Uudempi TIISTAI
Vähän ku laitto itteään nätiksi ja hyvälle tuoksuvalle pitkän suihkun päätteeksi, tuli heti paljon parempi olo.. Sanoin jopa lähteväni miestä vastaan töihin; ajattelin samalla ostaa miehen kummilikalle Geishan sydämenmuotoisen konvehtirasian rismasta.
Nyt on tosin ristiriita. Mä olen puhdas ja namituoksuinen, kämppä ei. Kjäh!
Yritin tunnin verran saada päikkäreitä. Ensin soittaa mies, heti perään isä, sitten sisko ja veli tässä välissä pistää viestiä. Mä laitan mun puhelimen maksulliseksi
Meille tulee flättinäyttö! Jee! Me ollaan vähän myöhässä näissä tekniikan asioissa. Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoita
Vihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
Nyt on tosin ristiriita. Mä olen puhdas ja namituoksuinen, kämppä ei. Kjäh!
Yritin tunnin verran saada päikkäreitä. Ensin soittaa mies, heti perään isä, sitten sisko ja veli tässä välissä pistää viestiä. Mä laitan mun puhelimen maksulliseksi

The great club outshines the individual, always and forever.
Vie hyvä mies omat öljyt mukana - edellyttäen ettei se torppaa mitään takuujuttuja. Merkkihuollon käyttämät lubrikantit on hinnasta päätellen lennätetty Persianlahdelta yksityiskoneessa litran kannu kerrallaan...Tsaari kirjoitti:45 tonnin öljynvaihtohuolto 153 euroa ja samalla reissulla tankki täyteen 65 egee. Autoilu on halpaa.
Viimeksi muokannut killkill, 12.02.2008 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äläs nyt. Hellan päällä istumalla voi simuloida tuntemuksia, joita travelleri kokee vaikkapa Kuala Lumpurin kentän turvatarkastuksessa!Bluntly kirjoitti:Ketuttaa lueskella kun porukka reissailee ympäri ja ämpäri, mutta meikäläinen saitana paskana en ole raaskinnut ostaa edes uutta hellaa vaikka olen kärvistellyt kahdella levyllä jo kuusi vuotta.
Öh, emmätiiä se on sun mies. Ei jaksa käyttää aikaa toisen nolaamiseen asioissa joista on toinen ihan pihalla.Elppis kirjoitti:Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoitaVihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
Haluun Nepaliin, Mikkeliin tai ihan vittu minne vaan.
Oh come on, se itse kertoo siitä kokoajan. Älä ota asioita niin tosissas!Vihtahousu kirjoitti:Öh, emmätiiä se on sun mies. Ei jaksa käyttää aikaa toisen nolaamiseen asioissa joista on toinen ihan pihalla.Elppis kirjoitti:Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoitaVihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
Lähde sinne mökille! Ota se nainen mukaa, pane se tunnottomaksi ja juo itsesi komeaksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Halvempi ja hotimpi vaihtoehto:Tsaari kirjoitti:Vein aamulla auton huoltoon ja samalla katselin uutta kakkosautoa. Käytettyjen puolelta löytyi tämä yksi joka teki vaikutuksen, Bentley Continental GT. Mukava kauppakassi.
http://www.fiskerautomotive.com/
Niin varmaan pitäisi, enkä ensi kerralla.killkill kirjoitti:Vie hyvä mies omat öljyt mukana. Merkkihuollon käyttämät lubrikantit on hinnasta päätellen lennätetty Persianlahdelta yksityiskoneessa litran kannu kerrallaan...Tsaari kirjoitti:45 tonnin öljynvaihtohuolto 153 euroa ja samalla reissulla tankki täyteen 65 egee. Autoilu on halpaa.
No kompensoin tämän laskuttamalla autotallin lupakuvista hiukan enemmän kuin meininki oli.
En otakaan tosissani, ei vaan naurataElppis kirjoitti:Oh come on, se itse kertoo siitä kokoajan. Älä ota asioita niin tosissas!Vihtahousu kirjoitti:Öh, emmätiiä se on sun mies. Ei jaksa käyttää aikaa toisen nolaamiseen asioissa joista on toinen ihan pihalla.Elppis kirjoitti:Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoitaVihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
Lähde sinne mökille! Ota se nainen mukaa, pane se tunnottomaksi ja juo itsesi komeaksi.

Yritän miettiä mikä olis parhautta, ehkä yritän saada Jannen suraksi ogelikseen, vois vähän vaihtaa juttuja.
- McJanne
- Kitisijä
Jaaha. *kirjoittaa ylös*ninnithequeen kirjoitti:Tuli vaan mieleen, pikku vinkkinä: ei kannata 1.3. mennä ogelikseen, siellä on hulluja heppatyttöjä tanssimassa pöydillä ja laulamassa karaokeaVihtahousu kirjoitti: Yritän miettiä mikä olis parhautta, ehkä yritän saada Jannen suraksi ogelikseen, vois vähän vaihtaa juttuja.
Kirjoitan tätä alasti
Siun vaimokkees ei oo tulos, hitto ku se ei tykkää karaokesta. Tyhymä.McJanne kirjoitti:Jaaha. *kirjoittaa ylös*ninnithequeen kirjoitti:Tuli vaan mieleen, pikku vinkkinä: ei kannata 1.3. mennä ogelikseen, siellä on hulluja heppatyttöjä tanssimassa pöydillä ja laulamassa karaokeaVihtahousu kirjoitti: Yritän miettiä mikä olis parhautta, ehkä yritän saada Jannen suraksi ogelikseen, vois vähän vaihtaa juttuja.
No onpa nuijaa. Kuumetta muka 38,9 mut ei tunnu missään.
Täytyy ehkä vaihtaa mittariin patteri. Ensin harkitsen uskallanko avata sen. Sehän voi olla, ettei peruspatteri käykään ja sit vaan rupee vituttaa. Kandee ehkä odottaa pari tuntia jos vaikka vaihtuis itekseen. Tai siis tulis mies töistä. No ehkä vähän tuntuu sellaselta houreiselta.

Täytyy ehkä vaihtaa mittariin patteri. Ensin harkitsen uskallanko avata sen. Sehän voi olla, ettei peruspatteri käykään ja sit vaan rupee vituttaa. Kandee ehkä odottaa pari tuntia jos vaikka vaihtuis itekseen. Tai siis tulis mies töistä. No ehkä vähän tuntuu sellaselta houreiselta.
Onneksi olkoon! Entäs se rasvainen raksaäijä, onko tapahtunut mitään edistystä?Suvinen kirjoitti:Aurinko paistaa ja asunto on nyt myyty. Laittoivat rahat vahingossa sille tililleni, jolle ei ole maksukorttia. Ei haittaa muuten kuin että en päässyt singahtamaan pankista suoraan kaupungille shoppaamaan, vaan piti ensin tulla kotiin siirtämään rahaa käyttötilille. No, Visalla ostin yhdet saappaat juhlan kunniaksi - tosin nekin olivat alennuksessa. Pihi!!
Jos huomenna ei olis aamuvuoroa, korkkaisin skumppapullon. Tai no, mitä väliä; jos korkkaisi kuitenkin..