Ninni! Tulipa tossa äsken sohvalla istuessani mieleen yksi asia: onkohan sun miehellä suolisto-ongelma? Jos se meinaan pieree kokoajan ja kaikelle, niin sun pitäis varmaan katsoa sen ruokavaliota vähän tarkemmin
(tämä oli tarkoitettu vitsiksi, toivottavasti ei loukannut ketään)
Häblää - kaurakeksit on hyviä
killkill- OIkeassa olet noiden huuto.net- juttujen kanssa. Kaikki on "ihania!" ja jokaisen ilmoituksen alussa lukee ++++tuoli++++. Mä yritin äsken katsoa pinnasänkyjä, vähän vaikea noista kokoontaitetuista kellarissa otetuista kuvista nähdä kuntoa / mallia / väriä. Turhauttavaa.
Ps. Anttilassa (netanttila.com) on pari aika kivoja pinnasänkyjä, samoin www.hobbyhall.fi (hoitopöytä).
Viimeksi muokannut Elppis, 14.02.2008 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä en edes kuvittele saavani yhtään ystis-tervehdystä. Toloselta nyt ihan viimeiseksi. Jos se ilmestyis jonkun kukan tai ilmapallon kanssa oven taakse, varmaan pelästyisin pahan kerran, että joku on nyt todella vinossa.
Mä kyllä rakastan juhlia, ja mielelläni aina järkkään pienimmästäkin syystä jotain spesiaalia tai yllätystä. Mutta en pakon edessä. Ja nyt kun täällä on koko lauma sairaana, niin ei jaksa edes tekstareihin vaivautua. Kyllä mulle tärkeet tietää olevansa tärkeitä jo valmiiksi muutenkin!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Huaaa! Vattu sentään että tuntuu aina niin hyvältä kun käy vetäseen setin salilla. Rauta nousi ja kaikki oli ihanaa (not!). Jos saadaan Vuosaareen oma punttis, sauna, telkkari, netti, ruokala, kauppa, bilispöytä etc.. niinkuin on ollut puhetta niin eihän mun tartte välttämäti poistua työpaikalta viikkoon jos ei nappaa
Ei kerkee enää oikein tännekään kunnolla ikinä. Uus kaupunki, uus koti, uudet kujeet. Uuressa röissä mennyt ihan hyvin, joskin nää alkuajathan nyt on aika stressaavia ja hankalia. Hirveesti hommaa ja kiire, että eivät oikein ehdi kunnolla opettaakaan. Mut onneks siellä on kivoja ja nuoria ja aika samanhenkisiä ihmisiä töissä! Hyvä siitä varmaan tulee! En oo vielä saanu sitä työsuhdepuhelinta... Ni mihin se Geetzu on muka lähteny?
Prkl, yläkerran ihmisten muksu naputtaa lattiaa ja pattereita jollain perkeleen vasaralla ja palikoilla kaikki illat, puoleenyöhön asti
Toistaiseksi olen hillinnyt itseni, enkä ole käynyt kehoittamassa naapureita hillitsemään muksunsa luovuutta toisten samanikäisten muksujen nukkumaanmenoaikaan.
Aika helmi päivä. Aamulla olin äärimmäisen väsynyt ja huonotuulinen, mutta päivä sai paremman käänteen kun työkaveri kiikutti salaa pöydälleni kortin, jossa luki: "hymyile nyt vähän". Kortin päälle oli laitettu Runebergin suukko. Kiva päivä, kivoja viestejä, kivoja yllätyksiä ja kivoja ihmisiä. On se niin hemmetin kivaa.
Ihan vaan ajattelin tännekin tulla haistattamaan vitut niille "ystäville" joille lähetin ystiskortit eivätkä he vaivaudu toivottamaan hyvää ystävänpäivää edes tekstiviestillä. Onneksi löytyy muutama oikeakin ystävä
BettyB. kirjoitti:Ihan vaan ajattelin tännekin tulla haistattamaan vitut niille "ystäville" joille lähetin ystiskortit eivätkä he vaivaudu toivottamaan hyvää ystävänpäivää edes tekstiviestillä.
No jos ihmiset onkin lähettäneet niin paljon tekstiviestejä että kaikki ei ole sinua tavoittaneet tai just ne jotka on sinulle suunnattu on mennyt teleoperaattoreiden roskakoreihin.
BettyB. kirjoitti:Ihan vaan ajattelin tännekin tulla haistattamaan vitut niille "ystäville" joille lähetin ystiskortit eivätkä he vaivaudu toivottamaan hyvää ystävänpäivää edes tekstiviestillä. Onneksi löytyy muutama oikeakin ystävä
Eli ollakseen sun ystävä on sitouduttava viettämään kansainvälistä "Ja taas kaupataan lisää krääsää"-päivää? Entäs ne vuoden muut päivät, jolloin osoittavat ystävyyttään muullakin kuin pakollisilla kiitoksilla? Pitääkö joulukorteistakin erikseen kiittää?
Onhan se nyt tottakai korrektia kiittää, jos toinen on nähnyt vaivaa kauniisti ajatellen. En minä sitä kiistä! Mutta tuollaisen rajan vetäminen, että ketkä ovat oikeita ystäviäsi... Eeeih... ykskakskol... Taisin astua provomiinaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mä olen saanut hirmuisesti ystävänpäiväpostia työpaikalle Siellä on kuulemma kasoittain kuvia, kirjeitä ja terveisiä elukoilta uusista kodeista. Söpöä! Hassuinta oli, että pomo ei ollut saanut yhtäkään kuorta, työkaveri kaksi. They love me, they really really love me!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss kirjoitti:Prkl, yläkerran ihmisten muksu naputtaa lattiaa ja pattereita jollain perkeleen vasaralla ja palikoilla kaikki illat, puoleenyöhön asti
Toistaiseksi olen hillinnyt itseni, enkä ole käynyt kehoittamassa naapureita hillitsemään muksunsa luovuutta toisten samanikäisten muksujen nukkumaanmenoaikaan.
Kyllä minulla on liipasinsormi sen verran herkässä toistuvasta häiriköinnistä että olisin jo painanut lähetä nappia Outlookissa. Viestiä isännöitsijälle.
Rouva Pupu kirjoitti:Siirryn suosiolla yksityistenpiiriin tästä päivästä lähtien. Toivottavasti en törmää senkin puolella tuohon noita akkaan.
On noissa työterveys- ja terveyskeskuslekureissa siellä täällä hyviäkin. Valitettavasti parhaat sieltäkin menevät rahan perässä yksityiselle sektorille.
On kyllä, sitä en kiellä. Itseasiassa täällä on mukavia ja osaavia lekureita, mutta tuo yksi akka on poikkeus. Ja se on sitä kunnolla. Pari kertaa olen sillä nyt ollut ja huh huh. Valitettavasti on nykyään mun omalääkäri, joten yksityiselle menen suosiolla sitten kun tarvetta on.
Jee, ensimmäinen viesti kitinään läppärillä, haen tähän jonkun vinin taustakuvax tai jotain niinQ.