Kyllä kato näiden läskien alle yks pimppi helpolla häviää.Bliss kirjoitti:Oliko se sulla hukassa![]()
![]()
Beerjantai
Haettiinkin jo tänään, vähänkö on leuhka ja ihana! Neliveto on huippu! Pääsispä jo testaileen kopin kanssa...Georgina kirjoitti:Georgina kirjoitti:Meikä saa ehkä sunnuntaina semmoisen pätkä patrolin!
Vähänkö HUIPPUA! sitte oon virallisesti ihan punaniskajuntti.
Tahtoo! Sunnuntaina haetaan jos menee putkeen!
Passaan imitsiin ihan loistavasti, uh!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sillä voi vetää melkein mitä vaan! Ei täällä juurikaan edes ole kellään niitä yhden traikkuja. Tuolla saa kiskoa 2450 kiloo, eli kaks hevosta kopissa menee komeasti. Siinä on 2,8 suora kuutonen TDI. Oi että se on upee! Sieltä näkeekin vaikka mitä! Nyt olis ehkä aiheellista mennä ajamaan se pikku e vihdoin ja viimein....Elppis kirjoitti:Voiko tolla vetää kahden traikkua, vai pelkkää yksiötä? Kätevän näköinen peliGeorgina kirjoitti:
Passaan imitsiin ihan loistavasti, uh!Varmaan jeesaa elämää.
Juu ja se on huoltoautoksi rekisteröity eli halpa vero.
Beddis! Mä ainakin kävin joskus sun kotisivuilla ja sieltä printattu laituri ja orava on seinällä edelleen.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Gat kirjoitti:Georgina kirjoitti:No ei perkele mitään lantikkaa ois ottanutkaan!Gat kirjoitti: Land Rover varsinkaan.Kadu, sinä vääräuskoinen!
Land Rover ja Jeep on ne ainoat maasturimerkit, muut on plagiaatteja.

Töistä kotiin. Saunaan. Sitten vittu kitisemään ja salaatin kautta pehkuihin ja kohti huomista työpäivää. Onpas hauskaa.
Töissä joku oli jättänyt mestoille koreja täynnä tyhjiä pulloja. Mä sanoin heti, että mä vien ne kauppaan. Työkaverini sanoi, että oli ajatellut tehdä samoin, mutta niin ei kuulemma päällystön mukaan saisi tehdä joten hän luopui aikeestaan. Mä sanoin vieväni ne silti.
Vähän myöhemmin kävin sitten nappaamassa korit matkaan, jolloin päällystön edustaja näki yritykseni. Se sanoi, ettei niitä saisi viedä, joku juoma-automaattifirma kuulemma hakisi ne joskus. Mä sanoin, että vien ne silti ja roudasin korit alakertaan odottamaan safkista. Safkikselle lähtiessäni olin ottamassa pullot matkaan, kun eräs toinen päällystön edustaja totesi, ettei niitä saa viedä ja että hän ainakin kertoo samantien eteenpäin kuka ne vei jos joku tulee kysymään. Lupasin olla viemättä pulloja minnekään.
Heti safkiksen päätyttyä sitten kävin heittämässä lekat kauppaan. Nettosin yli 8 tunnin palkan puhtaana käteen.
Töissä joku oli jättänyt mestoille koreja täynnä tyhjiä pulloja. Mä sanoin heti, että mä vien ne kauppaan. Työkaverini sanoi, että oli ajatellut tehdä samoin, mutta niin ei kuulemma päällystön mukaan saisi tehdä joten hän luopui aikeestaan. Mä sanoin vieväni ne silti.
Vähän myöhemmin kävin sitten nappaamassa korit matkaan, jolloin päällystön edustaja näki yritykseni. Se sanoi, ettei niitä saisi viedä, joku juoma-automaattifirma kuulemma hakisi ne joskus. Mä sanoin, että vien ne silti ja roudasin korit alakertaan odottamaan safkista. Safkikselle lähtiessäni olin ottamassa pullot matkaan, kun eräs toinen päällystön edustaja totesi, ettei niitä saa viedä ja että hän ainakin kertoo samantien eteenpäin kuka ne vei jos joku tulee kysymään. Lupasin olla viemättä pulloja minnekään.
Heti safkiksen päätyttyä sitten kävin heittämässä lekat kauppaan. Nettosin yli 8 tunnin palkan puhtaana käteen.
Pakko korjata tämä virheellinen käsitys; kyllä se osassa paikoista todellakin tarkoittaa sitä varsinaista työntekoa ihan koko vuorokauden putkeen.BettyB. kirjoitti:Haloo, herätkää ihmiset todellisuuteen! Jos päivystää, ei se tarkoita että töitä tehdään koko vuorokausi, istuttehan tekin kitinöimässä puolet työajastanne. Päivystäessä voi vaikka nukkua, treenata tai kattella telkkaria.Zeb kirjoitti:En edes tiedä, mutta tuo 24-25 tuntia on yleinen käytäntö maamme sairaaloissa eikä mikään poikkeusjärjestely.
Tiuhemmassa kyllä kuin ne paikat missä voi pelata pleikkaa, sellaisista en ole kuullut. Tavallisin on kai sellainen päivystys, jossa saa vuorokauteen nukkua pari tunnin mittaista pätkää edellyttäen että nukahtaa heti. Vaihtelee toki kerrasta toiseen.BettyB. kirjoitti:No tottakai joissain paikoissa, mutta aika vähissä on.Zeb kirjoitti:Pakko korjata tämä virheellinen käsitys; kyllä se osassa paikoista todellakin tarkoittaa sitä varsinaista työntekoa ihan koko vuorokauden putkeen.