Ryssistä puheen ollen kävin EXän tietokonetta tutkimassa, luovuttamassa sitä pois, etä mitä syönyt?
Paikallinen asukas tuli kylään ja kahvipöydässä keskustelimme, olen ehkä ensi kuussa ryssiin menossa taas, mutta mainitsin asiasta, siihen vieras tokaisi että hänen miehensä on venäläinen..
Joo, kun täällä oli antipatiaa ryssiä kohtaan palstalla! Ryssähän on toisaalta vain erityinen hellittelynimi..
Mies tuli kotiin muutaman työtunnin jälkeen; kuumeessa ja ihan seis koko äijä. Iskin aamupalat ja pari kuppia hunajateetä naamaan. Nyt katsotaan Oscareiden alkusoittoa, kohta pitäis alkaa itse show. Kiitos luojan nauhoittavasta digiboxista!
Eilinen jäi sitten löhöämistasolle, vaikka yritin kaikkeni saada meidät asunnosta ylös, ulos ja lenkille. Toinen oli tulossa kipeäksi ja mä vaan ahdistelen
Swirl- voi sinuu raukkaa Tönäisijäkin soitteli ja kuulosti itsekin raukalta asian johdosta..
Hyvää syntymäpäivää Mulli!
The great club outshines the individual, always and forever.
Mies tuli kotiin muutaman työtunnin jälkeen; kuumeessa ja ihan seis koko äijä. Iskin aamupalat ja pari kuppia hunajateetä naamaan. Nyt katsotaan Oscareiden alkusoittoa, kohta pitäis alkaa itse show. Kiitos luojan nauhoittavasta digiboxista!
SaintJohnPerse kirjoitti:Menetkö nyt sitten sinne Alkoon ja vedät ne aikaerontappokännit?
Ei tartte mennä alkoon, kotona on baarikaappi pullollaan. Mutta ajattelin lähteä tonne Stockalle hakee keskiviikkoa varten aamiaistarvikkeita, pitäs järkätä sellanen 25 hlölle ja lupasin hoitaa.
Matka hankittu ja Vilnan vappu edessä, kun muutakaan ei oikein sopivasti löytynyt.
No, saa siellä ainakin hyvää olutta ja näkee kauniita naisia. Pakko hommata saloraruudun kokoiset aurinkolasit, ettei tule eukolta mustaa silmää
Lumityöt tehty. Lupauduin kesäksi töihin! Sen seurauksena saa tuo pahempi puolisko viettää pojan kanssa laatuaikaa kaksin, koko kesän!
Jos tuo nyt kohta nukahtais, ni voisin mäki niitä päikkäreitä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Palstalla tapahtuvista solujakautumisista alkoivat pari alkeellisinta aivosolua raksuttamaan ja aloin miettimään omaa tilannettani. Joutui ihan paskalle menemään, jotta aivotoiminta vilkastuisi. Ynnäillessäni tajusin porukoiden olleen yli nelikymppisiä ennenkuin putkahdin maailmaan eli eihän tässä ole edes mitään kiirettä hankkia aivovammaa, akkaa ja lompakontyhjennystä.