UUSI AIHE - Sunnuntai!
UUSI AIHE - Sunnuntai!
Tästä se alkaa!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fFuCSa6-z_E[/youtube]
Tähän se loppuu!
What a feeling!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fFuCSa6-z_E[/youtube]
Tähän se loppuu!
What a feeling!
Pyyhin Netikettiin..
Jos poikkeis tuonne: http://www.tampereenmessut.fi/html/asta ... index.html
Siellä on Remontti-Reiska ja Apumies-Ari!
Siellä on Remontti-Reiska ja Apumies-Ari!
Huomenta!
Nukuin sellaset 11h kahdella herätyksellä
Marjakaurapuurosta uneksin sängyssä, joten pitihän sellasta vääntää, ja hyvää on!
Ninni - kiitos kutsusta! Kahtotaan lähiaikoina
Nyt katsomaan Pushing Daisies- 2. jakso.. ->
PS. Iltalehden horoskooppini oli mielenkiintoinen
Kaksoset 21.5. - 20.6.
Odotat edelleen ihastuksesi yhteydenottoa kuin kuuta nousevaa. Aika mataa ja ajatuksesi harhailevat aina erääseen. Lähde lenkille tai vaikka baariin.
Nukuin sellaset 11h kahdella herätyksellä

Ninni - kiitos kutsusta! Kahtotaan lähiaikoina

Nyt katsomaan Pushing Daisies- 2. jakso.. ->
PS. Iltalehden horoskooppini oli mielenkiintoinen

Kaksoset 21.5. - 20.6.
Odotat edelleen ihastuksesi yhteydenottoa kuin kuuta nousevaa. Aika mataa ja ajatuksesi harhailevat aina erääseen. Lähde lenkille tai vaikka baariin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Apua! Olen joutunut sohvan vangiksi!
Canal +:lta tulee silloin tällöin sarjamaratooneja; mies on näköjään nauhoittanut mulle 6 perättäistä HOUSE- jaksoa
Yksi katsottu jo, oli pakko nousta hetkeksi ylös ettei veri jää päähän. Tajutonta.
Tekis mieli lähteä uimaan...
Canal +:lta tulee silloin tällöin sarjamaratooneja; mies on näköjään nauhoittanut mulle 6 perättäistä HOUSE- jaksoa

Tekis mieli lähteä uimaan...
The great club outshines the individual, always and forever.
Perkele. Heräsin paikallista aika klo 5:00. Nettiyhteys ei toimi, piti ostaa paikallinen paska. Läppärin laturin pää ei mahdu adapteriin eikä mulla ole puukkoa. En löydä ruokakauppaa mistään, ostoshelvetissä on kyllä kaikkea muuta. Valivalivali. Niin ja nälkäkin olis mutten jaksais pukeutua ja lähteä reilusti ylihinnoitellulle aamiaiselle. Ja huonepalvelusta se olis pitänyt tilata jo eilen. Mur!
No, jos jotain hyvää niin ostin ihkun CK-villakangastakin erittäin sopivaan hintaan.
No, jos jotain hyvää niin ostin ihkun CK-villakangastakin erittäin sopivaan hintaan.
Kityvehka otti taas kontaktia lattian kanssa toissapäivänä, oli pakko vedellä puolet oksista poikki. Tänään oli sitten neljä uutta alkua pukkaamassa. Ihme rehu.
Cityvehkakin on alkanut paisumaan, mutta pakkisvehka ei kasva mihinkään vaikka onkin kityvehkan vieressä.
Cityvehkakin on alkanut paisumaan, mutta pakkisvehka ei kasva mihinkään vaikka onkin kityvehkan vieressä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mun Kityvehka teki kans supernopeassa ajassa 2 uutta oksaa, jotka on puolet pidempiä kuin vanhat. Ihmeellinen rehu, tosiaan.Bluntly kirjoitti:Kityvehka otti taas kontaktia lattian kanssa toissapäivänä, oli pakko vedellä puolet oksista poikki. Tänään oli sitten neljä uutta alkua pukkaamassa. Ihme rehu.
Olen varma siitä että sinulla GAT on juuri jotain sellaista mitä SUV on vailla?Gat kirjoitti:ALASTOMANA?Suvinen kirjoitti:Makailin solariumissa!
No voi Vittu eikun anteeksi Peijooni tai Himpskutti.Suvinen kirjoitti: En oikeastaan keksi yhtään mitään mitä voisin nyt haluta tai tarvita.
Pyyhin Netikettiin..
Tuohon teini-kolmevitoseksi asti pikku ongelmani oli hirvittävä akne. Nyt tyyntynyt poies, arvetkin häviää, kai vanhuudesta johtuvasta testoerityksen vähenemisestä johtuen. Alkais nyt edes parta kasvaa amistasoa paremmin!Suvinen kirjoitti: No ei kun toppahaalareissa! Pelkään ihosyöpää..

Anyway, siihen aikaan "hoidin" aknea vanhanaikaisella aurinkolampulla, ei mikään säteilysuojattu solarium. Monesti poltin nahkani punaiseksi ja kesiväksi. Joten arvaan, että jos en kuole keuhkosyöpään, kuolen ihosyöpään.
Ajatus sinusta saunassa on jatkuvasti miellyttävä. Tosin sauna on Pyhä Paikka joten siis Pyhitetysti miellyttävää minulle?Suvinen kirjoitti: Hitsi; lehdessä oli todella kohtuullisella hinnalla saunallinen yksiö ihan keskustassa joen rannalta. Laitoin hakemuksen netissä SEKÄ jätin vastaajaan viestin; on se nyt perkele jos en ensi viikolla löydä mieluista kämppää..!
Viimeksi muokannut Gat, 17.02.2008 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.