Dodiin, tulipahan kokeiltua. En tykännyt. Kai mulle iski paniikki että mä en halua että mua löydetään tai jotain. Mulla on syyni olla pitämättä tiettyihin ihmisiin yhteyttä, enkä halua että ne mua tuolta edes yrittävät ettiä
Kiitos ja kumarrus kaikille kuitenkin. You know who you are ♥
Myin sieluni Internetille ja liityin nassukirjaan. Ihan perseestä koko juttu. Olihan siellä tuttuja paljonkin ja yhtäkkiä tuli kaikenlaista sälää, niin kuin joitakin kukkia, tatuointeja ja kutsuja ryhmiin.
Ainoa syy liittymiseeni on, että hyvän ystäväni 30vee-synttärit ovat tulossa huhtikuussa ja infoa suurista bileistä saa vain nassukirjassa olevan ryhmän kautta. Mutta kun bileet ovat ohitse, meikä tyhjentää profiilinsa.
Osallistuminen nettifoorumeihin on kyl niin kausiluontoista, että ei jassa perustaa seuraelämäänsä niiden varaan.
Rahkapussi kirjoitti:Myin sieluni Internetille ja liityin nassukirjaan. Ihan perseestä koko juttu. Olihan siellä tuttuja paljonkin ja yhtäkkiä tuli kaikenlaista sälää, niin kuin joitakin kukkia, tatuointeja ja kutsuja ryhmiin.
Ainoa syy liittymiseeni on, että hyvän ystäväni 30vee-synttärit ovat tulossa huhtikuussa ja infoa suurista bileistä saa vain nassukirjassa olevan ryhmän kautta. Mutta kun bileet ovat ohitse, meikä tyhjentää profiilinsa.
Osallistuminen nettifoorumeihin on kyl niin kausiluontoista, että ei jassa perustaa seuraelämäänsä niiden varaan.
Itse olen testannut kyseistä softaa nyt viikon verran ja en tajua mikä tuossa on niin hienoa. Voisin viikonloppuna järjestää oman facebook hautajaisen ja rekkaa ulos. Tuo ei anna yhtään mitään uutta.