Tuhkamunuus olisi varmasti vielä tuskallisempaa, onneksi meikä ampuu kerralla kumoon ja sillai.
Po. tuhkamunaisuus.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Tuhkamunuus
Po. tuhkamunaisuus.
Tuhkamunakkuus!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Po. tuhkamunaisuus.
Huono suomen kielen taitokin vielä menee, mutta ei tuhkamunaisuus. Yeah baby, suck my duck tai jotain.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Po. tuhkamunaisuus.
Huono suomen kielen taitokin vielä menee, mutta ei tuhkamunaisuus. Yeah baby, suck my duck tai jotain.
Nih! M.A.Numminenkin laulo, et "munuus tarttuu riivattuna", ja luulis sen tietävän! Yliopistossaki ollu!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Po. tuhkamunaisuus.
Huono suomen kielen taitokin vielä menee, mutta ei tuhkamunaisuus. Yeah baby, suck my duck tai jotain.
Älä turhaan ripottele tuhkaa päällesi.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Po. tuhkamunaisuus.
Huono suomen kielen taitokin vielä menee, mutta ei tuhkamunaisuus. Yeah baby, suck my duck tai jotain.
Nih! M.A.Numminenkin laulo, et "munuus tarttuu riivattuna", ja luulis sen tietävän! Yliopistossaki ollu!
Olet pelottava!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Huono suomen kielen taitokin vielä menee, mutta ei tuhkamunaisuus. Yeah baby, suck my duck tai jotain.
Nih! M.A.Numminenkin laulo, et "munuus tarttuu riivattuna", ja luulis sen tietävän! Yliopistossaki ollu!
Olet pelottava!
Tiiän! Mun isiki pelkää mua!
Vastaa Viestiin